..jos oikein ajatellaan. Minusta sellainen ihminen, joka pystyy antamaan "katkera" -sanalle tarkoituksenmukaisen merkityksen, niin hänessä on jotain katkeruutta.
"Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?", lukee evankeliumeissa".
Psykologiassa sanotaan: todellisuus on heijastumaa itsestämme.
Me ollaan katkeria
5
300
Vastaukset
- wendy
sydämellä on raskasta olla? Sellaisen saa uskoa anteeksi. Katkera ihminen on sielunvihollisen pauloissa eikä atkeralla sydämellä ei pääse taivaaseen!
- syntiä.........
Katkeruus on tunne ja raamatun mukaan tunteet eivät ole syntiä. Myös Jeesus vihastui. Hän oli synnitön.
syntiä......... kirjoitti:
Katkeruus on tunne ja raamatun mukaan tunteet eivät ole syntiä. Myös Jeesus vihastui. Hän oli synnitön.
He osaavat nämä hommat. Tuossakin aloituksessa on puhdas aggression siirto uhreihin. He näkevät vain uhrien heijasteen omasta vihastaan, ymmärtämättä sitä itse.
- psykopaatit on terveitä
Pahempi homma mun mielestä olisi jos ei pystyisi antamaan mitään merkitystä sanalle katkera. Silloinhan se tarkoittaisi että ei tuntisi tunteita ja olisi psykopaatti.
Vain psykopaateille tunteet ovat tuntematon käsite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069