Ateistikaverini soitti hyviä uutisia

Kössönöm

Syöpähoidot loppusuoralla ja tauti näillä näkymin voitettu. Ihan ilman jumalia.

48

1043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bubastis.tmi

olen iloinen hänen puolestaan, lähetä onnittelut minulta, jos sopii tilanteeseen :)

• Kössönöm

Torstaina tavataan pitkästä aikaa. Nyt hän on taas täynnä elämäniloa ja on uusia musiikkiprojekteja tiedossa.

Sitä hän sanoi, että kun on niissä sytostaattihoidoissa ollut, niin suurin osa porukasta on jo ikään kuin luovuttanut. Makaavat vaan, eikä mikään enää kiinnosta. Katsovat häntä hiukan ihmetellen, kun hän väsää nuotteja tai lukee kirjaa.

Sanoi myös, että vaikka on välillä tuntunut toivottomalta, niin nyt hän osaa arvostaa elämäänsä ihan uudella tapaa. Haluaa saada vielä tehdyksi yhtä sun toista ennen kuin kuolee.

• ***.*.*.*.***

Parantui puhtaasti eturauhas syövästä ilman "Jumalan ihmeita" vaan syöpähoidolla!

mielstäni on vaan niin outoa että nämä ihmeparantumista hehkuttavat ihmiset käyvät samat hoidot, Kiittävät vaan jumalaansa siitä eikä vuosisatoja kehitettyä lääketidettä!

• ja tapahtuu

Enoni sai syövän ilman jumalia. Tosin myös parantui samoin. On se ihme!

Toisaalta eräs tuttuni kuoli, kun hänelle piti tehdä aivan vähäpätöinen pikku leikkaus.

Miksi uskovaiset pysyvät niin pitkään hengissä, vaikka haluavat kuolla?

• Kössönöm

Miksi tosiaan uskovaiset haluavat elää, vaikka se tavoite on jossain kuolemanjälkeisessä olotilassa?

• ***.*.*.*.***
        Kössönöm kirjoitti:

Miksi tosiaan uskovaiset haluavat elää, vaikka se tavoite on jossain kuolemanjälkeisessä olotilassa?

Uskovaiset ovat Kuoleman ja maailmanlopun kultti!

hehän rukoilevat siitä että Jeesus tulee maanpäälle tuomitsemaan ihmiset jotka ovat heidän kanssa erimieltä helvettiin!!!

jopa vampyyrit ovat reilumpia! (juon veresi koska tarvitsen sitä!) :)

• Kössönöm kirjoitti:

>>>>Nii-i
        Kössönöm Miksi tosiaan uskovaiset haluavat elää, vaikka se tavoite on jossain kuolemanjälkeisessä olotilassa?

• henki puh

mukava kuula hyviö uutisia, mutta kössö on merkitty
      olemattoman moraalinsa vuoksi eli johdosta eli ansiosta. Minkälaisia puheita pappi pitäisi palossa
      kuolleen ihmisen johdosta, kun kissa piti pelastaa

Ihmisen henki alkaa virrata heti syntymän jälkeen

moniko näkisi punaista ??? mitä sanoisivat omaiset

et pelasta nahkaasi !

• ***.*.*.*.***

Vihasi kössömiä vastaan todistaa sen että oma uskosi on heikoilla jäillä!

käännä toinen poski ja anna anteeksi! vai miten se meni?

sinunlaiset jyrkästi tuomitsevat ihmiset polttivat paljon ihmisiä roviolla! älä unohda sitä tuomionpäivää palvova kulttilainen!

• Kössönöm

alat jo olla naurettavuuden tuolla puolen, eli surkuhupaisa ja säälittävä.

Karkki voi hyvin, kiitos kysymästä. Hiukan sillä on karva lähtenyt hännästä, mutta muuten turkki kiiltää ja se myös syö ihan hyvin ja leikkii kuten terveen kissan kuuluukin.

Pidän kissastani hyvää huolta ja olen myös iloinen ystäväni puolesta, jonka kanssa olen saanut tehdä yhdessä töitä ja hänen iloisuutensa on tarttuvaa laatua.

Nyt puolisoni hihittelee olohuoneen puolella, kun joku heppu (Kalevi Lehtinen)selittää tv-7:ssa miten Luther oli ensimmäinen, joka osasi käyttää kirjapainoa (Gutenberg sen keksi ja myös osasi käyttää) ja sanoipa tämä Kalevi Lehtinen vielä, että kaikki kirjapainon jälkeiset keksinnöt, eli radiot, televisiot, i-podit ja internetit todistavat jumalan suuresta suunnitelmasta.

• hähää
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Vihasi kössömiä vastaan todistaa sen että oma uskosi on heikoilla jäillä!

käännä toinen poski ja anna anteeksi! vai miten se meni?

sinunlaiset jyrkästi tuomitsevat ihmiset polttivat paljon ihmisiä roviolla! älä unohda sitä tuomionpäivää palvova kulttilainen!

sano tuo sama hautajaisissa omaisille. kissan elämä oli tärkeämpi !
        pidän herra kössönömmin moraalia käänteentekevänä ja kummallisena ja peräti omituisena ja ilmeisesti peku nimimerkin omistava henkilö on asiasta samaa mieltä. Kyse ei ole vihasta niinkuin ateisti sen mieltää ekaksi. en erittele tarkemmin tällaista moraalin alkuperää, ainoastaan kysellen

• kätöseen
        Kössönöm kirjoitti:

alat jo olla naurettavuuden tuolla puolen, eli surkuhupaisa ja säälittävä.

Karkki voi hyvin, kiitos kysymästä. Hiukan sillä on karva lähtenyt hännästä, mutta muuten turkki kiiltää ja se myös syö ihan hyvin ja leikkii kuten terveen kissan kuuluukin.

Pidän kissastani hyvää huolta ja olen myös iloinen ystäväni puolesta, jonka kanssa olen saanut tehdä yhdessä töitä ja hänen iloisuutensa on tarttuvaa laatua.

Nyt puolisoni hihittelee olohuoneen puolella, kun joku heppu (Kalevi Lehtinen)selittää tv-7:ssa miten Luther oli ensimmäinen, joka osasi käyttää kirjapainoa (Gutenberg sen keksi ja myös osasi käyttää) ja sanoipa tämä Kalevi Lehtinen vielä, että kaikki kirjapainon jälkeiset keksinnöt, eli radiot, televisiot, i-podit ja internetit todistavat jumalan suuresta suunnitelmasta.

mene hellaripalstallem siellä peku viihtyy. Kysy suoraan onko hän kirjoitellut tänne. En tunne pekua sen kummemmin

• ***.*.*.*.***
        hähää kirjoitti:

pidän herra kössönömmin moraalia käänteentekevänä ja kummallisena ja peräti omituisena ja ilmeisesti peku nimimerkin omistava henkilö on asiasta samaa mieltä. Kyse ei ole vihasta niinkuin ateisti sen mieltää ekaksi. en erittele tarkemmin tällaista moraalin alkuperää, ainoastaan kysellen

...on se peku ihan ok mutta vaan niin jyrkkä ja vihaava!
        jos hän olisi vaan antanut anteeksi itsellensä niin asiat olisi paremmin!

• viiksiä kehiin
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

...on se peku ihan ok mutta vaan niin jyrkkä ja vihaava!
        jos hän olisi vaan antanut anteeksi itsellensä niin asiat olisi paremmin!

itselle anteeksiantaminen on muuten todella lujilla, jos joutuu istumaan hautajaisissa
        missä olisi itse voinut pelastaa ihmishengen,
        mutta itsekkäästi toimi toisin

• Kössönöm
        hähää kirjoitti:

jos olisi tilanne, että minulla olisi konstit pelastaa joko sinut tai kissani, niin voisitko sanoa yhtään järkevää syytä miksi jättäisin kissani kuolemaan ja pelastaisin sinut? Kerro toki, koska minä en sellaista syytä keksi.

Tätä nyt olet jankuttanut jo kuukausitolkulla. Miksi? Sinä et näe mitään ongelmaa siinä, että jumalasi katsoo parhaaksi tappaa ihmisiä mitä hirveimmillä tavoilla päivittäin, tuhoaa luontoa ja näin ollen eri eläinlajien elinmahdollisuuksia.

Sinä huudat hallelujaa tuollaiselle jumalalle, etkä näe noissa tuhotöissä mitään moraalista ongelmaa. Sinä siis ihannoit tappajaa. Älä sinä paskanokka puhu minulle mitään moraalista. Itse sanoit, että jos pitäisi valita isoäitisi tai nuoren ihmisen välillä, niin jättäisit isoäitisi tuleen ja pelastaisit sen nuoren. Asetit itsesi siinä tuomarin asemaan, eikö niin?

