Usein kuultu kysymys,että tarvitsemmeko varusmiesarmeijaa?
Kuka teille muuten eväät elämään antais,ellei armeija?
Tuntuu,että kotoa ette nykyisin niitä eväitä saa.
Itkette heti,jos teille antaa huomautuksen,
ei sais sanoa mistään mitään.
Noi jutut simputuksesta ovat ihan pellen juttuja.
Se on heti simputusta,jos joku juttu ei miellytä.
Viidennes teistä on ihan rupusakkia,joiden ääni vaan kantaa kauas,muuhun ei eväs riitä.
Kaikki armeijaan
4
968
Vastaukset
- eväät
aina, nyt ja iänkaikkisesti. Aamen.
- kysyttiin
Intissä ampumaradalla tuloksia kirjatessa ylös että olisiko vihollinen kuollut kun ammuin *sen ja sen tuloksen*
Armeija siis olettaa että kuvittelemme maalitaulun viholliseksi joka pitää tappaa. Helppo se on kovistella nyt ja selittää kuinka olisi valmis kuolemaan isänmaan puolesta. Mutta kuinka moni olisi oikeasti valmis tappamaan ihmisen.
Miettikää tilanne jossa katsotte ihmistä suoraan silmiin, ja seuraavaksi pitäisi ampua "vihollista" päähän.
- MInä vaan mietin
Aijai, sattuu vatsaan ku nauroin niin paljon sun viestistä :P En muista millon olisin lukenut jotain noin typerää :P Jos huutaminen, vittuilu ja fasismiaatteet kiihottaa niin armeijaan vaan. Jos sitä kutsut kasvamiseksi niin toki. En olis varmaan pärjännyt elämässä jos en olisi oppinut huutamaan, vittuilemaan ja gonahtamaan. Luulin ennen että elämässä pärjätään ajattelemalla, mutta opin armeijassa että oikeasti pärjää niin että alistaa ne jotka ovat sinua fiksumpia...
Ne jotka ovat rauhanaatteen kannalla ovat yleensä ihmisinä niin paljon parempia. Itse olin heikko ja menin armeijaan. - Näkkärijääkäri
"Kuka teille muuten eväät elämään antais, ellei armeija? "
On sitä kuule elämässä muutakin kuin intin näkkäriä.
"Viidennes teistä on ihan rupusakkia,joiden ääni vaan kantaa kauas,muuhun ei eväs riitä."
Jos ihan oikeasti olet tuota mieltä, voisit jättää edes sen toivottoman viidenneksen rauhaan armeijaltasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769292Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422758
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto522247Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 131947
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691725
- 181659