Aika hiustensiirtoon

winter--

Noniin nyt hetki on koittanut, 3 vuotta sitten aloin ensimmäisen kerran huomaamaan että tuuheat hiukset alkaa ohentua. asia alkas saman tien stressaamaan, mietin ja mietin lukien palstoja ym.
ikää on 23. vuotta ja hiukset vielä toistaseksi päässä. (aika pitkät vielä, olkapäille) ihan kaljua kohtaa ei oo, mutta merkkiä pälvikaljusta ja ohimon harvenemisesta on, elikkä sellanen tilanne että nyt ei saisi hiuksen hiusta enää lähtee.
Noin puol vuotta sit aloitin revivogenin käytön, ja kyllä huomas että hiustenlähtö hidastui/pysähtyi ja muutenki hoitoaineilla sai hiukset hyvään kuntoon.
Elikkä nyt olis mahdollisuus aloittaa jollain hiustensiirolla jolla sais pieniä määriä lisättyä hiukset tuuheammaksi.
Rahaa olis varaa laittaa 4000-7000. Ilter clinicin FUE tekniikka houkuttas, mutta taitaa tulla kielimuuri vastaan kun se täällä suomessa ei ole vielä niin hyvällä mallilla.
vai pitäskö tässä käydä vielä jossain pilipali hoidoissa ym.
Ja oon kans sellanen tapaus että "ei hiuksia, ei elämää"
toivottavasti sais jotain apuja, koska olis mukava keskittyä vähä muuhunki elämään välillä.

4

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jampex

Finan syöminen heti ellet jo syö ja harkitse siirtoa sen jälkeen pari vuotta.

• alopecia-112

Pälvikalju ei tarkioita sitä että päälaelle tulee harvenemista tai kaljua perinnöllisen hiustenlähdön johdosta. Pälvikalju on kokonaan oma sairautensa, joka aiheuttaa hiuksettomia laikkuja päähän. Ei liity mitenkään normaaliin kaljuuntumiseen.

Suosittelen, että haet fina-reseptin lääkäriltä hyvissä ajoin. Minoksidiilin käyttöä kannattaa myös harkita. Itse ottaisin sen kyllä ehdottomasti repertuaariin.

• winter--

joo sori oon käsittänyt ton pälvikaljun väärin sit.. elikkä joo päälaelle mulle sitä harvenemista on alannut tulla.
        Selvitän vähä finasta perustietoja ja hommaan reseptin sit, kiitos avusta.
        tuuheutta ja pikkasen uusia hiuksia haluisin saada, että yritetään näillä aineilla vielä saada toivoo.

• alopecia-112
        winter-- kirjoitti:

joo sori oon käsittänyt ton pälvikaljun väärin sit.. elikkä joo päälaelle mulle sitä harvenemista on alannut tulla.
        Selvitän vähä finasta perustietoja ja hommaan reseptin sit, kiitos avusta.
        tuuheutta ja pikkasen uusia hiuksia haluisin saada, että yritetään näillä aineilla vielä saada toivoo.

Aika yleinen harhaluulo tuo on. Tartu vaan toimeen ripeästi niin sinulla on hyvät mahdollisuudet saada vielä menetetyt hiukset takaisin. : )

Kello käy. Kun hiustuppi kuolee kokonaan sitä ei enää herätä mikään litku tai pilleri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6656
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4291
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3619
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3010
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1610
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1028
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1003
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      989
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      984
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      959
    Aihe