vaate verkkokauppoja?

googlematon

Linkkejä linkkejä :D

120

17184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Windiella

Elikkäs seuraavassa lista HYVISTÄ nettiputiikeista. Itse olen tilannut kaikista, paitsi jos erikseen olen laittanut (ei kokemusta). Pari huonoakin on sattunut kohalle, mutta en halua antaa heille minkäänlaista ilmasta mainosta....

Tilaan usein:
        www.panicinparadise.com/ (suomalainen, pelottavan edullinen :)
        www.chique.se (ihania laukkuja ja kenkiä, postarit olivat pienet)
        www.otto-suomi.fi (vaatteita, koruja, kenkiä yms rojua..)
        www.nelly.com (-hintavia vaatteita edullisia kenkiä)
        www.ginatricot.com/fi/ ( mallisto vaihtuu usein -parhaat viedään heti)
        www.topshop.com (täydellinen

• terhukka83

http://www.pahis.fi/

Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

• Mjaumjaumjau
        Windiella kirjoitti:

Elikkäs seuraavassa lista HYVISTÄ nettiputiikeista. Itse olen tilannut kaikista, paitsi jos erikseen olen laittanut (ei kokemusta). Pari huonoakin on sattunut kohalle, mutta en halua antaa heille minkäänlaista ilmasta mainosta....

Tilaan usein:

Ei osoitetta, eikä puhelinnumeroa. Ainoastaan yksi sähköpostiosoite ja tilinumero jonneka rahat saa lahoittaa. Sellaista yritystä ei ole olemassa joka ei yhteistietojaan anna julki. Tietääkö kukaan kenenkä sivu tämä on?

• Pimu 92

Heippa!
        Ostoksista ei tule mitään epäselvyksiä eikä kukaan häviä mitään jos aina valitsette POSTIENNAKKO. Eli kun tavara tulee postiin ja samalla kun haette sen voitte sitten samanaikaisesti maksaa sen. Älkää käyttäkä pankkikortteja se on ihan tyhmää. Itse en koskaan käytä. Sen takia helposti joutuukn huijatuksi ja muka lisäkuluja saattaa yhtäkkiä ilmaantua. Turvallisin on Postiennakko. Itse pidän eniten trendiksestä mut harmi kun ei ole oikeen samanlaisia kauppoja netissä kun ne. Jos te tiedätte niin laittakaa minulle ehotuksia oisi tosi ystävällistä :) Kiitos

• Pimu 92
        Mjaumjaumjau kirjoitti:

Ei osoitetta, eikä puhelinnumeroa. Ainoastaan yksi sähköpostiosoite ja tilinumero jonneka rahat saa lahoittaa. Sellaista yritystä ei ole olemassa joka ei yhteistietojaan anna julki. Tietääkö kukaan kenenkä sivu tämä on?

Juu siis ei tollasiin kannate sekaantua. EN ole itse ainakaan kuullut tosta kaupasta. Ite pitäisi sen verran ymmärtää että jos puh nr ei löydy yrityksestä tai sähkö postia niin ei kannate tilata. Vaikka oisiki sähkö posti niin helppo heillä on olla vastaamatta. Joten ei muutenkaan kannate käyttää luottokorttia kun ostele netissä. Valitkaa aina se Poistiennakko minkä itsekkin aina otan. Kumpikaan ei häviä mitään, se on turvallista. Ja saat tuotteen samalla postista kun maksat sen siinä samalla. Kaikista järkevin maksutapa todellaki !!

• Puunanainen
        Pimu 92 kirjoitti:

Juu siis ei tollasiin kannate sekaantua. EN ole itse ainakaan kuullut tosta kaupasta. Ite pitäisi sen verran ymmärtää että jos puh nr ei löydy yrityksestä tai sähkö postia niin ei kannate tilata. Vaikka oisiki sähkö posti niin helppo heillä on olla vastaamatta. Joten ei muutenkaan kannate käyttää luottokorttia kun ostele netissä. Valitkaa aina se Poistiennakko minkä itsekkin aina otan. Kumpikaan ei häviä mitään, se on turvallista. Ja saat tuotteen samalla postista kun maksat sen siinä samalla. Kaikista järkevin maksutapa todellaki !!

Kenkiä myyviä kauppoja löytyy kokemuksineen hyvin http://www.kengat.org/ sivustolta.

• minnakas
        Windiella kirjoitti:

Tilaan usein:

www.ronjafashion.fi

• Italiasta...

Näin EU-aikanahan ei ole mikään pakko tyytyä kotoiseen peruskauraan vaan koko Eurooppa on avoin shoppailukeskus.

Jos kiinnostaa oikeat designer huippubrändit, niin Italiassa myy YOOX rajoitettuja kokoja ja määriä kaiken maailman muotibrändejä.

Toimitus Suomeen nopeata, kuriiritoimitus kotiovelle UPS kuriirifirman kautta 4-5 päivässä.

Suomalaisille hyväksyvät myös käteismaksun, jos luottokorttia ei ole. UPSille oltava tasaraha.

Ei muuta kuin selailemaan! Itse olen satsannut joskus johonkin jota täällä ei myydä ja ollut todella tyytyväinen "statuskamaani".

Palauttaminen ilmaista, UPS hakee kotoa,rahat takaisin pankkitilille IBAN tilinumeron kautta (jos et tiedä omaasi, pankkien nettisivuilla on IBAN laskuri numerollesi, samoin pankin SWIFT koodi(ei mahdollisuutta vaihtaa myytävien erien pienuudesta johtuen.

http://www.yoox.com

• hinnoista...

Hinnat voivat olla suolaiset, mutta ne on noin puolet valmistajan määrittämistä ohjehinnoista, joskus jopa -70% (SALE)

• shopping@
        hinnoista... kirjoitti:

Hinnat voivat olla suolaiset, mutta ne on noin puolet valmistajan määrittämistä ohjehinnoista, joskus jopa -70% (SALE)

Loistava toi yoox.com! Samantapainen sivu: www.mytheresa.com

• xcxcxc

valdine.fi

• sweetdreams.fi
    • seija7969
      • 1111111

Joo toi luxeclothing oli mullekkin uus tuttavuus ja voin sanoa että aivan mahtava kauppa ainakin mun mielestä. Sieltä sai monet tuotteet huomattavasti halvemmalla kuin esim. trend onesta. Musta tulee taatusti vakio asiakas.

• @nskuli

• mimpsukka

www.rinaya.com :sta löytyy ainaki mun mielestä todella tyylikkäitä mekkoja ja kivoja farkkuja..

• - KS-
    • Kuukuu
      • muotitietoinen

http://www.katukauppa.com . Myynnissä ainakin Ed Hardy, Sinful, Junkfood sekä Local Celebrity vaatemerkkejä naisille. Ihanat Little Miss Sunshinet jne! Mielestäni kilpailukykyiset ellei jopa halvemmat hinnat mitä muilla mahdollisilla kaupoilla.

• sano karjalaismummo

Huh huh joko halpaa tai kallista rättiä... täytyy sanoa, että on todella vaikea löytää mitään vaatetta joka olisi kivannäköinen, käytännöllinen ja vielä hyvin tehty eli istuva.

Kuka ääliö ostaa kellahtaneen limen väriset trikoohaaremihousut hintaan 350 euroa saati edes hintaan 35 e??? Beats me.

• B09

www.cocokauppa.com

Myyvät Coconaten puuvilla- ja pellavavaatteita naisille, miehille ja lapsille. Kodintuotteita löytyy myös, korkealaatuista suomalaista erikoiskäsiteltyä (pehmeää) pellavaa..

• iipyq

tässä yksi: www.kimalle.fi

• pamppuli

juu mutta paketti on viipynyt kuukauden soitin ja lähetin sähköpostia mutta turhaan eli tulin huijatuksi!

• essieh

Parin viikon päästä aukeaa uusia tuulia ja hyvännäköistä energiaa puhkuva verkkokauppa nuorten lahjakkuuksien kättenjäljistä. Toistaiseksi kuulumisia kannattaa seurata osoitteessa

http://p-pas-news.blogspot.com

jonne tulee perusteellista infoa sekä tekijöistä, tuotteiden taustoista että itse tuotevalikoimasta - joka on yksilöllinen ja monipuolinen. Myös linkki verkkokauppaan ja virallisille kotisivuille tupsahtaa heti kun se on ajankohtaista :)

• go-me
      • uusi verkkokauppojen ystävä

joo kävin kattoo ja tilasin heti:) tosi halpoja kun vertaa muihin samantyyppisiin! Toivotaan et kerkeen saada viikonlopuks uuden mekon päälle! lupas ainakin toimituksen kolmessa päivässä:):):):)

• verkkokauppojen
        uusi verkkokauppojen ystävä kirjoitti:

joo kävin kattoo ja tilasin heti:) tosi halpoja kun vertaa muihin samantyyppisiin! Toivotaan et kerkeen saada viikonlopuks uuden mekon päälle! lupas ainakin toimituksen kolmessa päivässä:):):):)

siis tuolta www.netwear.fi :stä tilasin:)

• nimietön

www.leikko.com - suomalaisia design t-paitoja.

• Pinkkk

Joku tuolla aikaisemmin mainitsi tuon www.kimalle.fi sivuston. Itsekin suosittelisin sitä. Valikoima on suht laaja (ainakin verrattu muutamiin samantyyppisiin verkkokauppoihin) ja palvelu on erittäin nopeaa! Minulle ainakin vaatteet tuli kotiin muutamassa päivässä ja asiakaspalvelukin toimi tosi nopeasti. Suosittelen siis.

• micmac..
    • nettisurffaaja

voisi lisätä vielä
      www.jeans.fi
      www.shopninka.fi

• ostan verkosta
    • Tanttuli

Suomalaista nuorta design-voimaa - keskihintaisia ja edullisia koruja, vaatteita (ekologisia ja eettisiä!!) ja valokuvataidetta:

www.p-pas.com/verkkis/cat !

• ...

Seuraavista nettikaupoista tykkään itse:

www.topshop.com/ - ihania vaatteita ja asusteita hyvillä hinnoilla
        www.asos.com/- kaikkea mahdollista vaatteista asusteisiin ja TODELLA laajat valikoimat! Edullista ja vähän kalliimpaa tuotteesta riippuen.
        www.warehouse.co.uk/
        www.newlook.co.uk/
        www.frenchconnection.com/
        www.missselfridge.com/
        www.dune.co.uk/ - aivan ihania kenkiä!
        www.dorothyperkins.com/ - edullinen
        www.osasis-stores.com/
        www.lipsy.co.uk/- makeimmat mekot!

• ...
        ... kirjoitti:

www.asos.com/- kaikkea mahdollista vaatteista asusteisiin ja TODELLA laajat valikoimat! Edullista ja vähän kalliimpaa tuotteesta riippuen.
        www.warehouse.co.uk/
        www.newlook.co.uk/
        www.missselfridge.com/
        www.osasis-stores.com/

Viimeinen Lipsyn linkki meni hieman väärin, eli www.lipsy.co.uk/

• hildes
        ... kirjoitti:

www.warehouse.co.uk/
        www.newlook.co.uk/
        www.missselfridge.com/
        www.osasis-stores.com/

www.finlandiashop.fi Globe Hopen ja Seccon laukkuja, myös uniikkeja malleja.

• -
        hildes kirjoitti:

www.finlandiashop.fi Globe Hopen ja Seccon laukkuja, myös uniikkeja malleja.

www.nellafantasia.net

• InesInes

• onon..
      • ....................

www.pinkpuppy.fi

• LightNoSugar
        .................... kirjoitti:

www.pinkpuppy.fi

Pinkpuppy lienee jokin aloitteleva yritys, sillä tarjonta on aika niukka... Yritystietojärjestelmän mukaan firma perustettu huhtikuun lopussa, joten luulisi verkkokaupan valikoiman olevan jo laajempi! Hinnat ovat kyllä oikein kuluttajaystävälliset, jos toimitus on ok ja tuotteet samoin. Onko kellään kokemusta? Itse en uskaltaisi tilata noin "raakileesta" verkkokaupasta.

• .........
        LightNoSugar kirjoitti:

Pinkpuppy lienee jokin aloitteleva yritys, sillä tarjonta on aika niukka... Yritystietojärjestelmän mukaan firma perustettu huhtikuun lopussa, joten luulisi verkkokaupan valikoiman olevan jo laajempi! Hinnat ovat kyllä oikein kuluttajaystävälliset, jos toimitus on ok ja tuotteet samoin. Onko kellään kokemusta? Itse en uskaltaisi tilata noin "raakileesta" verkkokaupasta.

Pinkpuppy verkkokauppa on avattu ehkä kolmisen viikkoa sitten, Pinkpuppyhan on vain aputoiminimi eli yrityksellä on muuta toimintaa ja sivussa tuo verkkokauppa. Etusivullahan lukee, että laajentavat valikoimaa joka viikko, jostakin pitää aloittaa. Mielestäni aika outoa, jos suomalaiselta yritykseltä ei uskalla tilata, helppo saada vastuuseen jos jotain ongelmia tulee toisin kuin yksityishenkilöltä ostettaessa.

