Mikä on paras kebab ravintola Kotkassa ja mikä on hintataso?
Paras kebab ravintola
24
2404
Vastaukset
- ehdottomaasti
Liberta on ehdottomasti paras. Efes taas maailman huonoin...
- paras kebab-paikka
kokeilkaa ihmeessä kebab ranskalaisilla, sen parempaa ei voi olla.
- mauskis
EHDOTTOMASTI SAMAAMIELTÄ.
- maista
paras kebab-paikka kirjoitti:
kokeilkaa ihmeessä kebab ranskalaisilla, sen parempaa ei voi olla.
tätä olen asioinnut erkan kebabissa vuosia ja parhaat sekä isoimmat annokset tulee sieltä . erkan on kotkan paras paikka. erkalle terkkuja, t . väiski . ja mä seison sanojeni takana
- KAVEREITA
maista kirjoitti:
tätä olen asioinnut erkan kebabissa vuosia ja parhaat sekä isoimmat annokset tulee sieltä . erkan on kotkan paras paikka. erkalle terkkuja, t . väiski . ja mä seison sanojeni takana
Saateko ilmaiset ruuat?
- Isomaha69
Aivan omaa luokkaa Erkan kepab!
- saa. t. väiski
yhteyttä erkan kautta ja sanon ja takaan että syö erkalla kebabit ranskalaisilla ja tuu sit sanoo et vielläkö on nälkä . ei varmaan oo. t. väiski.
- yhteyttä,joku
saa. t. väiski kirjoitti:
yhteyttä erkan kautta ja sanon ja takaan että syö erkalla kebabit ranskalaisilla ja tuu sit sanoo et vielläkö on nälkä . ei varmaan oo. t. väiski.
sinuun huolisi ottaa ja mitähän asiat koskis? Ai,sanot vaan,että maha täynnä, kun ranskalaiset just kebabil söin...Jep,sen kyllä huomaa...HAH-HAH-HAA!!
- se.,.,.,.,.,
yhteyttä,joku kirjoitti:
sinuun huolisi ottaa ja mitähän asiat koskis? Ai,sanot vaan,että maha täynnä, kun ranskalaiset just kebabil söin...Jep,sen kyllä huomaa...HAH-HAH-HAA!!
siellä on urputtaa.......
- Ja Ärtsoppa
Kebabi ei olla ihmise ruoka.Teurasjätetä ja Rasvaa.Syökä Lihasoppa.Pysyt terve ja vahva.
- Siinähän se
Annoskoot kohdallaan, kuin myös hinnat.
- SULLA OIS
KLAMUDIA JA HALUAT TARTUTTAA SEN MUIJAAS NIIN VÄLTÄ TÄTÄ MESTAA. PASKIN PAIKKA KOTKASSA. EI MITÄÄ MAKUA EIKÄ AMMATTITAITOA
- Ykkönen..
Erkani on ehdottoman ylivoimaisesti ehdoton ykkönen!!! Muista Kotkalaisista tai Karhulalaisista paikoista ei puhua edes saman päivän aikana. Erkani Rules!!!
- jen^
erkanissa parhaat kebabit, ja libertassa hyvät pizzat.
- boeiga
SIIS NOI MUUTHAN ON IHAN KURAA!!! EHDOTTOMASTI PARAS ON SIIS MUSSALON PIZZERIA!!! LOISTAVA HENKILÖKUNTA HINNAT ON SOPIVAT JA SE KEBAB ON NIIN LOISTAVAA!!!
- KOKEMUSTA ON 100
MIKÄÄN KEBAB TAI MUU SAFKA EI OLE NIIN HYVÄÄ KU ERKAN JA TÄMÄN MINÄ SANON OMALLA NIMELLÄ. MARKO VÄISÄNEN. SE JOKA VOI SANOA ETTÄ JOSSAIN ON PAREMPAA PUHUU .paskaaaaaa
- samaa mieltä
KOKEMUSTA ON 100 kirjoitti:
MIKÄÄN KEBAB TAI MUU SAFKA EI OLE NIIN HYVÄÄ KU ERKAN JA TÄMÄN MINÄ SANON OMALLA NIMELLÄ. MARKO VÄISÄNEN. SE JOKA VOI SANOA ETTÄ JOSSAIN ON PAREMPAA PUHUU .paskaaaaaa
Erkka ehdoton ykkönen.Isot annokset ja siisteyttä arvostan erityisesti.
- kepabbi
Et ole tainnut kunnon kebappia ikinä syödä
jos Erkani on mielestäsi paras.
Lihassa ainakin puolet soijaa ja maku sen mukainen.
Pitsoissakin niin sitkeä pohja että menee leuat sijoiltaan syödessä. - oikein.....
samaa mieltä kirjoitti:
Erkka ehdoton ykkönen.Isot annokset ja siisteyttä arvostan erityisesti.
Markon kanssa samaa mieltä? Heh....kukas se siellä nuoleksii?
- mun puolesta....
kepabbi kirjoitti:
Et ole tainnut kunnon kebappia ikinä syödä
jos Erkani on mielestäsi paras.
Lihassa ainakin puolet soijaa ja maku sen mukainen.
Pitsoissakin niin sitkeä pohja että menee leuat sijoiltaan syödessä.Vaikka paskaa, ei kiinnosta.
- varmasti
mun puolesta.... kirjoitti:
Vaikka paskaa, ei kiinnosta.
oikein hyvin juuri sinulle. Makunsa kullakin :)
- sopii ja maistuu.....
varmasti kirjoitti:
oikein hyvin juuri sinulle. Makunsa kullakin :)
kyrpä perseeseen, ja jos ei sovi niin survotaan se sinne.
- kokeiles...
sopii ja maistuu..... kirjoitti:
kyrpä perseeseen, ja jos ei sovi niin survotaan se sinne.
Täältä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000019&conference=704&subcat=345 - siel
mun puolesta.... kirjoitti:
Vaikka paskaa, ei kiinnosta.
varmast kiinnostais,jos paskan söisin,toki ilman niit ranskalaisii...HAH-HAH-HAA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126