Sossujen kannatus laskee sitä nopeammin, mitä enemmän eukot (mm. Tuomioja ja Urpilainen) känisevät
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902109059784_uu.shtml
KOKOOMUS
5
101
Vastaukset
- hyvää kannatusta
voi verrata tähänhetkiseen hyvään myyrävuoteen. Myyrät syövät ja varastavat kaiken ja lisääntyvät kunnes maa on taas köyhä ja raiskattu. Näiren myyrävuosien jälkeen tarvitaan taas oikeasti tekeviä käsiä, jotka laittavat talouden kuntoon, josta riittää jaettavaa 1000 0000 köyhällekkin.
Porvari on hyvä renki, vaan huono isäntä! - Hiski S
Olen samaa mieltä, että demarit sekoaa oman valtapeliinsä. Olis jo korkea aika vetää samaa köyttä samaan suuntaan. Jutan pitäisi astua takapenkin Erkin paikalta, paukuttaa henskeleitäja sanoa että " MINÄ OLEN TÄÄLLÄ JA MINULLA ON ASIAA!!!!" Tuomioja ( jota kunnioitan kovasti) seuraa ja pysyy samassa linjassa puolueen kanssa. Minusta tuntuu, että kokoomus sekoaa omaan tyhmyyteensä, kuten muutamat viime öykkäri lausunnot kertoo ei suomen kansa ole tyhmää ja ne kyllä jossain vaiheessa huomaan kun niitä kusetetaan. Jutta saa mun puolesta meikata ja kulkea verkkosukissaan, nainen on nainen aina vaan, mut vastassa on miehiä ja otteet pitää olla sen mukaisia. Tsemppiä Suomen nousuun, teille kaikille puolue toimintaan. Hiski
- sakki teki
tähän maahan työttömyyden ja kurjuuden.
Siperiaan pitäisi ne lähettää. - erityisesti
Tuomioja on känisevä ämmä.
- omaan osaamattomuuteensa
ja ylimielisyyteeensä. Sääli vain että taas kerran jää Kokoomuksen jäljiltä miljardeja taviksen maksettavaksi, mutta tyhmyydestä sakotetaan - niinhän se menee, mitäs tavikset päästi Kokkarit valtaan, laskusta tulee kyllä vähän kohtuuton ... mutta ei auta itku markkinoilla, ehkäpä tavis oppii etteivät usko Kokkarien levottomia juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754