Mutta tämähän on kaikki spekulaatiota. Tositilanteessa sinä laittaisit korkeintaan tassua ristiin ja juoksisit tassut ristissä pakoon. Ja sitten menisit ihan pokkana isoäitisi hautajaisiin ja sanoisit hartaalla äänellä, että tutkimattomat ovat herran tiet.

• Kössönöm
        kätöseen kirjoitti:

mene hellaripalstallem siellä peku viihtyy. Kysy suoraan onko hän kirjoitellut tänne. En tunne pekua sen kummemmin

juuri tästä asiasta. Pelkuri kun on/olet, niin ei/et viitsi rekattua nikkiä käyttää.

• Kössönöm
        viiksiä kehiin kirjoitti:

itselle anteeksiantaminen on muuten todella lujilla, jos joutuu istumaan hautajaisissa
        missä olisi itse voinut pelastaa ihmishengen,
        mutta itsekkäästi toimi toisin

????????????????

• turhaa jankkausta
        Kössönöm kirjoitti:

jos olisi tilanne, että minulla olisi konstit pelastaa joko sinut tai kissani, niin voisitko sanoa yhtään järkevää syytä miksi jättäisin kissani kuolemaan ja pelastaisin sinut? Kerro toki, koska minä en sellaista syytä keksi.

Tätä nyt olet jankuttanut jo kuukausitolkulla. Miksi? Sinä et näe mitään ongelmaa siinä, että jumalasi katsoo parhaaksi tappaa ihmisiä mitä hirveimmillä tavoilla päivittäin, tuhoaa luontoa ja näin ollen eri eläinlajien elinmahdollisuuksia.

Sinä huudat hallelujaa tuollaiselle jumalalle, etkä näe noissa tuhotöissä mitään moraalista ongelmaa. Sinä siis ihannoit tappajaa. Älä sinä paskanokka puhu minulle mitään moraalista. Itse sanoit, että jos pitäisi valita isoäitisi tai nuoren ihmisen välillä, niin jättäisit isoäitisi tuleen ja pelastaisit sen nuoren. Asetit itsesi siinä tuomarin asemaan, eikö niin?

Mutta tämähän on kaikki spekulaatiota. Tositilanteessa sinä laittaisit korkeintaan tassua ristiin ja juoksisit tassut ristissä pakoon. Ja sitten menisit ihan pokkana isoäitisi hautajaisiin ja sanoisit hartaalla äänellä, että tutkimattomat ovat herran tiet.

ei jumalauta. En sano muuta. Tällä palstalla käy varmasti pelastusalan ihmisiä, sairaanhoitajia ja lääkäreitäkin, ehkä joku ateisti, joka ymmärtää elämän lahjan merkityksen ihmiselle paremmin.

lopetan tähän ja asia on käynyt selväksi.
        Kissa on tärkein, jos elämässä ei ole muuta.

• Kössönöm
        turhaa jankkausta kirjoitti:

ei jumalauta. En sano muuta. Tällä palstalla käy varmasti pelastusalan ihmisiä, sairaanhoitajia ja lääkäreitäkin, ehkä joku ateisti, joka ymmärtää elämän lahjan merkityksen ihmiselle paremmin.

Mikä sinä sitten olet jättämään isoäitisi tässä kuvitteellisessa tilanteessa kuolemaan tulipaloon ja pelastaisit nuoren ihmisen? Kerro mikä siinä on moraalista.

Itsepä muuten aina jankkaat tuota samaa hommaa. Et vieläkään antanut mitään vastauksia kysymyksiini. Miksi ihannoit jotain tappajajumalaa, joka on tietysti kuvitteellinen, mutta tuollaisen ihannoiminen kertookin sinun moraalistasi.

• kybällä
        Kössönöm kirjoitti:

Mikä sinä sitten olet jättämään isoäitisi tässä kuvitteellisessa tilanteessa kuolemaan tulipaloon ja pelastaisit nuoren ihmisen? Kerro mikä siinä on moraalista.

Itsepä muuten aina jankkaat tuota samaa hommaa. Et vieläkään antanut mitään vastauksia kysymyksiini. Miksi ihannoit jotain tappajajumalaa, joka on tietysti kuvitteellinen, mutta tuollaisen ihannoiminen kertookin sinun moraalistasi.

keskustelit eri henkilön kanssa tuosta asiasta,
        enkä siis tiedä/muista yksityiskohtia, että voisin kommentoida asiaa. Kuitenkin periaatteessa ihmisen elämä on aina eläimen elämää merkittävämpi. Sinä et ehkä ajattele samalla tavalla, mikä on Darwinismille ja evoluution kannattajille tietysti luonnollista tai luonnollisempaa.

• ihan vakavasti
        Kössönöm kirjoitti:

????????????????

Nyt oli kyse moraalisesta valinnasta ja todellisuuden tajusta.

Miten koet ympäröivän todellisuuden.
        Oletko todellisuuden tajuinen, jos pelastat pienemmän eläinen. Sanotaan Rotan, johon olet ihastunut. Rotta pelastuu palavasta talosta
        ja Kössönöm istuu ihmisen hautajaisissa rotan vuoksi.

Olen aika ihmeissäni !!

• Kössönöm
        ihan vakavasti kirjoitti:

Oletko todellisuuden tajuinen, jos pelastat pienemmän eläinen. Sanotaan Rotan, johon olet ihastunut. Rotta pelastuu palavasta talosta

Olen aika ihmeissäni !!

isoäitisi hautajaisissa, koska jumalasi ei häntä pelastanut, etkä sinä halunnut, koska pelastit nuoren ihmisen isoäitisi sijasta. Koska sanojasi lainaten "hän oli jo elänyt pitkän elämän".

• Kössönöm
        kybällä kirjoitti:

enkä siis tiedä/muista yksityiskohtia, että voisin kommentoida asiaa. Kuitenkin periaatteessa ihmisen elämä on aina eläimen elämää merkittävämpi. Sinä et ehkä ajattele samalla tavalla, mikä on Darwinismille ja evoluution kannattajille tietysti luonnollista tai luonnollisempaa.

äläpäs lusmuile. Et vieläkään kertonut miksi pelastaisit ennemmin nuoren ihmisen, kuin isoäitisi. Ja miksi pitäisi pelastaa ennemmin sinut, kuin joku muu eläin?

• ertert
        turhaa jankkausta kirjoitti:

Kyllä minä yleisesti ottaen ennemmin ihmisen pelastaisin kuin kissan.

Sinun kohdallasi kuitenkin pelastaisin ennemmin vaikka porkkanankin.

• ertert
        ihan vakavasti kirjoitti:

Olen aika ihmeissäni !!

"Oletko todellisuuden tajuinen, jos pelastat pienemmän eläinen. Sanotaan Rotan, johon olet ihastunut."

Jos nyt palataan hypoteettisesta tilanteesta todellisuuteen, niin sinäkin todellisuudessa laitat elottoman tavaran ihmishengen edelle. Esimerkiksi edessäsi olevan tietokeen hinnalla voisi jossain päin maailmaa pelastaa ihmisen hengen.

• Pedagi
        kybällä kirjoitti:

Itsekin kissan omistajana varmaan hakisin otuksen pois liekeistä kunhan avopuoliso on ensin pelastettu jos tälle tarvetta. Sitten vasta miettimään pitäisikö naapurit roudata pihalle ja millä otteella.

Siis mikä sinua nyt oikein mättää?

Enkä kyllä suoraan ymmärrä miksi ihminen nyt olisi NIIN merkittävä olento, maapallohan me pilalle saadaan ja kantakin on jo hyvä aika sitten riistäytynyt käsistä, molemmat osittain juuri uskonmiesten vuoksi.

• varmaan sanoisi

että tutkimattomat ovat herran tiet, emmekä me saa kyseenalaistaa hänen tekojensa oikeutusta. Vain hän yksin tietää hiustemme lukumääränkin ja ottaa ne kaikki pois, jos sattuu haluamaan.

Eikös ne papit sellaisia puhele.

• vaikka

uskovaiset aina saarnaavat, että syöpä väistyy rukoilemalla. Katin kontit! Jos jumala olisi olemassa, se olisi jyystänyt minut maan rakoon, koska en ole ikinä siihen uskonut. Siitä huolimatta olen selvinnyt sellaisesta taudista, joka on luokiteltu parantumattomaksi.

No, nythän olen ko kohta 80 v. Jos se tauti uusiutuu, niin yks hailee, kohtahan kuolema tulee kuitekin.

• mielikuvitusotus

hauska kuulla :)

• Kössönöm

Olin yhdeksän kuukautta sitten tosi huolissani, kun hän tämän diagnoosin sai. Mutta sitkeästi ja huumorilla on äijä vetänyt koko rumban läpi.