• Esprittiä

www.esprit.fi
      Valitettavasti kellot eivät kuulu valikoimaan, mutta vaatteita ja kenkiä sekä laukkuja olen tilannut.
      Kanta-asiakkaalle tulee sitten välillä joitakin etukortteja, ja alennuskortti käy Espritin myymälöissäkin.

• lillyz

boohoo.com = halpoja vaatteita,mutta jotkut vähän liian fiorellatyylisiä
        outnet.com = huippumerkkejä halvalla
        chicy.se = ihania vaatteita,yrittää jotkut matkia catwalk luomuksia

• cati2010
    • Jay-X

Uusi suomalainen huippu iisi verkkokauppa avattu! Hinnat ja stailit kohdallaan. Todella hyvä palvelua ja valikoimat.

http://www.bankshot.fi

• txi

www.skiidu.fi

• Tilannut

Jasmina.fi on verkkokauppa, jossa on nopea toimitus.

• Jasmin.fi

• Vindila

tässä vielä yksi: www.mojos.fi

• Rosbee

Älkää tilatko www.phunkfashion.comista, itse laitoin sinne tilausta pari pv sitten ja maksoin Visalla summan 82 €. Noh, käytyäni verkkopankissa seuraavana päivänä huomasin että he ovat veloittaneet 100 EUROA tilitäni! Olen kahdesti laittanut sähköpostia asiasta ja molemmilla kerroilla sama automaattinen vastaus:

Dear Customer

Thank you for shopping with www.Phunk Fashion .com. It has been a pleasure to have you as a customer. Your request requires you to speak to one of our customer service representatives. Please contact us at 1-800-755-2119 for further assistance.

Thank You

Have a great day!

En todellakaan ryhdy soittamaan Yhdysvaltoihin, laitoin ensimmäisen tuollaisen viestin jälkeen että se on kallista eikä englanti ole äidinkieleni joten asia on helpompi hoitaa sähköpostitse. Ja vastaukseksi sain siis jälleen tuon saman viestin! Uskomatonta. Välttäkää tätä kauppaa ellette halua menettää rahojanne... Voi olla että en ikinä saa edes maksamiani paitoja.

• Googlettamalla

Www.oliviaoscar.com

• muodikas

Siellä voi myös itse myydä. Nytkin sieltä löytyy merkkejä Prada, Miu Miu, Chanel, Burberry, Guess ja halvemmalla koska tuotteet on käytettyjä.

• Juni42

Täältä löytyy tyylikkäitä koruja!

• -.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Joo, määkin suosittelen ASOS.COM, aivan MAHTAVA ja SUURET tuotevalikoimat. Itse tilasin Armanin T-paidan 30€, kun taas suomessa n.60-100€

S U O S I T T E L E N !

• MMP12345

Trendsales ( www.trendsales.fi ) on Suomen ensimmäinen muodin ja merkkituotteiden sekä design tavaroiden osto-, myynti- ja vaihtopaikka sinulle, joka rakastat muotia ja shoppailua.

Trendsales toimii välittäjänä yksityisten ostajien ja myyjien välillä, ja siellä on yli 100 eri kategoriaa muotivaatteita, asusteita, koruja, lastenvaatteita, -asusteita ja -tarvikkeita, urheiluvälineitä ja paljon muuta.

• kenkähamstraaja

www.blanca.fi
      Itse olen ainakin tykännyt. Halpoja vaatteita, nopea toimitus. Jos on ollut jotain kysyttävää, olen saanut aina ystävällistä palvelua. Ilmeisesti aloitteleva yritys, koska tuotteita on ainakin lisääntynyt paljon viime käynnistä.

• trendex

www.finnset.eu

• piia454

www.taikanuttu.fi

• Mayan_Calendar
    • n20v.

www.yesstyle.com Aasialainen nettivaatekauppa, joka on ehdottomasti oma lemppari. :) Oon muutaman kerran tilannut tuolta, mutta harmittaa vaan ku postituskulut on aika isot (16 USD). Ja suurin osa vaatteista on kyllä yhden koon eli iso kokoiset eivät välttämättä kauheesti täältä löydä mitään kun nuo aasialaiset nyt ovat niin pieniä. :P Kengät ja laukut kannattaa toki katsastaa myös. ;)

• daiana

www.oia.fi - kotimainen
      americanapparel - usa
      www.net-a-porter.com -luxusta

• -Rika

http://www.emp.fi/ - täältä löytyy monenlaista, ja vinkki vinkki kannattaa väijyä tarjouksia ;)

On muuten sitte ihan omalla kielellä ja luotettava.

