missä kuopiossa voisi gaypoika käydä kuuntelemassa jumalan sanaa ilman että pitää kuunnella muiden kommentteja meikkauksestani ja pukeutumisestani! tykkään pukeutua esim slipoveriin ja vaalean punaisiin nahkahousuihin. olen uskonnollinen ihminen vaikka siitin ja miehen anus kiinnostaakin minua enemmän kuin vagina! mummon kanssa en voi samassa kirkossa käydä koska mummo ei hyväksy minua ja kailottaa kirkossa kovaan ääneen homouttani ja usein mukana oleva enoni vielä räkii slipoverilleni. tämä ahdistaa sillä haluaisin palvoa herraa kaltaisessani seurassa missä ei tarvitsisi kestää tuollaista syrjintää
mistä jumalansanaa?
9
384
Vastaukset
- sitä voi
kuunnella tai katsella TV-jumalanpalveluksia. Aivan kaikessa rauhassa ja tuntea herätyksen aallon. Tai sitten tulee tarve tehdä lutherit.
- homopoika11
Jep, jos kirkkoon meno ahdistaa valtavasti niin vaihtoehto on tietty olla ihan omalla asunnolla radion ääressä sunnuntaisin. Tällöin ehtoolliselle haluavana toki täytyy hankkia oma viiniannoksensa alkosta ja pitää toimitus kalsarikännimeiningillä... Niin en tiedä liekkö paikallisella SETA:lla mitään uskonnollista rinkiä hengenasioista kiinnostuneille. Ken tietää kommentoikoon...
- vaan
sitä hoosiannaa siinä polvillasi kun kaveri poraa aunukseen.
Kansan Raamattuseuran tilaisuuksia. Siellä ei kysellä onko homo, lesbo tms. Heidän tilaisuuksissaan ei ole rajoituksia myöskään eri uskontokunnille, kaikki ovat Jumalan edessä samanarvoisia uskonnolliseen tai seksuaaliseen kantaan katsomatta.
- suvaitsevaisia
vähemmistöjä kohtaan...?
suvaitsevaisia kirjoitti:
vähemmistöjä kohtaan...?
ovat uskovaisetkin verrattuna valtaosaan väestöä.
- itse itsenne.
Salpietari kirjoitti:
ovat uskovaisetkin verrattuna valtaosaan väestöä.
Väitätkö tosissasi että uskovainen ihminen joka uskoo raamatun sanaan, on erityisen suvaitsevainen seksuaalisia vähemmistöjä kohtaan?
itse itsenne. kirjoitti:
Väitätkö tosissasi että uskovainen ihminen joka uskoo raamatun sanaan, on erityisen suvaitsevainen seksuaalisia vähemmistöjä kohtaan?
Uskon Raamatun sanaan ja silti hyväksyn seksuaaliset vähemmistöt. Mitä ristiriitaa siinä mielestäsi on? Hyväksyn jopa eri uskontoihin kuuluvat, vaikka Raamattua luen. Eikö oikea uskovainen hyväksy mielestäsi muita kuin oman peilikuvansa kaltaisia? Kerro mihin perustat epäilysi.
- Käytän toppahousuja
talvella, kun ulkoilen niin paljon ja tykkään lämpimästä. Olenko siis lepso ? Aika tulla kaapista ? 60 mittarissa mummolla, enkä enää tiedä mikä olen , kun kaikkialla höyryävät näistä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424