Aamulehdessä oli tänään sarjakuva missä muuan teini-ikäinen määrättiin KOLMEKSIKYMMENEKSI päiväksi kotiarestiin! 30 päivää, yksin kotona, ei kavereita, pelkkää huoneessa kököttämistä koulun lisäksi. Mahtaa olla kaamea rangaistus.
Sitten rupesi naurattamaan kun muistin kuinka kauan olen itse ollut "arestissa" tapaamatta ketään, yläaste 3v lukio 3v, intti samaan syssyyn 1v jatko-opinnot 4v tähän mennessä.... 11v eli noin 4000 päivää arestia tai sen kaltaista olotilaa.
Rupesi vaan naurattamaan kuinka normaalit ihmiset käyttävät yksinäisyyttä rangaistuskeinona muiden joutuessa elämään sinä 24/7
rupesi naurattamaan...
ehheh...
3
782
Vastaukset
- muaki naurattaa
Ei ole tuota lehteä mutta huvittaa silti. TOOOSI paha rangaistus. Teini-ikäisenä se oli minulle ainakin tavallista arkea. Ja on ollut sen jälkeenkin. Kävelyllä sentään olen saanut käydä ollessani tässä "kotiarestissa."
- ikuinen kotiarestilainen
Minuakin nauratti nämä teidän viestit.Ensimmäinen nauru tänä päivänä.kurjaa on minunkin elämä
- varma tieto
Miksi et ole tehnyt asialle mitään? Odotat, että muut ottavat edistyaskeleita sinun puolestasi. Sinut pitäisi ottaa vastuu siitä tosiasiasta, että olet itse omasta tahdostasi valinnut erakoitumisen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362