Toisinaan kuulee väitteitä, että suviseuroissa käytettäisiin valtavat määrät kondomeita. Jostakin syystä tämä toiminta pysyy useimmilta erittäin hyvin piilossa tai sitten olen jotenkin huonoilla hoksottimilla varustettu. Itse en ole koskaan huomannut ainuttakaan käytettyä kondomia suviseura-alueella. Kuinka toiminta voi pysyä niin hyvin piilossa, jos se on yleistä?
Suviseurakondomit
11
1135
Vastaukset
""Itse en ole koskaan huomannut ainuttakaan käytettyä kondomia suviseura-alueella. Kuinka toiminta voi pysyä niin hyvin piilossa, jos se on yleistä?""
Jos olet nähnyt käyttämättömiä, se on luonnollista, koska käytetyt laitetaan yleensä roskiin.- luotettava näköjään
kuin yhdessä asiassa: ateismissaan.
Kaikkeen muuhun hän ottaa kantaa kevein perustein ja löysääkin löysemmin. Voi pettymys, surkimus! luotettava näköjään kirjoitti:
kuin yhdessä asiassa: ateismissaan.
Kaikkeen muuhun hän ottaa kantaa kevein perustein ja löysääkin löysemmin. Voi pettymys, surkimus!Jos olisi kysymyksessä avakas..
Niin sanoisin: Ei eppäilystäkään.. ;)- alpomurberger
Devoit kirjoitti:
Jos olisi kysymyksessä avakas..
Niin sanoisin: Ei eppäilystäkään.. ;)...ei sovi sheriffiksi.
Hänen kirjoittelunsa on suoranaista provoilua, ja hän nauttii siitä, kun saa shokeerata.
Ei, ei ja ei. Kuka muu tahansa, mutta ei mataskeema. - EHDOTTOMASTI
alpomurberger kirjoitti:
...ei sovi sheriffiksi.
Hänen kirjoittelunsa on suoranaista provoilua, ja hän nauttii siitä, kun saa shokeerata.
Ei, ei ja ei. Kuka muu tahansa, mutta ei mataskeema.muut esillä olleet näennäes-ehdokkaat kuuluvat sarjaan minä minä minä.
Minulle ihan sama kuka olisi, mutta ei tässä tapauksessa, koska vaihtoehtoina ovat luotettava, linjakas ja luja metaskeema ja toisaalta omanedun shokeeraama provoileva porukka. - ole aikaa
alpomurberger kirjoitti:
...ei sovi sheriffiksi.
Ei, ei ja ei. Kuka muu tahansa, mutta ei mataskeema.tänne paljon kirjoitella, jos ei ole joku työtön tai eläkeläinen. Palstan siivoaminen vie niin paljon aikaa, kun on pakko lukea ainakin suurin osa viesteistä.
- koko juttu
Nuorramiesnä keräsin vuoden aikana meillä käytetyt kondomit vanhaan mehukanisteriin, jossa oli säilytysliuos. Niitä sitten kävin aamutunneilla kylvämässä asuntovaunualueille. Ainakin yksi kaverini teki samoin. Siivousorganisaatio toimi hyvin: päivällä ei näkynyt ensimmäistäkään. Paikka oli Nummelan lentokenttä Vihdissä.
- nyt kahdessa
kondomissa paljon ollut keräämistä.
- Onpa tosi sairast puuhaa
Huuhaa, huuhaa, sairasta puuhaa.
Joko on tervehtymisen merkkejä ilmennyt sinussa
- Sotkuja siivonnut
Olen ollut muutamana vuonna mukana siivoamassa suviseurojen alueita. Ei niitä kondomeja nyt valtavasti löydy, mutta jonkin verran kuitenkin.
- Pojasta polvi paranee.......
Onpa kakarat saaneet katsella tarpeeksi ylisuuria perheitä ja he ovat vähän viisaampia, kuin vanhempansa.
He eivät ole ottaneet kirjaimellisesti sanaa, että olkaa hedelmälliset ja täyttäkää maa.
Tuskin VL:llät on kehoitettu koko maa täyttämään.
Nythän saadaan niitä pakolaisia, niin jääpi hommat vähemmälle ja eitarvi siementä hukkaan heittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431