eli täytyykö pokemonit mitkä tulee vastaan voittaa, että ne siirtyy pokedexiin vai riittääkö pelkkä kohtaaminen vai kuinka? Tää asia on jääny hiukan epäselväks mulle. Minulta puuttuu 6 pokemonia pokedexistä.
Peli on diamond. Ja mitä sitten kun pokedex on täynnä?
Kuinka Pokedex täyteen?
23
1682
Vastaukset
- Rndm
kohtaaminen riittää.
- the real rndm
Joku sitten meni ja rekisteröi nimimerkkini.
Vastaus: pitää pyydystää. - diivu_87
the real rndm kirjoitti:
Joku sitten meni ja rekisteröi nimimerkkini.
Vastaus: pitää pyydystää.rndm.. Rekkasitko vai varasiko JOKU nikkis?
Niih ja dexin saa täyteen viakkei pyydystäslköään senhän kaikki tietää :D ja joskus riittä että näkee pelissä vaan kuvan..
Tietty jos haluu dexin täyteen niin että näyttä siltä että OMISTAA kysesen/t pokemonit ni sit pitä vaihdon avulla nähdä tai pyydystää..
- rndm.
nyt kerkeän vastaamaan paremmin :)
Riippuen miten haluat poket pokedexiin. jos vain näet ne, niin ne merkitään dexiin ''nähdyiksi''(''seen''). Tällön pokejen kaikki tiedot eivät näy. jos haluat tiedot näkyviin, sinun pitää pyydystää poke. silloin se merkitään ''pyydystetyksi''(''owned'').
Kun sanoit, että puuttuu 6 pokea dexistä, niin tarkoititko National Dexiä vai Sinnoh Dexiä? Maksimimäärä pokeja on Sinnoh Dexissä 151 ja National Dexissä 493.- jojo
tarkotin sitä sinnoh dexiä. Mulla on siinä viimisenä tällä hetkellä Palkia (150). Pitäis vaan saada se pokedex täyteen niin pääsisin Survival Arealle ja Resort Arealle (tai ainakin luulen niin et tarttis).
Vaikka oon kohdannu uusia pokemoneja niin ne ei siirry sinne pokedexiin. Miksei? Vai onko pelissä enemmänkin niitä pokemoneja kuin se 151?
Ja millain niitä harvinaisempia pokemoneja voi saada/pyydystää kun ei tuu vastaan vai onko se vaan tuuria että ne löytää?
Täytyykä siellä battle towerissa monestikkin taistella kouluttajia vastaan? Vai mikä sen Battle Towerin idea oikeastaan on?
Kiitos jos ehdit vastata! - rndm.
jojo kirjoitti:
tarkotin sitä sinnoh dexiä. Mulla on siinä viimisenä tällä hetkellä Palkia (150). Pitäis vaan saada se pokedex täyteen niin pääsisin Survival Arealle ja Resort Arealle (tai ainakin luulen niin et tarttis).
Vaikka oon kohdannu uusia pokemoneja niin ne ei siirry sinne pokedexiin. Miksei? Vai onko pelissä enemmänkin niitä pokemoneja kuin se 151?
Ja millain niitä harvinaisempia pokemoneja voi saada/pyydystää kun ei tuu vastaan vai onko se vaan tuuria että ne löytää?
Täytyykä siellä battle towerissa monestikkin taistella kouluttajia vastaan? Vai mikä sen Battle Towerin idea oikeastaan on?
Kiitos jos ehdit vastata!Sinun pitää saada Sinnoh Dex täyteen, ennen kuin saat National Dexin, ja pääset Survival ja Resort Arealle. Battle Towerissa kohdatut poket eivät siirry Dexiin. pokea 151(Manaphy) ei tarvitse nähdä.
Kerro minkä numeroiset poket sinulta puuttuu Dexistä, niin voin auttaa niiden kanssa.
Battle Toverissa ei ole pakko taistella. Siellä taistelemisesta saa Battle Pointseja(BP), joilla voi ostaa itemejä, mitä ei muualta saa.
Pelin National Dexissä on yhteensä 493 pokea. - jojo
rndm. kirjoitti:
Sinun pitää saada Sinnoh Dex täyteen, ennen kuin saat National Dexin, ja pääset Survival ja Resort Arealle. Battle Towerissa kohdatut poket eivät siirry Dexiin. pokea 151(Manaphy) ei tarvitse nähdä.
Kerro minkä numeroiset poket sinulta puuttuu Dexistä, niin voin auttaa niiden kanssa.
Battle Toverissa ei ole pakko taistella. Siellä taistelemisesta saa Battle Pointseja(BP), joilla voi ostaa itemejä, mitä ei muualta saa.
Pelin National Dexissä on yhteensä 493 pokea.eli multa puuttuu Sinnoh dexistä nämä pokemonit:
65
114
115
148
uxien (Acuity Lakefront) ja lumineonin(route 223) löysin ihan sattumalta eilen:)
Mitä muuten tarkoittaa kun lentää pokemonilla toiseen paikkaan ja sitten kun tulee se kartta, että mihin paikkaan haluaa lentää niin siinä kartassa vilkkuu sellainen oranssi pallo. Mitä se tarkoittaa?
Kiitos taas kerran! - jojo
rndm. kirjoitti:
Sinun pitää saada Sinnoh Dex täyteen, ennen kuin saat National Dexin, ja pääset Survival ja Resort Arealle. Battle Towerissa kohdatut poket eivät siirry Dexiin. pokea 151(Manaphy) ei tarvitse nähdä.
Pelin National Dexissä on yhteensä 493 pokea.että kuinka pääsee Pokemon Leaguen luolassa sen yhden ukkelin ohi kun se ei päästä ohi ja sanoo vain, että: ''Annatkos kun mittaan sinut...Sinusta tulee koko ajan vahvempi. Tulet kohtaamaan vielä monta pokemonia. Tätä sinun tulee ajatella.''
Täytyy siinäkin olla pokedex täynnä että pääsee sen ohi? - rndm.
jojo kirjoitti:
eli multa puuttuu Sinnoh dexistä nämä pokemonit:
65
114
115
148
uxien (Acuity Lakefront) ja lumineonin(route 223) löysin ihan sattumalta eilen:)
Mitä muuten tarkoittaa kun lentää pokemonilla toiseen paikkaan ja sitten kun tulee se kartta, että mihin paikkaan haluaa lentää niin siinä kartassa vilkkuu sellainen oranssi pallo. Mitä se tarkoittaa?
Kiitos taas kerran!65: Drifloon. Valley Windworksin pihalla perjantaisin.
114: Unown. Solaceon Townista oikealle olevassa luolassa.
115: Riolu. Iron Islandilta. Mene siellä olevaan luolaan, kun sinulla on tiimissäsi yksi vapaa paikka. henkilö nimeltä Riley alkaa luolan alussa seuraamaan sinua. Kun pääset luolan loppuun, Riley antaa sinulle munan, mistä kuoriutuu Riolu.
148: Azelf. Valor Laken luolassa.
Missä kohtaa karttaa se oranssi pallo vilkkuu? - rndm.
jojo kirjoitti:
että kuinka pääsee Pokemon Leaguen luolassa sen yhden ukkelin ohi kun se ei päästä ohi ja sanoo vain, että: ''Annatkos kun mittaan sinut...Sinusta tulee koko ajan vahvempi. Tulet kohtaamaan vielä monta pokemonia. Tätä sinun tulee ajatella.''
Täytyy siinäkin olla pokedex täynnä että pääsee sen ohi?Eli pitää olla Sinnoh Dex täynnä.
- jojo
rndm. kirjoitti:
65: Drifloon. Valley Windworksin pihalla perjantaisin.
115: Riolu. Iron Islandilta. Mene siellä olevaan luolaan, kun sinulla on tiimissäsi yksi vapaa paikka. henkilö nimeltä Riley alkaa luolan alussa seuraamaan sinua. Kun pääset luolan loppuun, Riley antaa sinulle munan, mistä kuoriutuu Riolu.
Missä kohtaa karttaa se oranssi pallo vilkkuu?Luulen että se oranssi pallo on vaan merkkinä siitä että missä oon viimeksi ollut/tullut. Koska se vilkkuu aina siinä kohtia mistä oon tullu.
Ja kiitos tosi paljon vastauksista!!!!:D Menenkin tästä heti pelaamaan. Kyselen taas uudestaan jos tulee ongelmia....:)
Mielenkiinnolla kysyn vielä sinulta, että mikä/mitkä on mielestäsi parhaimmat pokemonit? - rndm.
jojo kirjoitti:
Luulen että se oranssi pallo on vaan merkkinä siitä että missä oon viimeksi ollut/tullut. Koska se vilkkuu aina siinä kohtia mistä oon tullu.
Ja kiitos tosi paljon vastauksista!!!!:D Menenkin tästä heti pelaamaan. Kyselen taas uudestaan jos tulee ongelmia....:)
Mielenkiinnolla kysyn vielä sinulta, että mikä/mitkä on mielestäsi parhaimmat pokemonit?Olet aivan oikeassa siitä oranssista pallosta. en heti tajunnut, mitä tarkoitit =D
Lempipokeni on ehkä Mew. se ei ole kaikista vahvin, mutta pidän siitä jostain syystä. :) - jojo
rndm. kirjoitti:
65: Drifloon. Valley Windworksin pihalla perjantaisin.
Missä kohtaa karttaa se oranssi pallo vilkkuu?noin kestää, että se muna (Riolu) kuoriutuu? Täytyykö sille munalle tehdä jotain vai kuoriutuuko ihan itsestään?
- berrynekoh
jojo kirjoitti:
noin kestää, että se muna (Riolu) kuoriutuu? Täytyykö sille munalle tehdä jotain vai kuoriutuuko ihan itsestään?
Pidä sitä tiimisi ensimmäisenä.Summaryssä lukee,että onko se kuoriutumaisillaan.Se kuoriutuu askelmilla,eli liiku paljon.Käytä polkupyörää niin saat nopeammin askelia.Kyllä se pian kuoriutuu
- turtwig
rndm. kirjoitti:
Eli pitää olla Sinnoh Dex täynnä.
mihihin siitä äskön mainitun ukellin jälkeen pääsee
- --...--
turtwig kirjoitti:
pääset route 224 ja lisäksi älä lähettele paskaa vanhoihin viesteihin.
- diivu_87
rndm. kirjoitti:
Olet aivan oikeassa siitä oranssista pallosta. en heti tajunnut, mitä tarkoitit =D
Lempipokeni on ehkä Mew. se ei ole kaikista vahvin, mutta pidän siitä jostain syystä. :)mix joku meni rekkaa SUN nikkis..
Olis keksinnyt oman. Ja kyl AIDON aian tunnistaa,huijarista,josakin viaheessa. - pokedig
jojo kirjoitti:
Kiitos jos ehdit vastata!celestic townin pohjois puolella olevasta leveästä talosta. juttele mummolle niinse näyttää palkian kuvan. Ai niin sulla pitää olla dialga pokedexissä että sä saat sen kuvan =D
- pokedig
jojo kirjoitti:
noin kestää, että se muna (Riolu) kuoriutuu? Täytyykö sille munalle tehdä jotain vai kuoriutuuko ihan itsestään?
kun olet astunut vähän yli 6000 askelta
- pokedig
rndm. kirjoitti:
Olet aivan oikeassa siitä oranssista pallosta. en heti tajunnut, mitä tarkoitit =D
Lempipokeni on ehkä Mew. se ei ole kaikista vahvin, mutta pidän siitä jostain syystä. :)mew on lempi pokemonisi niin miksi et hanki sitä
- jaicus
turtwig kirjoitti:
voi myös saada shayminin jotenkin mut miten auttakaa
- rndm.
jaicus kirjoitti:
voi myös saada shayminin jotenkin mut miten auttakaa
Ja mitäköhän yritit sanoa? En oikein tajunnut. Ja aloita mieluummin uusi keskustelu...
- diivu_87
Mitkä kuusi? voisin autta jos sulal on wi-fi ja jos haluut apua.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914