Hiiva ja loppuraskaus=laskettuaika käsillä

helmivauva09

Onko teillä ollu kellään lähellä laskettua aikaa hiivaa? Ootteko saanu siihen jotain voidetta? Mä kovasti epäilen että mulla on sitä, kun kutisee niin pirusti ja tulee sellasta kokkareista valkovuotoa. Klitoriksen alue on aivan huutavan punainen, johtunee siitä, että kun kutisee niin pitää raapia. Pitää huomenna soittaa neuvolaan.

4

2860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsiä...

Jestas, hae apteekista canesten-yhdistelmäpakkaus missä on emätinkapseli ja sitten se voide ulkosynnyttimiin! Se voide hävittää kutinan nopeasti, hullua kärsiä!! Hiivan voi hoitaa itse tai soittaa ensin neuvolaan ja hakea canestenin sitten.... sitä voi siis turvallisesti käyttää paketin ohjeiden mukaan myös raskaana. Ilman reseptiä siis saa tuota.

• huipussaan

Oikeesti et tiedä että joka apteekista löytyy hiivaan lääke? Kannattaa hoitaa heti nyt TÄNÄÄN pois ettei tarvi mennä hiivaisena synnyttämään (ja tikattavaksi... jaiks!).

• käyttää

hiivalääkettä ei saa käyttää lähellä laskettua aikaa, näin minulle sanottiin neuvolassa. kannattaa soittaa omaan neuvolaan ja tarkistaa asia..

• käytettävä
        käyttää kirjoitti:

hiivalääkettä ei saa käyttää lähellä laskettua aikaa, näin minulle sanottiin neuvolassa. kannattaa soittaa omaan neuvolaan ja tarkistaa asia..

Jos paikat on auki niin ei tietenkään, sillä kapselihan voisi mennä kohdunsuusta läpi suunnilleen... muuten saa käyttää. Eli käyttäkää hyvät ihmiset maalaisjärkeä!!! Nopea soitto neuvolaan ei maksa juuri mitään. Sitten apteekin kautta ja ongelma on pian tiessään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5836
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      3842
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3333
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2778
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2242
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2197
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162