Joulun alla oli kuin varjo entisestään, mutta niin vaan johti kuoroa, jossa oli meidän joululauluja esitettävänä. Josta siitäkin täällä joku paskisuskis huusi, että miten voi ateistin antaa johtaa kuoroa!

Uskisten vihamielisyys ei enää edes yllätä, mutta kummastuttaa kylläkin.

• Hänen kädessään ovat kaikki elämämme päivät. Olen kiitollinen ja iloinen ystäväsi puolesta. Elämä hymyilee :)))))))))))))))

• Kössönöm

Kyllä ystäväni tervehtyminen on lääketieteen ansiota, ei minkään jumalolennon. Vahva elämänhalu ja optimistinen asenne ovat tietysti avuksi kun sairastuu vakavasti.

Mutta kerron kyllä hänelle mielipiteesi, kun tapaamme. Hän voi sitten välittää sen eteenpäin lääkärilleen, joka hänet leikkasi ja määräsi hoidot.

• Peikkojen kaveri
        Kössönöm kirjoitti:

Kyllä ystäväni tervehtyminen on lääketieteen ansiota, ei minkään jumalolennon. Vahva elämänhalu ja optimistinen asenne ovat tietysti avuksi kun sairastuu vakavasti.

Mutta kerron kyllä hänelle mielipiteesi, kun tapaamme. Hän voi sitten välittää sen eteenpäin lääkärilleen, joka hänet leikkasi ja määräsi hoidot.

Mä mietin just tänä aamuna, että miten kamusi syöpähoidot onnistuivat. Upeeta, että hän tervehtyi. Toivottavasti minun lempiserkkunikin syöpä saadan taltutettua. Täytynee perehtyä syövän tukihoitoihin, ruokavalioon yms, että voin olla hengessä mukana, kun taistelut syöpää vastaan aloitetaan.

Mä muuten joudun palauttamaan sen kissan. Se muistuttaa liikaaa Hanna, Savista ja etenkin palstakyylää. En tiedä onko se kissa hellari vai lesta. Epäilen hellaria, koska se on niin riehakas ja haltioituvaa tyyppiä.

• Kössönöm
        Peikkojen kaveri kirjoitti:

Mä mietin just tänä aamuna, että miten kamusi syöpähoidot onnistuivat. Upeeta, että hän tervehtyi. Toivottavasti minun lempiserkkunikin syöpä saadan taltutettua. Täytynee perehtyä syövän tukihoitoihin, ruokavalioon yms, että voin olla hengessä mukana, kun taistelut syöpää vastaan aloitetaan.

Mä muuten joudun palauttamaan sen kissan. Se muistuttaa liikaaa Hanna, Savista ja etenkin palstakyylää. En tiedä onko se kissa hellari vai lesta. Epäilen hellaria, koska se on niin riehakas ja haltioituvaa tyyppiä.

Joo hyvältä näyttää hänen osaltaan ja ihan ilman jumalien apua.

Onko serkkusi syöpähoidot siis vasta edessäpäin? Ne saattavat olla todella raskaita. Kamuni laihtui paljon, vaikka ei ennenkään ollut liikoja kiloja. Ahkera urheilija kun on aina ollut. Mutta sitä hän sanoi, että ei vaan maistunut ruoka, koska hoidot ensinnäkin oksettivat ja toiseksi meni makuaisti.

Niin muuten, en oikein osaa ajatella, että se vieraileva kissaneiti muistuttaisi Hannaa, koska Hanna on ihmisvihaaja, eikä tämä kissa vaikuta sellaiselta. Mutta ehkä sille olisi parasta asua kodissa, jossa ei ole toista kissaa kilpailemassa ihmisten huomiosta. Joku hömelö vanha mummu voisi olla ihan passelia seuraa sille.

Sano serkullesi terveisiä. On se vaikea tilanne, kun on vielä huollettaviakin. Mutta syöpähoidot ovat viime vuosina huimasti kehittyneet ja ennusteet myös parantuneet. Kiitos tieteelle.

• Peikkojen kaveri
        Kössönöm kirjoitti:

Joo hyvältä näyttää hänen osaltaan ja ihan ilman jumalien apua.

