en tiedä onko mulla

sua ikävä

Mutta olis niin kiva jos voitais unohtaa kaikki ja alottaa puhtaalta pöydältä JA AJAN KANSSA.
sitähän meillä ei ollut.

23

1811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en edes

tiedä kuka siellä kirjoittaa. Muuten pöytä on putsattavissa helpostikin. Tietäisi vaan kuka kyselee ja keneltä.

• sinulta.

että kannattaako se pöytä putsata. vai onko mitään putsattavaa ja kannattaako se. ja haluatko sinä?

• että kannattaa
        sinulta. kirjoitti:

että kannattaako se pöytä putsata. vai onko mitään putsattavaa ja kannattaako se. ja haluatko sinä?

putsata ja aloittaa alusta, jos se on ainoa tapa onnistua. Haluan, minä haluan hänen kanssaan onnistua (sinunko?).

• toivon minäkin
        että kannattaa kirjoitti:

putsata ja aloittaa alusta, jos se on ainoa tapa onnistua. Haluan, minä haluan hänen kanssaan onnistua (sinunko?).

mutta haluaisin tietää, että mietitkö sitä mitä olisit voinut tehdä toisin,ja jos voisimmee aloittaa alusta, mitä tekisit toisin?

• paljonkin
        toivon minäkin kirjoitti:

mutta haluaisin tietää, että mietitkö sitä mitä olisit voinut tehdä toisin,ja jos voisimmee aloittaa alusta, mitä tekisit toisin?

tekemisiä ja tekemättä jättämisiä hänen suhteensa

• ja täytyy sanoo
        paljonkin kirjoitti:

tekemisiä ja tekemättä jättämisiä hänen suhteensa

et ehkä vikaa oli kuitenkin enemmän mussa kun sussa. koska sä jaksoit olla alussa niin innostunut ja näyttää sun tunteita ja mä jotenkin pelästyin sitä ja olin jotenkin liian "viileä" sua kohtaan, kunnes sä viilenit kanssa.

• kuulostaa
        ja täytyy sanoo kirjoitti:

et ehkä vikaa oli kuitenkin enemmän mussa kun sussa. koska sä jaksoit olla alussa niin innostunut ja näyttää sun tunteita ja mä jotenkin pelästyin sitä ja olin jotenkin liian "viileä" sua kohtaan, kunnes sä viilenit kanssa.

meiltä. Ehkä se kuulostaa jokaiselta, joka on täällä. En viilentynyt...pidättelin tai piilottelin.

• en saa sua
        kuulostaa kirjoitti:

meiltä. Ehkä se kuulostaa jokaiselta, joka on täällä. En viilentynyt...pidättelin tai piilottelin.

enää lämpenemään? ollenkaan?
        Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä?
        Sä oot kyllä nyt ihan liian viilee.
        Ei mun ollu tarkotus. Mua vaan pelotti et muhun sattuu. Ja kappas kuinka kävi. Muhun sattuu.

• lämpenemään
        en saa sua kirjoitti:

Ei mun ollu tarkotus. Mua vaan pelotti et muhun sattuu. Ja kappas kuinka kävi. Muhun sattuu.

helposti. Kuumenee jo.

• jos annat
        lämpenemään kirjoitti:

helposti. Kuumenee jo.

mulle viel uuden mahdollisuuden niin lupaan tehdä parhaani että tunnet että mä välitän ja tykkään susta just sellasena kun sä olet

• se on
        jos annat kirjoitti:

mulle viel uuden mahdollisuuden niin lupaan tehdä parhaani että tunnet että mä välitän ja tykkään susta just sellasena kun sä olet

sovittu

• sovittu!!
        se on kirjoitti:

sovittu

Aikusisten oikeesti

• niin,
        sovittu!! kirjoitti:

Aikusisten oikeesti

oikeesti

• -niinpä-
        en saa sua kirjoitti:

..painaa vähän jarrua ettei alkais sattuun, niinku ittekin tuossa aiemmin totesit olit vähän viilee, itsesuojeluvaistoa varmaan mut jouduin sit ittekin vähän pakittamaan. Sit kun sä tiedät tilanteen mikä se on niin aattelin et ois sullekin ehkä helpointa jos viilenis sit vähän molemminpuolin.

• ei ollut
        -niinpä- kirjoitti:

..painaa vähän jarrua ettei alkais sattuun, niinku ittekin tuossa aiemmin totesit olit vähän viilee, itsesuojeluvaistoa varmaan mut jouduin sit ittekin vähän pakittamaan. Sit kun sä tiedät tilanteen mikä se on niin aattelin et ois sullekin ehkä helpointa jos viilenis sit vähän molemminpuolin.

edelliseltä. Sen voisi sanoa, vaikka netissä ollaankin.

• ap.
        -niinpä- kirjoitti:

Mut kertokaa mulle nyt kaikki et jos oot ollu liian innokas ja uskaltanut näyttää tunteitas ja toinen saa sut kymenemään omalla kylmyydellä/välinpitämättömyydellä.
        Onko silloin enään mitään pelastettavissa.
        Uskallatko enää näyttää tunteutasi ja miten reakoit jos toinen rupee näyttämään niitä?
        Olen nainen ihan selvyydeksi kaikille

• ei ed.
        ap. kirjoitti:

Mut kertokaa mulle nyt kaikki et jos oot ollu liian innokas ja uskaltanut näyttää tunteitas ja toinen saa sut kymenemään omalla kylmyydellä/välinpitämättömyydellä.
        Uskallatko enää näyttää tunteutasi ja miten reakoit jos toinen rupee näyttämään niitä?

ihmiset on erilaisia. Jotkut viilenee täysin, jotkut ymmärtää ja ottaa sut avosylin vastaan. Ei täällä kukaan tiedä, miten se sun toimii. Kokeile, sittehän tiedät.

• -niinpä-
        ap. kirjoitti:

..kyllä homma petraantuu mut sun pitää tosiaankin itte tulla vastaan nyt. Se jos toinen näyttää tunteensa viileän vaiheen jälkeen on vain hienoa ja antaa toivoa tulevasta. Tietty sun ei pidä odottaa toiselta mitään yht'äkkistä salamaihastusta enää, kerran kun näppinsä polttaa niin on pakko vähän varovaisemmin suhtautua sit mut perusasiat kai lienee kunnossa jos kumpainenkin kuitenkin on jo kertaalleen ihastunut.

• niinkin

ettei uskalla edes ottaa selvää koska pelkää että se illuusio toisesta tai meistä yhdessä särkyy.älä käsitä väärin, se olet sinä jonka tahdon.haluan maistella tätä fiilistä vielä, sillä nyt on niin kiire, on juttuja.

• Liittyköhän ne

jutut jotenkin s24ään? Kun nyt täällä olet?

• pitänyt

Liittyykö ne piti kysyä

• toivon minäkin

mutta et taida minusta enää välittää..

• voi vain pyyhkiä

pois ja unohtaa niin kuin ei niitä olisikaan. Ne on selvitettävä ja puhuttava puhtaaksi, muuten ne jää ikuisesti kummittelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1456
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1225
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1130
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1020
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe