Jäi vain tämä hetki

kaaru

sait minut hymyilemään
ei se ollut kevään aamuaurinko
vaan Sinä siinä vierelläni

katselin kasvojasi
suutelin huuliasi
tunsin oloni onnelliseksi

linnutkin lauloivat
aamussa meille

aika kuoli pois
jäi vain tämä hetki

15

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      ¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤

      Puisto ja sen kauniit puut
      päivä ja sen ihanuus
      kulki rinnalla rakkahin
      aurinko paistoi silmihin

      Kun penkin luo saavuttiin
      suutelit ja mulle kuiskasit
      Kevät toi sinut luokseni
      näin täyttyi hartain toiveeni

      Ja talvi ja sen pimeä
      poistui ei jäänyt edes jälkeä
      Vain meidän onni on pysyvää
      siitä kaunis jälki jää :)

      ¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤o¤¤¤¤¤

      • kaaru

        Kylä nyt upean vastarunon lykkäsit, olen otettu...kiitos:)


    • ... onneksi ei puuta , jää tikkuja kynsien väliin=)
      Raapii päätään =)
      Hienoa Kaaru *hymyilee*=)

      • kaaru

        Tämähän oli ns. yksinkertainen. Kiitoksia kannustuksesta:)


    • Toivon jotta päiväsi valossa
      olet saattanut vierähtää
      hetken rakkauden lämpimissä
      pyörteissä
      että ajatuksien sisällä
      suojassa "takaa tulevilta
      nuolilta",kilpistyen
      vartioituun suojapanssariisi.

      • kaaru

        Jos puhelin on nuolia
        niin se eilen kyllä soi
        taitaa olle mulle
        tyypillinen maanantai

        välillä hiljaisuus
        seurana vain ajatukset
        kevään tulo
        ja kesän odotus
        pimeät illat
        ja odotus jostakin;)

        Kiitos Dolan vierailustasi:)


      • kaaru kirjoitti:

        Jos puhelin on nuolia
        niin se eilen kyllä soi
        taitaa olle mulle
        tyypillinen maanantai

        välillä hiljaisuus
        seurana vain ajatukset
        kevään tulo
        ja kesän odotus
        pimeät illat
        ja odotus jostakin;)

        Kiitos Dolan vierailustasi:)

        Päiviä Sinulle kaaru ja pientä
        vilkkautta tuntuu olevan.
        Päivät kuin arvoituksia,että
        millaiseksi muodostuvat.

        Yleensä sanonta että odottavan
        aika on pitkä ja niinhän se
        onkin.
        Toivotaan että odotuksesi
        vielä palkitaan.

        Hyvää päivää toivotan
        Sinulle.


    • Minanoita

      Ansa on sitten vissiin lauennut????
      No tämän aamun mukavin uutinen on
      kyllä se..ettei minun tartte enään tulla
      ottamaan kuvia ansasta jolle on kasvanut
      silmät=))))(nauraa kipparassa)

      Hyvä on runosi Kaaru kuhan
      mie vitsailen you know !

      • kaaru

        Sinä se aina annat tuon huumorin kukkii, hyvä ystis:)

        Taiat Sie olla vahingoniloinen? Kiitoksii kuiteski vierailusta matalaan majaani:)))


    • Miekko

      Hieno tunnelmaruno. Tämänhän voi lukea niin, että tässä ei olekaan sitä tavaramerkkiäsi: kahta aikatasoa.. vaan ainoastaan yksi. Joka jättää jälkimaun duurissa. Ei paha!

      • kaaru

        Hetken hurmaa aamussa, sitä on joskus ja sitä odottaa huomennakin, jos ei muuten niin unelmoiden.

        Sittenhän onnistuin jos ei ollut paha:)))


    • Valmis niin
      "sait minut hymyilemään"

      ohikiitäviä tähtiä
      katseitten tiet

      kaaru
      se hetki
      esiin nousee ja
      saa hymyileään.

      linnut ne tosiaan laulaa
      kiitos romantiikaa runossas...Liisa

      • kaaru

        Romantiikkaa sitähän meiltä löytyy, jos ei todellisuudessa niin sitten muistellaan ja unelmoidaan...jookos?

        Vielä on pimeä, mutta katsotaan näkyykö aurinko ja kuuluuko linnunlaulu. Kiitoksia vierailuistasi:)


    • Mysteriet

      Kertakaikkiaan nautittava

      • kaaru

        Sormeni vain kirjoitti näin, kiva että pidit eli kiitos:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe