Jatkoa tuolle ensimmäiselle tarinalleni. Toivottavasti pidätte :)
---
Harrastettuani seksiä tuntemattoman miehen kanssa kylpylän uima-allasosastolla, hain seuraavana päivänä varmuuden vuoksi jälkiehkäisypillereitä, sillä olin huolissani siitä, että mies oli tahtomattani lauennut sisään. Toisaalta huolestuneisuuteni sekoittui myös kiihottuneisuutta, kun ajattelin vieraan miehen spermaa pyhimmässäni, jonne vain avomieheni oli päässyt ja hänkin kondomin kanssa. Pillerit eivät yksinkertaisesti sopineet minulle, sillä ne saivat minut aina masentuneeksi, joten olin käyttänyt satunnaisesti hormonilaastareita. Juuri nyt ei ollut kuitenkaan ollut mitään ehkäisyä käytössä. Joka tapauksessa, en nähnyt miestä enää lomani aikana ja lopulta palasin kotiin, kertomatta avomiehelleni mitään asiasta. Se saisi pysyä minun ja Jarin, tuon kylpylässä tapaamani miehen salaisuutena. Olimme vaihtaneet puhelinnumeroita Jarin pyynnöstä, mutta itse olin päättänyt olla soittamatta.
Muutamia kuukausia kului ja kesä koitti. Heinäkuun alussa, pidin taas lomaa, ollakseni yhdessä mieheni kanssa, mutta sekin yhdessäolo kuitenkin peruuntui, mieheni saadessa jälleen odottamattoman työmatkan Italiaan. Miehen lähtöä edeltävänä iltana sain odottamatta tekstiviestin Jarilta. En aluksi arvannut keneltä viesti oli, mutta nähdessäni keneltä se oli, muistikuvat palautuivat mieleeni ja punastuin hennosti ajatellessani kuinka olin silloin antanut haluilleni periksi ja nainut tuon miehen kanssa.
”Olen viikonlopun mökilläni, muutaman kaverin kanssa. Tahdotko tulla pitämään seuraa?” luki viestissä yksinkertaisesti. Mietin hetken mitä sanoisin ja lopulta jännittyneenä, kädet hieman täristen, lähetin oman viestini matkaan ja kerroin sen käyvän. Olisin viikon ajan vapaa, sillä mies joutuisi olemaan kutakuinkin sen verran matkoillaan. Vastauksena sain kännykkääni mökin osoitteen ja kehotuksen pukeutua seksikkäästi.
Seuraavana aamuna mieheni sitten lähti ajamaan lentokentälle ja odotettuani tunnin pari, ettei hän varmasti enää kääntyisi hakemaan mitään unohtunutta tavaraa, päätin pukeutua niin seksikkäästi kuin vaatekaappini sisällön puitteissa saattoi. Lopulta päädyin alusvaatteiden sijaan pukemaan ylleni punaiset narubikinit ja niiden päälle, tiukat shortsit, sekä tiukan t-paidan jotka toivat muotoni esille paremmin kuin hyvin. Pukeuduttuani lähdin sitten ajamaan Jarin mökille. Pariin otteeseen jouduin pysähtymään ja kysymään tietä, mutta lopulta kurvasin iltapäivällä, melko viihtyisän näköisen, järven rannassa sijaitsevan mökin pihaan. Oman autoni lisäksi, pihassa oli myös muutama muu auto, luultavasti Jarin oma ja näiden kavereiden. Olin tuskin ehtinyt nousta autosta, kun Jari tuli mökistä minua vastaan ja veti minut vaativaan suudelmaan, aivan kuten oli tehnyt kylpylässäkin. Suudelman aikana tunsin kuinka Jarin kädet kouraisivat kevyesti, tiukkojen farkkushortsien peittämää takapuoltani, kunnes lopulta huulemme irtautuivat toisistaan.
”Tule sisään, esittelen sut muille.” Jari kehotti ja niin astelin hänen perässään sisälle mökkiin, missä olikin Jarin itsensä lisäksi neljä muuta miestä, jotka esittäytyivät Timoksi, Ariksi, Janneksi ja Hannuksi. Kaikki noin 40-45 vuotiaita vanhempia miehiä, kuten Jarikin. Ikäeroa siis oli melkoisesti, minä kun satuin olemaan nuori.