• Siciley
    • nitax24

Mite ois Kipkop Store? Kai kengätkin on vaatteita?
      www.kipkop.fi nättejä näkyy olevan kengät ku oiski rahaa!

• :)
    • hantta76

www.consuelocollection.fi ...Ostin täältä itselleni ihanan korsetin. sopii mainiosti farkkujen kanssa. Mukava asiakaspalvelu heillä. Aika uusi yritys, mutta tältä himoshoppaajalta sai 10 pistettä.

• 11Helmi

www.cinta.fi - suomalaisen vaatemerkin verkkokauppa. Ei kuitenkaan halvin, mutta ihastuin kauniiseen mekkoon kesällä ja toimitus oli nopea!

• Jeniii

jos esimerkiksi gootti-tyyli kiinnostaa niin kokeile tätä sivua http://www.emp.fi/ sieltä löytyy myös bändipaitoja ja muuta mielenkiintoista :D

• missqa

www.missqa.com

Olemme juuri avanneet uuden eettisen muodin nettikaupan... Jos siis eettisyys ja ekologisuus yhdistettynä huippubrändeihin kiinnostaa, niin tule kurkkaamaan:)

Viola / missqa

• Jennies..
    • toimmiii

en jaksa lukee koko rimpsuu mut mulle ainaski on toiminu www.oliviaoscar.com

• liina20

moi
      Itse ihastuin tähän www.taikanuttu.fi

• oopssss

www.bstyle.fi, oon ostanu tuolta ja saanut aina nopeaa ja ystävällistä palvelua!

• JiIA1
    • opinnäytetyö
    • kiira90

en jaksa lukea kaikkea,mutta itse tykkään www.studiocatwalk.fi

• luonnonystävä
    • 1969

http://www.seurue.com/english/

Suomessa toimiva kauppa, myy mm käsin maalattuja silkki ym kangas huiveja, hartiahuiveja sekä neuleita. Sivut venäjäksi ja englanniksi

• 3rfc
    • Ostaja

http://www.forever21.com

Todella laajavalikoima, edullinen ja ilmaiset toimituskulut jos ostaa 75->

Nopea toimitus, paketti tulee koti ovelle asti ilman lisämaksua.

• Sweden2

Kiitti tipsistä. Mites tämä kauppa www.muotioutlet.fi onko kokemuksia?

• minna
    • uusi verkkokauppa

Itse olen tilannut vaatteita acolyth.com -nimisestä verkkokaupasta. Asiakaspalvelu toimii ja paketti tulee muutamassa päivässä perille. Toimitus taitaa olla 6,90. Hienointa on, että niiden vaatteita ei tule heti kadulla vastaan. Suurin osa merkeistä on sellaisia joita ei myy Suomessa kukaan muu.

• Röpsö

Tuolta mäkin olen tilannut. Siellä on hiukan tavallista bulkkikauppaa ladukkaampaa ja tyylikkäämpää tavaraa. Nyt niillä on ilmainen toimitus.

http://www.acolyth.fi

• rimppakinttu
        Röpsö kirjoitti:

Tuolta mäkin olen tilannut. Siellä on hiukan tavallista bulkkikauppaa ladukkaampaa ja tyylikkäämpää tavaraa. Nyt niillä on ilmainen toimitus.

http://www.acolyth.fi

Ihanaa että löytyy jotain tollasia kauppoja. Kansainvälisen tason tavaraa, eikä ne hinnat ole kuitenkaan ihan kamalaia. Huomasin, että niillä on nyt ilmanen toimitus.

• tuntematon......

Onko kelläää myydä hollister kollareita tai hupparia?

• Zizaz
    • DontBelieveTheHype
    • hseesses

www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk girl's love 2012 spring wedding dresses at
      www.millybride.co.uk offer 2012 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2012 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.
      www.millybride.co.uk

• MuotiaMuotia

1 ääni menee

*Trendsalesille* http://goo.gl/RQjGt

Halvalla huippumuotia. Siellä voi myös myydä itse käytettyjä vaatteita.

