Lausahdus aivan vastikään sattumalta ministeriksi päässeeltä nuorelta "kyky-puolueen" edustajalta oli hyvin Kokoomusta kuvaava. Riittää kun näyttää sliipatulta ja usko omiin kykyihin on oman egon takia valtava, niin voi puhua mitä sylki suuhun tuo.
Täydellisen typerää ja haitallista nimen omaan tyon naisen oman uran kannalta. painukoon mun puolesta H:n kuuseen. Typerä .....
Muistakaa että samassa puoluessa on kansanedustajana (tai jopa ministerinä): myymälävarkaudesta tuomittu, vaimonsa pahoinpitelysta tuomittu, gardunsa väärentänyt ja mahdollisesti joitakin muta joiden juttuja en nyt muista. Melkoista porukkaa. Joten HV:n puheet ovat tavallan ymmärrettävissä tätä taustaa vasten. Pyrkyä on niin kovasti että ei oikein tule katsotuksi peiliin, mihin itse soveltuu ja mihin ei. Ihminen joka käyttäytyy noin typerästi ei sovellu ministerin tehtäviin. Tuollaisten valita ministeriksi on äänestäjien ja kansan haveksimista. Näyttää tosiaan halveksivan osaa kansasta tuo naikkonen.
Vaikuttaa oikein valtiomiesmäisiltä tälläiset suurisuusuiset ja egoiset, joilla on näkemystä loukata ja leimata ideologiansa takia suuria ihmisjoukkoja.
Suomeksi sanottuna tuollainen käytös on TYHMÄÄ: ei kannnata näpisellä kaupasta, eikä hakata puolisoa, eikä väärentää gradua, eikä haukkua syyttä ihmisiä tai leimata stalinistilasiksi. Taas tuli kyvyt esiin. Miten ihmeessä näitä "kykyjä" juuri kokoomuksen löytyy, jostain hoitopaikastako?
Muistutan eduskuntavaaleista.
Narsismi kunniaan
Tyky-puoluevaiKyky-puolue?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862