apua tarvitaan

ihastunutnainen

onko ihastuminen vain yksipuolista jos myös toinen osapuoli kuitenkin haluaa välillä tulla seuraasi..ja yrtittää puhua,jotain,vaikka jotain ihan merkityksetöntä..?mutta toisinaan hän viettää aikaansa hyvinkin etäällä..
olenko yksin tunteideni kanssa?pääparkani tuntuu hajoavan palasiksi..kun en tiedä mikä on ihastuneen naisen kuvitelmaa ja mikä totta!

joku järkevämpi voisi kertoa mielipiteensä tästä..

4

963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan tyypistä.

Miehenä itse juttelen monillekin naisille ihan niitä näitä sosialisoimisen vuoksi joten jos siitä alkaisi tehdä päätelmiä että olen ihastunut jokaiseen heistä...

Mahdoton tietää mutta oletko itse hakeutunut hänen seuraansa? Mene rohkeasti juttelemaan ja katso miten hän reagoi.

• on nimenomaan

noin.Eli olen hyvin syvästi ihastunut erääseen työpaikalla näkemääni naiseen.Ja käyn juttelemassa aivan niitä näitä koska haluaisin vain olla hänen lähellään.Mutta välillä iskee epävarmuus että tunteet taitaakin olla kovin yksipuolisia.Ja silloin en mene lähelle vaan katselen kauempaa.Vaikka kuitenkin haluaisin olla hänen seurassaan.
      Aika repivää tällainen ihastuminen!

• ja hienoa,

että pystyy edes puhumaan. Sosiaalinenkin tapaus molempien sukupuoltan kanssa voi mennä täysin lukkoon tiedän. Eipä tee mitään, vaikka ikää tulee lisää. Ihastuminen tuli täytenä yllätyksenä ja meni tajuntaankin varsin hitaasti, että sitähän tämä on. Rohkeutta sinulle. Täällä olisi helppoa lähestyä, ellei maailma olisi täynnä juorukerhoja ja toisten elämän puolestaeläjiä.

• osaan ..
        ja hienoa, kirjoitti:

että pystyy edes puhumaan. Sosiaalinenkin tapaus molempien sukupuoltan kanssa voi mennä täysin lukkoon tiedän. Eipä tee mitään, vaikka ikää tulee lisää. Ihastuminen tuli täytenä yllätyksenä ja meni tajuntaankin varsin hitaasti, että sitähän tämä on. Rohkeutta sinulle. Täällä olisi helppoa lähestyä, ellei maailma olisi täynnä juorukerhoja ja toisten elämän puolestaeläjiä.

jutella naisille hyvinkin iloisesti ja mistä vaan.Mutta jos ihastun johonkuhun niin muutun niin jäykäksi ja hyvä kun suuni auki saan :))
        Kun se ihastus ei enää olekaan kuka tahansa vaan paljon enemmän.
        Sitä rohkeutta tarvitaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6566
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4201
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3529
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2911
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1521
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      938
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      923
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      899
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      888
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      869
    Aihe