”Meillä on tuolla sauna lämpiämässä, joten jos jaksat odotella niin päästään sinne jonkin ajan päästä.” Jari sanoi. Istuuduimme siis porukalla sohvalle ja juttelimme niitä näitä, samalla kun joku pisti tv:n päälle. Tilannetta olisi voinut hyvin luulla vain normaaliksi keskusteluksi, joidenkin vilkuillessa välillä tv:n suuntaan, mutta huomasin jokaisen miehen vilkuilevan välillä kroppaanikin. Tuskinpa vilkuilu oli kuitenkaan mitään enempää kuin ihan normaalia vanhojen miesten vilkuilua. Olin minä kuitenkin heidän silmissään nuori ja kaunis. Jarin minuun suomat vilkaisut kuitenkin saivat kiihottumaan ja mietinkin jo, oliko mies pyytänyt minut mukaan sen takia, että saisi minusta seuraa sänkyynsä. Ajatus naimisesta ja sen jälkeen sylikkäin nukahtamisesta oli tavallaan suloinen, vaikka Jari päällepäin ei näyttänytkään sellaiselta, joka minua olisi pahemmin vetänyt puoleensa. Minun oli myönnettävä itselleni että olin tullut vain, koska tahdoin saada toisen yhtä ihanan kokemuksen kuin kylpylässä ja varmaan Jarikin oli kutsunut minut juuri sen takia.
Lopulta Jari kävi saunalla toteamassa sen olevan lämmin.
”Pitäisikö mennä yhdessä vai onko tässä miesten vuoro ja naisten vuoro?” Jari kysäisi ja katsoi meitä muita.
”Äh, ei tässä mitään vuoroja tarvita. Mennään kaikki vaan. Ainahan sinä Minna voit pitää pyyhettä ympärillä jos et halua esitellä kaikkia sulojasi meille.” Timo totesi, osoittaen viimeiset sanat minulle. Päätin suostua, sillä olinhan minulla alla narubikinit, jotka olin kotona pukenut ylleni.
Niinpä sitten lähdimme koko porukalla rannan tuntumassa sijaitsevaan saunaan. Alkaessani riisua shortseja ja paitaani saunan pukuhuoneessa, tunsin miesten katseet vartalollani, heidän ilmeisesti odottaessa näkevänsä paljaat rintani ja muut muotoni. Vaatteiden alta paljastuivat kuitenkin narubikinit, jotka kuitenkin nekin keräsivät katseita.
”Noh, etkö uskalla tulla alasti saunaan, vanhojen miesten kanssa?” Ari kiusoitteli. Tunsin pienen tönäisyn, Jarin ollessa muka vahingossa tönäisevinään minua, mutta vilkaistessani näin hänen nyökkäävän hieman. Oliko se kehotus ottaa bikinit pois. Hieman punastuen otin vastaan Arin heittämän haasteen ja niin myös bikinit jäivät pukuhuoneeseen muiden vaatteideni kanssa. Arin katseesta ei voinut erehtyä, niin himokkaalta hän näytti katsoessaan alastonta vartaloani.
Piittaamatta kuitenkaan asiasta enempää, menimme saunaan ja päädyinkin Arin ja Jarin väliin. Aluksi istuimme kaikki saunassa, mutta hiljakseen porukka alkoi mennä edestakaisin, välillä rantaan uimaan, tai terassille istumaan ja sitten taas saunaan. Lopulta istuin saunassa seuranani vain Ari ja Jari. Ari oli illan mittaan, pari kaljaa juotuaan, uskaltautunut laittamaan kätensä reidelleni ja siveli sitä estoitta. En pistänyt asiaa pahakseni, eikä Jarikaan näyttänyt pistävän, joten annoin Jarin silitellä.
Emme puhuneet mitään, nojailin vain silmät suljettuina seinään, lämmöstä ja reittäin silittävästä kädestä nauttien. Vasta jonkin ajan kuluttua heräsin tajuamaan, että käsi oli siirtynyt reiden päältä sisäreidelle.
Lopulta koin tilanteen niin häiritseväksi, että päätin lähteä saunasta terassille hetkeksi. Lähtiessäni puolestaan, ulkona olleet miehet tulivat takaisin saunaan ja lisäsivät hieman puita, pitääkseen jo ennestään kuuman saunan lämpimänä.
Olin ehtinyt tuskin pukuhuoneeseen asti, kun kuulin oven aukeavan takanani ja Ari tuli perässäni katsoen anteeksipyytävästi.
”Sori se äskeinen. Ei olis pitänyt kosketella niin avoimesti.” Ari pahoitteli, mutta heilautin kättäni vähättelevästi.
”Äh, ei se mitään. Se… tuntui oikeastaan aika mukavalta.” sanoin, etten pahoittasi miehen mieltä. Kaikista vähiten halusin tunnelman nyt kiristyvän. Ari hymyili ja menimme terassilla olevalle penkille istumaan. Ari kietoi kätensä ympärilleni enkä väittänyt vastaan.
”No, jos sä tykkäsit siitä niin saisinko mä tehdä sulle jotain muuta mistä voisit tykätä?” mies kysyi ja virnisti. Sydämeni läpätti astetta kovempaa ja lopulta nyökkäsin.
”Okei, mikäs siinä.” vastasin ja vastauksen saatuaan, Ari siirsi penkkiä himan kauemmaksi seinästä ja ohjasi minut nojaamaan taaksepäin seinään, siten, että takapuoleni oli penkin reunalla. Tämän jälkeen mies vielä asettui itse jalkojeni väliin polvilleen ja siveli rauhoittavasti reisiäni.
”Sulje silmäsi ja koita olla rentona.” Ari kehotti ja tein työtä käskettyä. Punastuen tunsin lämpimän hengityksen siistityllä hävylläni ja lopulta Arin kieli hakeutui vaolleni, joka lyhyessä ajassa oli alkanut jo kostua. Huokasin hiljaa ja keskityin tuntemaan kuinka Arin kieli nuoli minua ja pyöri kiusaavasti klitorikseni ympärillä. Välillä tunsin kielen painuvan tiiviisti klitorista vasten, saaden minut ynisemään ja toivomaan, että Ari antaisi jo minun laueta.
Kesken ihanan tilanteen kuulin saunan oven aukeavan ja kurtistin kulmiani epätoivoisena. Ei, ei nyt. Nopeasti huomioni kuitenkin kääntyi takaisin Ariin, hänen saadessa minut säpsähtämään taas, tällä kertaa tosin nautinnosta, ei oven avauksen aiheuttamasta säikähdyksestä.
”Jaahas, täällähän tämä minun naiseni on jo tarjoamassa herkkuaan niin kuin tarjosi sitä minullekin.” kuulin Jarin äänen sanovan. Raotin silmiäni ja näin Jarin lisäksi myös Timon seisovan lähistöllä, kaluaan runkaten.
Lopulta Ari antoi viimeisen silauksen ja välittämättä enää minua ja avutonta nautinnon tilaani katsovista miehistä, laukesin Arin kasvoille, hänen nuollessa innokkaasti ja antaessa minulle taivaallisia jälkiväristyksiä.
Huohotin raskaasti ja koetin tasata hengitystäni, mutta en saanut siihen kunnolla tilaisuutta. Jari ohjasi minut seisomaan ja menimme pukuhuoneeseen, missä minut ohjattiin makaamaan penkille. Hämmentyneenä en kyennyt kuin tottelemaan ja pian Ari oli jälleen kimpussani, tällä kertaa ei tosin nuolemassa, vaan tulossa päälleni, kovana seisova elin valmiina työntymään sisälleni.
”Ei, käyttäkää kondomia. Minulla ei ole muuta ehkäisyä nyt…” koetin sanoa, mutta turhaan.
”Ei tässä mitään kondomia tarvita. Nauti nyt vain muru kun saat kunnolla munaa nyt.” Ari kehotti. Koetin katseellani hakea apua Jarilta, mutta mies oli kuitenkin menossa takaisin saunaan. Avasin suuni sanoakseni Arille vastaan, mutta lähellä seissyt Timo esti kuitenkin puhumisen tuoden elimensä suuni eteen. Tajusin että minulla olisi vastassani viisi seksin nälkäistä miestä, joten minulla ei ollut muita vaihtoehtoja kuin alkaa imeä Timon jo valmiiksi paisunutta elintä.