Onko serkkusi syöpähoidot siis vasta edessäpäin? Ne saattavat olla todella raskaita. Kamuni laihtui paljon, vaikka ei ennenkään ollut liikoja kiloja. Ahkera urheilija kun on aina ollut. Mutta sitä hän sanoi, että ei vaan maistunut ruoka, koska hoidot ensinnäkin oksettivat ja toiseksi meni makuaisti.

Niin muuten, en oikein osaa ajatella, että se vieraileva kissaneiti muistuttaisi Hannaa, koska Hanna on ihmisvihaaja, eikä tämä kissa vaikuta sellaiselta. Mutta ehkä sille olisi parasta asua kodissa, jossa ei ole toista kissaa kilpailemassa ihmisten huomiosta. Joku hömelö vanha mummu voisi olla ihan passelia seuraa sille.

Sano serkullesi terveisiä. On se vaikea tilanne, kun on vielä huollettaviakin. Mutta syöpähoidot ovat viime vuosina huimasti kehittyneet ja ennusteet myös parantuneet. Kiitos tieteelle.

Kissanvihaaja kissa on vastaava kuin ihmisvihaaja ihminen. Ehkä minä olen kissaneidille sen suuri rakastava äiti, ja kissaneiti haluaa olla valittu.

Eilen uusi kissa väijyi ihanaa vääräuskoista(syntisen pörröistä) Siiriä ihan väsymiseen asti. Klo 21 aikaan tulokas oli jo nukahtaa istualleen, mutta vielä piti lähteä kyyläämään. Hyvissä ajoin tänä aamuna yläkerrasta kuului rähinää. Menin kiireesti katsomaan. Siellähän se tulokas oli taas Siirin nukkumapaikan tuntumassa häiriköimässä. Suljin häirikön vierashuoneeseen ruokakuppien kanssa.

Heti ensi tapaamisella 10 päivää sitten Siiri suhtautui tulokkaaseen välinpitämättömän hyväksyvästi. Nyt Siirinkin suopeus on hiipunut. Vien tulokkaan illalla takaisin kissatalolle.

Kerron terveisiä. Serkkuni syöpä on vasta vahvan epäilyn asteella. Koepalan tulokset eivät ole vielä tulleet. Minäkin kerroin hänelle, että hoidot ovat tulleet paremmiksi.

• Kössönöm
        Peikkojen kaveri kirjoitti:

Kissanvihaaja kissa on vastaava kuin ihmisvihaaja ihminen. Ehkä minä olen kissaneidille sen suuri rakastava äiti, ja kissaneiti haluaa olla valittu.

Eilen uusi kissa väijyi ihanaa vääräuskoista(syntisen pörröistä) Siiriä ihan väsymiseen asti. Klo 21 aikaan tulokas oli jo nukahtaa istualleen, mutta vielä piti lähteä kyyläämään. Hyvissä ajoin tänä aamuna yläkerrasta kuului rähinää. Menin kiireesti katsomaan. Siellähän se tulokas oli taas Siirin nukkumapaikan tuntumassa häiriköimässä. Suljin häirikön vierashuoneeseen ruokakuppien kanssa.

Heti ensi tapaamisella 10 päivää sitten Siiri suhtautui tulokkaaseen välinpitämättömän hyväksyvästi. Nyt Siirinkin suopeus on hiipunut. Vien tulokkaan illalla takaisin kissatalolle.

Kerron terveisiä. Serkkuni syöpä on vasta vahvan epäilyn asteella. Koepalan tulokset eivät ole vielä tulleet. Minäkin kerroin hänelle, että hoidot ovat tulleet paremmiksi.

Joo, sopii Hannan tuntomerkkeihin. Minä-minä-tyyppi. Jotenkin kuitenkin surettaa, että tämä kissa ei sopeutunut Siirin kanssa olemaan.

• Peikkojen kaveri
        Kössönöm kirjoitti:

Joo, sopii Hannan tuntomerkkeihin. Minä-minä-tyyppi. Jotenkin kuitenkin surettaa, että tämä kissa ei sopeutunut Siirin kanssa olemaan.

Ei mene kauaa, kun se on jonkun kodin valittu. Sillä on hyvät suositukset prinsessan paikkaan. Mä otin sitä upeita kuvia, ja kartoitin sen musiikkimaun. Edvard Kriegin biisit näyttävät viehättävän. Ooppera ei kiinnosta, mutta kiinalainen musiikki maistuu, samoin jousimusiikki.

