Hei ! Olisin kiinnostunut vatsalaukun ohitusleukkauksesta niin yksityisellä puolella kuin julkisellakin sektorilla. kaiken moisia kokemuksia ja vinkkejä täällä näyttää olevan mutta, suoria kontakti osoitteita vaan en löydä.
Laittakaa s.postilla tietoa mistä kannattaa aloitaa ja miten
Mistä Apua/ Tietoa laihdutus leukkaukseen
4
301
Vastaukset
- khj
Mene www.laihdutusleikkaus.com ja rekkaudu sinne.
- Asteli
Laihdutusleikkaukset ovat nykyisin turvallisia ja niitä kehitetään kaiken aikaa myös Suomessa, alan huippuosaajia löytyy.
1. mene terveyskeskuslääkäriin tai mieluiten yksityiseelle Sisätautilääkärille jos olet reilusti ylipainoinen ja liikuminen on vaikeaa tai mahdiotonta.
2. Pyydä/vaadi päästä leikkausjonoon. Jonotusaika 6 kk lyhyimmillään nykytiedon valossa. Leikkaukset kymmenkertaisetettiin vuosi sitten, saatujen lääketieteellisesti rohkasevien tulosten ansiosta ja sen takia mm. että vatsanlaukun ohitusleikkauksin voidaan parantaa mm. 2-tyypin.diabetes
3. valmistaudu henkisesti muutokseen joka voi olla melkoinen ja nopesti. Itse laihduin leikkauksen jälkeen 4 kk 45 kg. Kuntoilu on aloitettava heti, jotta lihaskunto ei romahda.
4. aloita jo ennen leikkausta ruokalusystemin muutos siten että syöt 3 x pvä n. 4 -6 dl tilavuudella ruokaa ja välissä 4 välipalaa, jotta opit rytmin, niin ei taketele sitten leikkauksen jälkeen.
>5. aluksi syöt vaih mehmeitä ja hyvin sulavia ruokia ja nesteitä ja näkkileipää. Vähitellen (1v) opit säätelemään syömistäsi,valitset itsellesi mieluisia ruokia viisaasti ja et ärsytä pikkuista vatsalaukkuasi.
Kun vatsa on täynnä, siis pienikin, olet tyytyväinen ja täyden oloinen, eikä nälkä suinkaan tule heti takaisin, vaan kulutat rasvavarastojasi. Ongelmaksdi muodotuu vain se että muistat syödä ja juoda riittävän usein.
Kukaan ei halua ahdasta, leikattua, vatsalaukkua venyttää, sillä yksi kerta siitä tuskasta riittää hyvin opetukseksi, ellet ole masokisti ja pidä oksentelemisesta ja tukalasta olosta.
Olen laihtunut 2v 4 kk ajassa 82 kg, näytän upealta, kiitos monien luontaisten kiinteytymisohjelmien ansiosta ja motivaattion takia. Jaksan hyvin, diabetes on poissa, samoin kolestroli ja verenpaineongelmat. Tänään juoksen jo vaivatta, tanssin ja liikunnkuin kaikki koko ikänsä normaalipainoisena eläneet, vaikka oklin yli 30 vuotta äärimmäisen lihava.
Olen saanut paljon arvostusta ja huomioa osakseni, vaikka en sitä odota. Nautin hyvästä ulkomuodotani samoin kuin kaikki ystävät ja tuttavat ja sukulaisenikin. Tänään näytän siltä ettei kukaan joka ei ole nähnyt minua 140-150kiloisena usko minun sellainen olleenkaan.
On keinoja joiden avulla, jopa ilman korjausleikkauksia voidaan kiinteytyä todella hyvin ja esim. kasvot eivät roiku lopun ikää painon pudottua. Annan vinkkejä ja apua heille jotka painiskelvat löysän kudoksen ongelmien kanssa.
Rohkeasti leikkausjonoon ja unohtakaa ei-asiantuntijoiden neuvot. Ei kovinkaan usein perustu kokemukseen.
Hyvää jatkoa ja rohkeutta muuttua oamksi itseksesi ja uudistua näkyvällä tavalla.- mikkomikko
Kiitos Loistavista Neuvoista
- ei kannata mennä pulssiin
en suosittele kellekään turun pulssia, koska palvelu ala-arvoista, 5 min käynti 100 e, kiitos tyhjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875