Samalla Ari puolestaan, alkoi työntyä sisääni, samalla rintojani hieroen ja kovia nännejä kiusaten. Ummistin silmäni ja aloin kielelläni kiusata Timon paksua vartta, miehen itsensä nauttiessa imemistaidoistani. Nyt en välittänyt tehdä parastani kuten Jarin kohdalla kylpylässä, mutta Timo näytti joka tapauksessa tykkäävän. Samoin Ari, joka innokkaasti ja nopeasti työnteli nyt kovaa elintään edestakaisin minussa.
Hitaasti minäkin aloin lopulta nautti tilanteesta ja lopulta aloin Arin iloksi mukautua työntöihin, samalla kun nuolin ja imin silmät ummessa Timon kalua. En tiedä kuinka kauan siinä olimme, mutta lopulta Timo laukesi suuhuni. Nuolin miehen elimen vielä puhtaaksi spermasta ja pääsin lopulta keskittymään Ariin täysin.
Ynisin hiljaa nautintoani ilmoille, Arin työntyessä sisääni yhä uudestaan ja uudestaan. Lopulta tunsin miehen elimen nytkähtävän sisälläni ja spermalastin lähtevän liikkeelle sisimpääni, jonne vain Jari oli aiemmin lauennut, hänkin ilman minun suostumustani. Huohottaen jäin makaamaan penkille, Arin vetäytyessä ulos sisältäni.
”Kiitos pikkurouva. Käyn vähän saunomassa niin otetaan uusiksi vielä.” Ari sanoo ja poistuu saunaan. Jään kahden Timon kanssa, mutta en pitkäksi aikaa, sillä pian Hannu ja Janne tulevat saunasta ja huomatessaan Timon puolijäykän kalun, sekä minut makaamassa huohottaen penkillä, Arin spermat reisilleni valuen, ei ole vaikea arvata mitä on tapahtunut sillä välin kun miehet ovat olleet saunassa.
”Noh, Jos Timo saa niin sitten mekin, eikö niin Minna-pieni?” Hannu sanoo irstas hymy kasvoillaan. Nousen istumaan estääkseni tämän jatkumisen, mutta estoistani huolimatta, Timo asettuu lattialle makaamaan ja minut ohjataan miehen päälle istumaan. Kalu uppoaa helposti sisälleni ja tunne kuinka Hannu tulee seuraavaksi taakseni ja ohjaa minut nojautumaan Timon yläpuolelle.
”Testataanpas pikkurouvan takaovikin.” Hannu tokaisee ja miehet nauravat hetken.
”Ei, ei sinne…” sanon väsyneesti, mutta Hannu levittää vastalauseistani huolimatta pakaroitani ja alkaa työntyä peppuuni. Voihkaisen kivusta, Hannun kalun upotessa hitaasti syvemmälle. Lopulta Hannu saa sapelinsa kuitenkin upotettua tiukkaan suoleeni ja jää siihen, antaen minulle aikaa totutella siihen, että sisälläni on nyt kaksi aikuista miestä.
Hitaasti Hannu kurottaa kädet takaani rinnoilleni ja alkaa hieroa hellästi. Timokin näyttää tajuavan että tilanne on minulle uusi ja niin miehen käsi hakeutuu klitorikselleni. Hitaasti ensin tuntemani kipu laantuu nautinnoksi ja kivulias huohotus muuttuu selvästi nautinnolliseksi. Kuin yhteisestä sopimuksesta, Timo ja Hannu alkavat työnnellä hitaasti nopeutuvassa tahdissa kalujaan yhä uudestaan sisälleni. Lopulta myös Janne tulee lähemmäs ja annan hänen nauttia imemistaidoistani, kuten Timo hetkeä aiemmin. Siinä minä olen kolmen reilusti vanhemman miehen kanssa ja vieläpä nautin siitä kuinka minua nyt naidaan joka reikään.
Aluksi keskityn siihen, että saan Jannen tyytyväiseksi ja laukeamaan suuhuni, mutta sen jälkeen keskityn sisälläni tuntuviin työntöihin paremmin. Ynisen ja voihkin ja lopulta tuntuu kuin maailma olisi yhtä isoa orgasmia. Laukean kahden kalun vaikutuksesta ja istun vavisten paikallani, etten kaatuisi allani olevan Timon päälle.