Olisin mä pitänyt sitä vierashuoneessa siihen asti, kunnes joku haluaa sen, mutta sille löytyy varmaan paremmin koti, jos se on kissatalolla näytillä. Mä kerron sulle sitten, kun sille on löytynyt koti.

• Kössönöm kirjoitti:

vaikka lääkäri olisi uskossa ja antaa omasta puolestaan kunnian ylilääkäri Jeesukselle.

Vahva elämänhalu ja optimistinen asenne on ok, mutta aina omat ponnistelut ei riitä. Lapsuuden leikkikaverini sairasti puoli vuotta ja kuoli viime kesänä, kun kesä oli kauneimmillaan. Hänen kaksospoikansa kerkesivät lähes aikuisiksi, mutta olisivat vielä tarvinneet äitiä.

• ertert
        purje kirjoitti:

vaikka lääkäri olisi uskossa ja antaa omasta puolestaan kunnian ylilääkäri Jeesukselle.

Vahva elämänhalu ja optimistinen asenne on ok, mutta aina omat ponnistelut ei riitä. Lapsuuden leikkikaverini sairasti puoli vuotta ja kuoli viime kesänä, kun kesä oli kauneimmillaan. Hänen kaksospoikansa kerkesivät lähes aikuisiksi, mutta olisivat vielä tarvinneet äitiä.

"vaikka lääkäri olisi uskossa"

Voihan sitä aina kuvitella sellaisia, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä lääketiede on saavuttanut ja tulee saavuttamaan, jos hihhulit eivät sitä sotke (viittaan esim. kantasolututkimukseen).

• Kössönöm
        purje kirjoitti:

onko hänet leikannut lääkäri uskovainen.

Itse en kyllä oikein luottaisi lääkäriin, joka luottaa johonkin jumalolentoon. Ainakaan, jos tämä lääkäri olisi aikeissa leikellä minua.

• Kössönöm kirjoitti:

onko hänet leikannut lääkäri uskovainen.

Itse en kyllä oikein luottaisi lääkäriin, joka luottaa johonkin jumalolentoon. Ainakaan, jos tämä lääkäri olisi aikeissa leikellä minua.

parhaat ja taitavimmat lääkärit ovat uskovia lääkäreitä.

• konna
        purje kirjoitti:

savossa, jossa vastuu kaikesta puhutusta on kuulijalla:)

• purje kirjoitti:

Vai perustuuko tämä johonkin oletukseen?
        Oletko itse testannut kaikki lääkärit?
        Miten lääkäriä voi arvioida, onko hän hyvä tai paras? Erikoinen väite....

• Tarkastaja.X kirjoitti:

Vai perustuuko tämä johonkin oletukseen?
        Oletko itse testannut kaikki lääkärit?
        Miten lääkäriä voi arvioida, onko hän hyvä tai paras? Erikoinen väite....

kutsutaan paikalle, kun hyviltä lääkäreiltä loppuu osaaminen. Ihan yksinkertaista arkea :)

• konna
        purje kirjoitti:

kutsutaan paikalle, kun hyviltä lääkäreiltä loppuu osaaminen. Ihan yksinkertaista arkea :)

ei vain koskaan osaa paikalle, jos ei ole vähän huonompi atte-lääkäri käynyt ennen sitä.

Sinun lääkärisi on yksinään pelkkä viikatemies jeesuksen hahmossa.

• purje kirjoitti:

Eikö uskovaiset parannu pelkällä rukouksella?
        Hellarit eivät ainakaan lääkäreitä tarvitse.
        Minä en ole tavannut yhtäkään uskovaista lääkäriä.

• Tarkastaja.X kirjoitti:

Eikö uskovaiset parannu pelkällä rukouksella?
        Hellarit eivät ainakaan lääkäreitä tarvitse.
        Minä en ole tavannut yhtäkään uskovaista lääkäriä.

uskossa, joten lähimmäisenrakkaus velvoittaa uskovaa lääkäriä toimimaan apua tarvitsevan parhaaksi.

• konna kirjoitti:

ei vain koskaan osaa paikalle, jos ei ole vähän huonompi atte-lääkäri käynyt ennen sitä.

Sinun lääkärisi on yksinään pelkkä viikatemies jeesuksen hahmossa.

kokemuksesta ja ihan tavallisesta uskovasta lääkäristä, joka sattuu olemaan oman alansa paras täällä meillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1459
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1108
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1086
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      938
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      910
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      862
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      850
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      780
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    Aihe