Yritin saada vauvalleni (vielä syntymätön) vakuutusta mutta en saanut sitä, koska minulla ei ole luottotietoja ja minulla on dibetes.
En tiedä kumpi oli se suurempi syy, mutta en ymmärrä ainakaan tuota luottotiedottomuutta. Maksuthan pitää maksaa ja jos ei maksa niin vakuutus ei ole voimassa - minkä ihmeen riskin vakuutusyhtiö muka tuossa ottaa?
Diabeteksen nyt ymmärrän vähän paremmin, siis sen syyn miksi se on este, mutta silti tuntuu jotenkin epäreilulta koko homma...
Välillä tuntuu muutenkin tuon luottotiedottomuuden vuoksi ,että kohdellaan pahemmin kuin rikollista.
Tiedän ,että mössin itse asiani nuoruudessa ja olen vasta nyt pystynyt maksamaan velat pois (merkintä on vielä jäljellä), siitä ei tarvi alkaa jeesustelemaan :)
No onpa kiva :(
8
670
Vastaukset
- muualtakin...
Voit kysyä muista vakuutusyhtiöistä, mutta tietääkseni se diabetes ja etenkin ylipaino (jos sulla sellaista on?) estää vakuutuksen saamisen.
- aikanaan
ja minulla luottotiedot kunnossa. diabetes oli tuolloin syys. en saanut edes henkivakuutusta itselleni!
- rv 15..
minulla kans luottotiedot paskana ja siksi en saanut vakuutusta, jos ei luottotietoja ei vakuutusta. vaikka ennestää kotivaakuutus kun sillon ollut luottotiedot ok.
- minä80
Kannattaa hankkia itselleen todistus siitä, että kaikki velat on nyt maksettu. Saimme mieheni kanssa jopa asuntolainan kun pystyimme todistamaan, että velat on maksettu, vaikka merkintä vielä näkyykin. Piti kyllä kiertää useampi pankki, muut eivät olisi myöntäneet.
Mutta todennäköisesti tuo diabetes yksinäänkin on jo este vakuutukselle. Se on niille bisnestä eikä ne ota mitään riskejä. - lue aiheesta...,.,
jos pitkäaikainen verensokerisi (hba1c) on yli 7.5 niin sitten et pakosti saa vakuutusta. lue aiheesta: http://www.diabetes.fi/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=1813264&an=0&page=1#Post1813264
- firma.....
myöntää vakuutuksen vauvalle. Kilpailuta kaikki vakuutusyhtiöt. Tai kokeile esim. Tenavaturvaa (googleta).. nordeastakin saa jotain.. onhan näitä vaihtoehtoja!
- Kohdellaan kuin rikollista
Nordea oli juuri tämä firma joka ei lähtenyt edes keskustelemaan asiasta. Olen ollut pankin asiakas jo yli kymmenen vuotta, mutta sekään ei auttanut asiaan.
- sain...
Kohdellaan kuin rikollista kirjoitti:
Nordea oli juuri tämä firma joka ei lähtenyt edes keskustelemaan asiasta. Olen ollut pankin asiakas jo yli kymmenen vuotta, mutta sekään ei auttanut asiaan.
aikoinaan opintolainaakin vaikka oli luottohäiriömerkintä, kun olin kuitenkin maksanut velan pois, ja ihan ilman mitään keskusteluja. Minä en ole edes yrittänyt saada nyt raskausaikana vakuutusta kun on ylipainoa kilpirauhasen vajaatoiminta, tuskinpa onnistuisi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760