Minkähänlainen on uskonnonopettajan työllisyystilanne sellaisella, joka on pätevöitynyt myös esim. psykologian opetukseen. Eli lukio-opettajalla.
Uskonnonopettajien työllisyystilanne
4
1356
Vastaukset
- !!!!!!
Suomessa on huutava työvoimapula jota joudutaan maahanmuuttajavoimin purkamaan. Sitäpaitsi suuret ikäluokat ovat jäämässä eläkkeelle. Eli töitä siis on jos vain jaksaa tehdä!
- töitä hakenut ope
Ei pidä paikkaansa. Työpaikkoja on harvassa tarjolla. Tilanne ei ole niin paha kuin taideaineissa, mutta omakohtaisesti voin sanoa Uudellamaalla olevan tiukassa. Laita hakuvahti www.mol.fi:hin. "Tietoa" osoittikin tätä väitettäni todeksi.
- Tietoa
"Aine- ja aineryhmäkohtainen tarkastelu osoittaa, että osassa aineista koulutetaan nykyisellään liikaa opettajia, kun taas toisten aineiden opettajia tarvittaisiin nykyistä enemmän. Erityisesti historian, uskonnon, äidinkielen ja kirjallisuuden, filosofian, psykologian sekä biologian ja maantieteen aineenopettajia koulutetaan tällä hetkellä arvioitua opettajatarvetta enemmän. Näiden aineiden opettajankoulutukset ovat myös opiskelijoiden keskuudessa kysyttyjä." Lähde: http://www.edu.utu.fi/laitokset/tokl/tutkimus/julkaisut/AINO.pdf
- jepsis876
Opettajia tuntuu olevan jo liikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566