• fashiondiva

www.be-beautiful.fi

Samoja vaatteita osaksi kuin trend-one, ja trendiks, mutta ei ole koko ajan loppu vaan on valikoimaa! noista muista ei ikinä ehdi tilaamaan kun uutuudet loppuu heti :(

• mimmu77y
    • tiinaleena4

www.manzarella.fi

En ole nähny muissa samanlaisia kuin studiocatwalkissa, mutta sielä on kalliimmat postarit!

Eikä tuolla ole niin horovaatteita kuin monessa muussa :) Ja tuola on nyt avajaisalekin, ihana mekko saapui postissa perjantaina

• hkellow
    • nii

En tiiä onko tullu jo kenkiä www.lamodaloca.fi

• bambili
    • irina8

hei.mistä voi ostaa hollister naisten huppari?

• nelly8
    • janni921
    • yxkax
    • shopbailu

www.designshopoutlet.com
      www.fab.com
      www.carnetdemode.com

:)

• Kokemusta on

Rewind and play again - unique DIY online store ei kannata ostaa vaatteita. Niiden shortsit on tuunattu vanhoista vaatteista. Itse ostin sieltä aika hintavat shortsit ja heti ensimmäisellä sovitus kerralla meni rikki. Enkä voinut tietenkään vaihtaa niitä. Shortsien myyjä myi niitä favebookin kautta ja syyttää että olisin itse rikkonut ne. No opimpahan etten enää luota tuollaisiin hämäriin yrityksiin

• shopparit
    • HappyShopping
    • ostohyvitys
    • Kotonen1

http://www.acolyth.fi/ - kotimainen suomalaisen suunnittelijan perustama verkkokauppa, jossa asiakaspalvelu toimii hyvin, kivijalkaliike Helsingissä osoitteessa Iso Roobertinkatu 40, tuo maahan mm. Christopher Shannonia, Stephan Schneideria, Odeuria, Maskaa, lisäksi löytyy Daniel Palillo, Sasu Kauppi, R/H, Terhi Pölkki, Saara Lepokorpi, Dusty jne,

• Tintti9111
    • ssffssf

http://www.weddingdressesmore.com/

Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

• Ninni

Tämä on minun uusi suosikkini...Todella laaja valikoima ihania ja trendikkäitä vaatteita ja mielettömän upeita juhalpukukuja...Odotan innolla omaa vanhojentansipukuani :) http://www.starstars.net/

• okokolklk,l

www.uniikkiputiikki.fi

Tilasin aidot teippihiusjatkeet, jotka oli laadultaan parhaat tähän asti tilaamistani ja huomasin et siellä on tosi kivoja vaatteitakin myynnissä

• Spuff

Rokkia ja retroa.

Juuri avautunut verkkokauppakauppa, jään mielenkiinnolla seuraamaan miten valikoima kasvaa ja toiminta kehittyy:
      www.greasemonkey.fi

Aina tuttua ja turvallista:
      www.garageland.fi

• vaatteet9429524
    • pettynyt22

Guess verkkokauppa http://www.guessoutlet.us myy sivuillaan Guess tuotteita, mutta lähettää asiakkaalle huonoja kopioita ja väärän merkkisiä rikkinäisiä tuotteita.
      Varoituksena tämä kaikille verkko ostajille, jotka eivät halua menettää rahojaan. Ei rahoja takaisin, eikä palautusta voi tehdä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Menin googlen kautta Asoksen verkkokauppaan selailemaan tuotteita, hintana oli punta, joten asetukset ei ehkä ihan olleet kohdallaan. Löysin yhdet mielenkiintoiset housut, niille löytyi jopa kokokin sopivaksi, sitten tuli popup-ikkuna, jossa sai valita asetukseksi toimitus Suomeen ja Eurohinnat. Klikkasin ne asetukset, niin seuraavaksi ne samat housut olikin muka loppuunmyyty, joille äsken löytyi Puntahintaisena sopiva koko!!
      Mitäs pelleilyä tämä on, eikö Suomalaisille haluta edes myydä mitään kun ovat kumminkin niin köyhää kansaa ettei niillä ole rahaa ostaa kumminkaan...

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      121
      3070
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      34
      2453
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2425
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      2094
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1680
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1388
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      289
      1222
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      1165
    9. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      21
      1070
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      62
      1067
    Aihe