Trendimasennusta

jeh1

Taitaa olla tämä "masennus" mistä täällä valitetaan sellaista trendimasennusta. On cool olla masentunut kun muutkin on, ja voi laistaa myös velvollisuuksista.

9

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4242

Mistä velvollisuuksista? Vahingossa tänne synnyttiin -> mitään velvollisuuksia ole.

• totta se

ettei ole olemassa masennusta vaan olis kysymyksessä muotioikku "masennus". Valitettavasti se masennus on kuitenkin todellista ja joka sen kokee tietää liiankin hyvin että kysymyksessä on lamaannuttava olotila, sairaus. En ole aikasemmin tänne kirjotellu mutta haluaisin sua onnitella siitä että sä et tätä pode. Toivottavasti sulla on kuitenkin ymmärtämystä muita kohtaan, mä olen vaan yks vanhempi naisihminen jolla on ollut useita depiksiä mutta onneks on keksitty hyviä lääkkeitä. Niinku sähköshokit ja kemialliset. Ilman niitä olisin ollu vainaa jo vuosikymmenet.

• Laistaja

Joo on tää mahtava tää masennus.
      Saa hyvän tekosyyn olla ihan omissa oloissaan eikä olla niihin vähäisiinkään kavereihin yhteyksissä ku ei muka jaksa. Sit ne aattelee että "ei ton kans kannata olla tekemisissä mikä lie hullu" ja niiltä saa lopullisen rauhan.

Sit lopuks niiQ aattelee ettei missään oo mitään järkee, mitä itua kyhjöttää 24/7 yksin 4 seinän sisällä kun ei ihmiskontaktitkaan kiinnosta. Sama ku tappas ittensä pois. NiiQ tolleen trendikkäästi niinQ rokkitähdet tai jotain.

Masennus rulez, suosittelen kaikille.

• Ja psykoottiset oireet ne vasta trendikkäitä on. Varsinkin harhat! Ihan vain muodin mukana olen paniikkikohtauksessa huutanut kauhusta lattialla nurkkaan käpertyneenä. Nukun valot päällä ihan vain koska luulen että se kuuluu masennukseen ja on trendikästä kuluttaa sähköä, vaikken tiedä tekevätkö muut niin. Lisäksi olen ollut sairaalassa trendin vuoksi, ja minut pakotettiin jäämään sinne, koska hoitajatkin olivat muotitietoisia.

• Älä välitä noista, jotka vain puhuu omiaan, eikä ymmärrä että on tosi kysymyksessä kunon masentunut. Haluaisitko sinä rukoilla kanssani? Ei se ainakaan enää tuon pahemmaksi voi tulla. Tässä sinulle yksi kaunis hengellinen sävelmä, jospa kunteleisit sitä ja saisit sen myötä vaikka unen päästä kiini. Anna näiden sävelien pestä pois kaikki pahaolo sydämestäsi:

http://www.youtube.com/watch?v=I4Rsx54kty0&feature=related

Sinua siunata tahdon:
        Sirkka-Iita

• ihan totta

suorastaan hienoa, kun on päivästä toiseen on paska fiilis eikä jaksa tehdä juuri mitään. antaisin sulle tän olotilan ihan mielelläni.

• hörö hörhö

Mutta olen samaa mieltä. Uskon että monet tekeytyy masentuneeksi että voisi luistaa kaikenmaailman hommista ja että voisi kerätä itsesääliä.

Itelläni on oikeasti masis. Itse kuitenkin yritän korjata sitä ainakin aluksi ilman lääkkeillä.

Moni jättää masennuksen hoidon puolitiehen ottamalla lääkkeet ja eivätkä muuta elämäntyyliä. Se on typerää. Liikunta ja riittävä vitamiinien saanti ehkäisee ja korjaa masennusta paljon tehokkaammin kuin mitkään lääkkeet.

• ei todellakaan

oo cool olla masentunu! Itselläni on vakava depressio erittäin hyvistä syistä (vanhempien avioero, vanhempien pysyvät henkiset ja fyysiset sairaudet, koulukiusaaminen, oon kokenu fyysistä väkivaltaa) Mulla on myös useita itsemurhayrityksiä takana, osastohoitojaksoja, terapia, psyykenlääkkeet. Minulla on myös paniikkihäiriö joka masentaa ja rajoittaa paljonkin elämää. Siinä on syyt miksi olen masentunut.

• yksi masiksessa oleva

Voi vee sanon minä. Toivon, että sinäkin sairastut masennukseen ja tosi pahasti, niin olisit sinäkin trendikkäästi cool. Masentuneena oleminen on niin helvetin mukavaa ja saa laistaa velvollisuuksia - mitähän ne sitten lienevätkin sinun teorian mukaan, oikeasti et viittis virnulla asiasta josta et tiedä mitään. Kumma juttu että noita viisastelijoita ja pilkkaajia piisaa, sukulaisetkin ovat aika hyviä ivaamaan "kun olet niin sairas, mene hoitoon". Mieluuminen halveksitaan masentunutta kun kannustetaan ja kohdeltaisiin ihmisenä. Kuka haluaisi omasta tahdostaan olla sairas, en minä ainakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe