rakenneultrasta pihalla

mikä 4d?

Koska kaupunki ei tarjoa rakenneultraa (jyväskylä), joudun mennä yksityiselle. Ihmettelen vain näitä 4d-juttuja ja vaikka mitä... siis minkä nimisellä ultralla näkee ne rakenteet? Mitä sillä 4d:llä näkee enemmän? Vai onko se vain hupiultra? Eli näkeekö siinä myös rakenteet ja kenties paremmin kuin tavallisemmassa ultrassa... Ja milloin sinne mennään??

Saa suositella paikkaa minne mennä ultraan :)

*Ihan pihalla*

7

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))

Me käytiin rakenneultrassa Jyväskylässä Puistoklinikalla, suosittelen paikkaa:) Ihana ja pätevä setä siellä kertoi tarkkaan rakenteet..ja hintakin vain 70€ :)
      Onnea odotukseen!!!=)

• ap.

Onko tuo siis sama kuin ultramed oy (osoite ainakin sama)? Onko siellä edes asiantuntevaa alan lääkäriä vaiko vain radiologi?

Saitteko veikkauksen sukupuolesta?

• vauva09
        ap. kirjoitti:

Onko tuo siis sama kuin ultramed oy (osoite ainakin sama)? Onko siellä edes asiantuntevaa alan lääkäriä vaiko vain radiologi?

Saitteko veikkauksen sukupuolesta?

Siellä on erittäin pätevä radiologi, joka osaa oikeasti homman. Me käytiin siellä rakenneultrassa, selitti meille selkeästi kaiken, mitä näkyy missäkin. Kysyi vielä että haluammeko tietää sukupuolen (halusimme) ja saimme sen tietoon. Tämä radiologi lupasi, että jos meidän vauvan sukupuoli on eri kuin mitä katsoi, hän siirtyy sen jälkeen terveyskeskuslääkäriksi, että pitää olla todella varma asiasta. Vielä ei meidän muksu ole syntynyt, mutta luotamme, että se on se, mitä hän kertoi. Katsotaan :)

• :))
        vauva09 kirjoitti:

Siellä on erittäin pätevä radiologi, joka osaa oikeasti homman. Me käytiin siellä rakenneultrassa, selitti meille selkeästi kaiken, mitä näkyy missäkin. Kysyi vielä että haluammeko tietää sukupuolen (halusimme) ja saimme sen tietoon. Tämä radiologi lupasi, että jos meidän vauvan sukupuoli on eri kuin mitä katsoi, hän siirtyy sen jälkeen terveyskeskuslääkäriksi, että pitää olla todella varma asiasta. Vielä ei meidän muksu ole syntynyt, mutta luotamme, että se on se, mitä hän kertoi. Katsotaan :)

Miehen nimi on Pertti Kaira ja olen ymmärtänyt että se on suosittu paikka Jyväskylässä!!
        Kertoo sukupuolen jos haluaa.. me ei haluttu tietää mutta "hän" möläytti sen vahingossa..Mutta sanoi kyllä sitten että tuli lipsahdus edellisen asiakkaan vauvan mukaan ja sanoi ettei ole ees kattonut meidän vauvan sukupuolta=O En tiedä sitten, mikä oli totuus.. Jännityksellä ootetaan vaavin syntymää:D

• niin..
        :)) kirjoitti:

Miehen nimi on Pertti Kaira ja olen ymmärtänyt että se on suosittu paikka Jyväskylässä!!
        Kertoo sukupuolen jos haluaa.. me ei haluttu tietää mutta "hän" möläytti sen vahingossa..Mutta sanoi kyllä sitten että tuli lipsahdus edellisen asiakkaan vauvan mukaan ja sanoi ettei ole ees kattonut meidän vauvan sukupuolta=O En tiedä sitten, mikä oli totuus.. Jännityksellä ootetaan vaavin syntymää:D

"hän"? Eikö hän oikeasti hän?

• ap.
        :)) kirjoitti:

Me taidetaan sitten poiketa tuonne Kairalle =)

• jos
        niin.. kirjoitti:

"hän"? Eikö hän oikeasti hän?

lainausmerkit väärässä paikassa häiritsi :DD voi voi:DD Vahingossa olin ne siihen laittanut kun tein samalla muuta... Enkä jaksanut korjata kun olennainen kuitenkin tuli ilmi;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5211
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1594
    5. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1481
    8. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      31
      1411
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1293
    Aihe