Eilen illalla juttelimme poikaystäväni kanssa suhteemme tilasta.Joka ei ole paras tällä hetkellä..Menin nukkumaan 3 aikohin,ja sitten heräsin yöllä hirveään painajaiseen..siis ihan kauheeseen..Järkytyin hieman.Ja luulin kuolevani,tai sekoavani.
Oli vaikea saada unta uudestaan,mutta lopulta sain.
Sitten aamulla 9 heräsin puhelimen pirinään,ja POMPPASIN YLÖS JA HEITIN KÄNNYKÄN voimalla maahan,se meni rikki.Säikähdin niin paljon,ja sydän tykytti..
Nyt myöhemmin päivällä vieläkin hieman outo olo.MITÄ TÄMÄ ON? BURN OUT,AHDISTUSHÄIRIÖ,PANIIKKIHÄIRIÖ??
-Öinen Paniikki
6
292
Vastaukset
- voi tehdä
tepposia. Ehkä sun kohdalla on kyse vain hormooneista. Tuskinpa mitään vakavampaa. Jokaisella on niitä päiviä ettei tavarat pysy käsissä vaan kaikki tuntuu putoavan lattialle. Take it easy!
- sartsa87
Huoh..i try to take it easy:) really do.
- tästä?
sartsa87 kirjoitti:
Huoh..i try to take it easy:) really do.
Vältä valvomista. Mulla ittelläni tullut nyt vuoden sisällä unissakävelyä kun valvon pitkään, eli aamuun asti. Viimeksi viikko sitten join vajaan pullon viiniä ja menin nukkumaan 3 aikoihin. En ollut edes väsynyt. Yöllä olin sitten taas järjestelly kaikenlaisia asioita ja ollut agressiivinen.
- painajaiselta"
kuulostaa. Tuntuu vaan ihan kauhealta aikuisena herätä tuollaiseen!!! Sitä on kumminkin ihan sekaisin ja peloissaan, kuin pieni lapsi. Eikä tahdo ihan heti käsittää että suurin osa asioista on järjestyksessä (tai edes pieni osa).
Osa ihmisistä tekee paljonkin hölmöjä (myöhemmin hölmöjä) juttuja unissaan. Painajaiset vain ei naurata, :(
Jos jatkuu nuo hirvitykset, niin merkkaa kalenteriin? Huolestuttavampaa on, jos ovat ihan viikottaisia.
Hyviä öitä! :) Niin toivon. - aika tutulta
mulla on joka ilta/yö paniikkikohtaus ja mitkään lääkkeet ei auta.
- sartsa87
No voih..miten kestät??
Mua pelotti toi juttu..en usko että jaksaisin jos joka yö olisi noin! :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944