Usein kuultu kysymys,että tarvitsemmeko varusmiesarmeijaa?
Kuka teille muuten eväät elämään antais,ellei armeija?
Tuntuu,että kotoa ette nykyisin niitä eväitä saa.
Itkette heti,jos teille antaa huomautuksen,
ei sais sanoa mistään mitään.
Noi jutut simputuksesta ovat ihan pellen juttuja.
Se on heti simputusta,jos joku juttu ei miellytä.
Viidennes teistä on ihan rupusakkia,joiden ääni vaan kantaa kauas,muuhun ei eväs riitä.
Kaikki armeijaan
4
984
Vastaukset
- eväät
aina, nyt ja iänkaikkisesti. Aamen.
- kysyttiin
Intissä ampumaradalla tuloksia kirjatessa ylös että olisiko vihollinen kuollut kun ammuin *sen ja sen tuloksen*
Armeija siis olettaa että kuvittelemme maalitaulun viholliseksi joka pitää tappaa. Helppo se on kovistella nyt ja selittää kuinka olisi valmis kuolemaan isänmaan puolesta. Mutta kuinka moni olisi oikeasti valmis tappamaan ihmisen.
Miettikää tilanne jossa katsotte ihmistä suoraan silmiin, ja seuraavaksi pitäisi ampua "vihollista" päähän.
- MInä vaan mietin
Aijai, sattuu vatsaan ku nauroin niin paljon sun viestistä :P En muista millon olisin lukenut jotain noin typerää :P Jos huutaminen, vittuilu ja fasismiaatteet kiihottaa niin armeijaan vaan. Jos sitä kutsut kasvamiseksi niin toki. En olis varmaan pärjännyt elämässä jos en olisi oppinut huutamaan, vittuilemaan ja gonahtamaan. Luulin ennen että elämässä pärjätään ajattelemalla, mutta opin armeijassa että oikeasti pärjää niin että alistaa ne jotka ovat sinua fiksumpia...
Ne jotka ovat rauhanaatteen kannalla ovat yleensä ihmisinä niin paljon parempia. Itse olin heikko ja menin armeijaan. - Näkkärijääkäri
"Kuka teille muuten eväät elämään antais, ellei armeija? "
On sitä kuule elämässä muutakin kuin intin näkkäriä.
"Viidennes teistä on ihan rupusakkia,joiden ääni vaan kantaa kauas,muuhun ei eväs riitä."
Jos ihan oikeasti olet tuota mieltä, voisit jättää edes sen toivottoman viidenneksen rauhaan armeijaltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798