Vain hämärästi tunnen kuinka takanani oleva Hannu kannattelee minua ja lopulta miehet vuorollaan laukeavat sisääni.
”Tyttö taisi todella väsyttää itsensä… Annetaan sen levätä nyt vähän.” Hannu sanoo. Minut jätetään pukuhuoneen penkille lepäämään ja miehet poistuvat terassille istumaan.
Ilmeisesti nukahdan hetkeksi ja kun herään, tunnen itseni taas virkeämmäksi. Istun hetken raukeana penkillä, seinään nojaten. Ari, Hannu ja Timo istuvat ulkona terassilla ja pian Jari ja Janne tulevatkin ulos saunasta. Nähtyään että olen herännyt, miehet hymyilevät merkitsevästi ja lopun voikin varmasti arvata. Seuraavan tunnin ajan miehet naivat minua eri reikiin vuorotellen. Osan heistä ollessa saunomassa, muut ovat minun kimpussani, siirtävät minut paikasta toiseen ja naivat milloin mihinkin reikään. Välillä tajusin makaavani selälläni rantahiekalla jonkun ollessa päälläni ja välillä olin selkä saunamökin seinää vasten, jonkun pitäessä minua siinä ilmassa ja naidessa nopeaan tahtiin.
Lopulta miesten saatua tarpeekseen, lähdemme saunalta. Jari ohjaa minut huoneeseensa ja väsyneenä en jaksa pukea edes vaatteita ylleni, vaan kaadun Jarin viereen sängylle. Vaihdamme pitkän suudelman ja nukahdan Jarin turvalliseen syleilyyn, seksin täyteistä iltaani muistellen.
Aamulla herään ja huomaan, että Jari ei ole vieressäni enää. Nousen hitaasti sängystä ja välittämättä siitä, että olen alasta, kävelen huoneesta ala-kertaan. Ikkunasta näen että ulkona on parkissa enää kaksi autoa, minun ja jonkun muun, luultavasti Jarin. Tullessani ala-kertaan törmää kuitenkin Ariin, joka näyttää silminnähden ilahtuneelta, nähdessään minut ja alastoman vartaloni jälleen.
”Missä Jari on?” kysyn, enkä jaksa estellä, kun Ari vetää minut syliinsä sohvalle ja työntää estotta, sormensa jalkojeni väliin, hieromaan klitoristani.
”Lähti käymään lähikaupassa. Muut lähtivät kotiin pari tuntia sitten, joten olemme kahden jonkin aikaa.” Ari kertoo. Vilkaisen kelloa ja huomaan sen olevan jo yksi päivällä. Taisinkin todella olla väsynyt eilisen jälkeen.
Annan Arin hieroa aikansa ja kun mies huomaa minun olevan kostunut ja kuulee nautinnollisen huohottavan hengitykseni, tajuan hänen kaatavan minut sohvalle makaamaan.
”Vielä yksi aamupano, kun vielä on tilaisuus…” Ari pyytää anelevasti ja levittää jalkojani. En vastustele vaan annan miehen työntyä sisääni. Kiedon jalkani Arin lantion ympärille, hänen pumpatessa edestakaisin yhä vain kiihtyvällä tahdilla. Huohotan ja vikisen nautintoani ilmoille, kunnes Ari päästää siittiönsä jälleen vapaiksi sisääni ja vetäytyy ulos.
Nousen istumaan ja tunnen kuinka spermat valuvat reisilleni. Nousen seisomaan mennäkseni pukeutumaan , mutta Ari vetää minut syliinsä hajareisin. Paksu siitin uppoaa yhdellä työnnöllä pohjaani ja hetken hämmennyksen jälkeen aloitan villin ratsastuksen Arin sylissä. Näen kuinka mies seuraa lumoutuneena kasvojensa edessä pomppivia rintojani, jotka hytkyvät ylös ja alas ratsastukseni tahdissa. Kuulemme auton ajavan pihaan, mutta kumpikaan ei välitä. Jari tulee kauppakassin kanssa sisään ja hymyilee irstaasti nähdessään minut siinä Arin sylissä, hikisenä ja nautinnollinen ilme kasvoilla.
”Tykkääkö Jarin pikkurouva naida vieraiden miesten kanssa tykkääkö?” Ari kysyy rivosti ja läimäisee pakaroitani muutaman kerran. Tunnen ihon kirvelevän hetken läimäisyjen voimasta. Ynisen ja suutelen Arin huulia, lämpimien, karheiden käsien hyväillessä minun nuoren naisen ihoani.
”Tykkää, Jarin pikkurouva tykkää tosi paljon.” vastaan huohottaen, Arin levittäessä pakaroitani ja työntäessä yhden sormen peppuuni, joka illan aikana sai kokea kuinka kaikki viisi miestä vuorollaan testasivat tuota neitseellistä reikääni.
”Tahtooko Jarin pikkurouva tavata Arin uudestaan tahtooko?” Ari kysyy, läimien vapaalla kädellään taas muutaman kerran. Voihkaisen ja laukean huohottaen, kunnes lysähdän Arin syliin, miehen kietoessa kätensä ympärilleni. Minut valtaa jälleen turvallisuuden tunne, jonka tähän asti vain avomieheni on voinut minulle tarjota. Tiedän, että jos olisin Arin nainen, hän pitäisi minusta huolta ja suojelisi, vaikka naisi minua joka päivä aamusta iltaan kuin olisin seksiorja.
”Tahtoo, pikkurouva tahtoo tavata Arin vielä joskus uudestaan.” vastaan. Arin huulet kohtaavat jälleen omani ja pitkän suudelman jälkeen, pääsen vihdoin pukeutumaan. Tunnen kuinka Ari ja Jari katsovat perääni mökin ikkunasta, minun kävellessäni alastomana pihan poikki saunalle, hakemaan vaatteitani pukuhuoneesta, minne ne eilen jätettiin.
Ari lähtee kolmen aikaan, mutta minä puolestani jään Jarin kanssa vielä yhdeksi päiväksi mökille. Myöhemmin illalla olen jälleen naitavana, mutta tällä kertaa vain yhden miehen toimesta. Ehkäisyn puuttuminen hermostuttaa minua jälleen, mutta Jari kääntää ajatukseni seksin avulla toisaalle. Vaihdamme rakastuneita suudelmia ja minusta tuntuu jo melkein siltä kuin olisi Jarin vaimo, enkä vain tuntematon nainen, joka harrasti hänen kanssaan seksiä kylpylässä.
Lopulta lähden kuitenkin seuraavana aamuna ajamaan kotiin. Ennen lähtöä Jari lupaa ottaa jälleen yhteyttä jos tarvitsee seksikästä naista antamaan hoitoa itselleen tai kavereilleen.
Ikimuistoinen kylpyläreissu II
7
13271
Vastaukset
- jdijqidoj
Hyi helvetti...
- voi luoja
toivon, että toi oli sun mielen tuotosta, tajuatko että toi kuulosti vitun pahalta ryhmäraiskaukselta?
- Levoton_neito
Ihan mielikuvitusta, tarinaa ja omaa fantasiointia koko juttu, ei huolta. Pakko huomauttaa etten tajua miksi pitää seksinovelleille tarkoitetulla osastolla päivitellä, että onko kyseessä ryhmäraiskaus vai ei. Suurin osa palstan sisällöstä on kuitenkin mielikuvituksen tuotetta, sillä tämähän on tarkoitettu nimenomaan novelleille ja tositarinoille on oma paikkansa erikseen?
- 70-luvulla syntynyt
Kirjoita lisää tarinoita, loistavaa tekstiä !!!!!!
- Kavereilla kanssa
Mukavaa lukea tällaista sujuvasanaista tarinointia. Vielä kun tähän lisää hieman yksityiskohtia niin...
- Levoton_neito
Mukavaa saada positiivista palautetta. :) Uusia novelli-ideoitakin on parhaillaan kehitteillä, ne vaan pitäisi saada tekstiksi asti. Jos jotakuta kiinnostaa niin otan mielelläni myös toiveita vastaan. Toteuttelen sitten niitä toiveita ajallaan, jotka saavat mielikuvitukseni liikkeelle ja kuulostavat minunkin korviini kiihottavilta. ;)
- RR
Aivan loistavaa tekstiä!!
Ymmärrän ettet halua kirjoittaa kun lukijakunnassa on tuollaisia tyyppejä, mutta hyvin kirjoitettu ja loistava tarina! :)
Kiitos sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735