Jäi vain tämä hetki

kaaru

sait minut hymyilemään
ei se ollut kevään aamuaurinko
vaan Sinä siinä vierelläni

katselin kasvojasi
suutelin huuliasi
tunsin oloni onnelliseksi

linnutkin lauloivat
aamussa meille

aika kuoli pois
jäi vain tämä hetki

15

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      ¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤

      Puisto ja sen kauniit puut
      päivä ja sen ihanuus
      kulki rinnalla rakkahin
      aurinko paistoi silmihin

      Kun penkin luo saavuttiin
      suutelit ja mulle kuiskasit
      Kevät toi sinut luokseni
      näin täyttyi hartain toiveeni

      Ja talvi ja sen pimeä
      poistui ei jäänyt edes jälkeä
      Vain meidän onni on pysyvää
      siitä kaunis jälki jää :)

      ¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤

      • kaaru

        Kylä nyt upean vastarunon lykkäsit, olen otettu...kiitos:)


    • ... onneksi ei puuta , jää tikkuja kynsien väliin=)
      Raapii päätään =)
      Hienoa Kaaru *hymyilee*=)

      • kaaru

        Tämähän oli ns. yksinkertainen. Kiitoksia kannustuksesta:)


    • Toivon jotta päiväsi valossa
      olet saattanut vierähtää
      hetken rakkauden lämpimissä
      pyörteissä
      että ajatuksien sisällä
      suojassa "takaa tulevilta
      nuolilta",kilpistyen
      vartioituun suojapanssariisi.

      • kaaru

        Jos puhelin on nuolia
        niin se eilen kyllä soi
        taitaa olle mulle
        tyypillinen maanantai

        välillä hiljaisuus
        seurana vain ajatukset
        kevään tulo
        ja kesän odotus
        pimeät illat
        ja odotus jostakin;)

        Kiitos Dolan vierailustasi:)


      • kaaru kirjoitti:

        Jos puhelin on nuolia
        niin se eilen kyllä soi
        taitaa olle mulle
        tyypillinen maanantai

        välillä hiljaisuus
        seurana vain ajatukset
        kevään tulo
        ja kesän odotus
        pimeät illat
        ja odotus jostakin;)

        Kiitos Dolan vierailustasi:)

        Päiviä Sinulle kaaru ja pientä
        vilkkautta tuntuu olevan.
        Päivät kuin arvoituksia,että
        millaiseksi muodostuvat.

        Yleensä sanonta että odottavan
        aika on pitkä ja niinhän se
        onkin.
        Toivotaan että odotuksesi
        vielä palkitaan.

        Hyvää päivää toivotan
        Sinulle.


    • Minanoita

      Ansa on sitten vissiin lauennut????
      No tämän aamun mukavin uutinen on
      kyllä se..ettei minun tartte enään tulla
      ottamaan kuvia ansasta jolle on kasvanut
      silmät=))))(nauraa kipparassa)

      Hyvä on runosi Kaaru kuhan
      mie vitsailen you know !

      • kaaru

        Sinä se aina annat tuon huumorin kukkii, hyvä ystis:)

        Taiat Sie olla vahingoniloinen? Kiitoksii kuiteski vierailusta matalaan majaani:)))


    • Miekko

      Hieno tunnelmaruno. Tämänhän voi lukea niin, että tässä ei olekaan sitä tavaramerkkiäsi: kahta aikatasoa.. vaan ainoastaan yksi. Joka jättää jälkimaun duurissa. Ei paha!

      • kaaru

        Hetken hurmaa aamussa, sitä on joskus ja sitä odottaa huomennakin, jos ei muuten niin unelmoiden.

        Sittenhän onnistuin jos ei ollut paha:)))


    • Valmis niin
      "sait minut hymyilemään"

      ohikiitäviä tähtiä
      katseitten tiet

      kaaru
      se hetki
      esiin nousee ja
      saa hymyileään.

      linnut ne tosiaan laulaa
      kiitos romantiikaa runossas...Liisa

      • kaaru

        Romantiikkaa sitähän meiltä löytyy, jos ei todellisuudessa niin sitten muistellaan ja unelmoidaan...jookos?

        Vielä on pimeä, mutta katsotaan näkyykö aurinko ja kuuluuko linnunlaulu. Kiitoksia vierailuistasi:)


    • Mysteriet

      Kertakaikkiaan nautittava

      • kaaru

        Sormeni vain kirjoitti näin, kiva että pidit eli kiitos:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe