Me ollaan katkeria

kaikki..

..jos oikein ajatellaan. Minusta sellainen ihminen, joka pystyy antamaan "katkera" -sanalle tarkoituksenmukaisen merkityksen, niin hänessä on jotain katkeruutta.

"Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?", lukee evankeliumeissa".

Psykologiassa sanotaan: todellisuus on heijastumaa itsestämme.

5

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wendy

sydämellä on raskasta olla? Sellaisen saa uskoa anteeksi. Katkera ihminen on sielunvihollisen pauloissa eikä atkeralla sydämellä ei pääse taivaaseen!

• ***Katkeralla sydämellä on raskas olla**

Ota Jeesus Herraksesi ja luovu katkeruudestasi.

• syntiä.........

Katkeruus on tunne ja raamatun mukaan tunteet eivät ole syntiä. Myös Jeesus vihastui. Hän oli synnitön.

• syntiä......... kirjoitti:

Katkeruus on tunne ja raamatun mukaan tunteet eivät ole syntiä. Myös Jeesus vihastui. Hän oli synnitön.

He osaavat nämä hommat. Tuossakin aloituksessa on puhdas aggression siirto uhreihin. He näkevät vain uhrien heijasteen omasta vihastaan, ymmärtämättä sitä itse.

• psykopaatit on terveitä

Pahempi homma mun mielestä olisi jos ei pystyisi antamaan mitään merkitystä sanalle katkera. Silloinhan se tarkoittaisi että ei tuntisi tunteita ja olisi psykopaatti.

Vain psykopaateille tunteet ovat tuntematon käsite.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe