Kun Juankosken valtuuston "kokous" pidettiin?
Olikos se viime maanantai?
8
111
Vastaukset
- Kepuselitys tosiaan
"Laittaappa nimi valmiiksi ja muuttaa se sitten.Hoh hoijaa,varmaan kouluja käyty paljonkin tuon eteen. "
- kunnallisissa luottamustoim...
Epäilen!
- Sopupeli.
Tuntee metkut kirjoitti:
Jouko Lösönen: Jatkan puheenjohtajana
9.2.2009 16:08 (Päivitetty 9.2.2009 19:58)
Tulipa mieleen eräs ilmoitusluonteinen asia.
Vanhanehan ilmoitti joku aika sitten jatkavansa kolmannenkin kauden pääministerinä.
Kepuliryhmästä osa sai hepulin, muunmuassa Lehtomäki.
Sittemmin Vanhanen muutti sanamuotoa sanoen pyrkivänsä kolmannelle kaudelle. - metkuihin
Tuntee metkut kirjoitti:
vaikka demarivetoisissa kunnissa.
Kaikissa kunnissa virkavastuulla toimiva henkilö valmistelee esityslistat valmiiksi päätösehdotuksen kanssa. - seniorinanny
metkuihin kirjoitti:
vaikka demarivetoisissa kunnissa.
Kaikissa kunnissa virkavastuulla toimiva henkilö valmistelee esityslistat valmiiksi päätösehdotuksen kanssa.Edelleen olen sitä mieltä,että nimelle jätettyyn tyhjään tilaan olisi helpompaa kirjoittaa nimi kuin vaihtaa väärin laskelmoitu nimi.Kepu teki tämän virheen eikä se poistu tekevätpä demarit tai jotkut muut mitä tahansa.
Tuosta sinun viittauksestasi demarivetoisiin kuntiin huomaa kyllä,että kepulit on tottuneet aina saamaan.Satoi tai paistoi aina tulee korvauksia! - Kemin papereissa
seniorinanny kirjoitti:
Edelleen olen sitä mieltä,että nimelle jätettyyn tyhjään tilaan olisi helpompaa kirjoittaa nimi kuin vaihtaa väärin laskelmoitu nimi.Kepu teki tämän virheen eikä se poistu tekevätpä demarit tai jotkut muut mitä tahansa.
Tuosta sinun viittauksestasi demarivetoisiin kuntiin huomaa kyllä,että kepulit on tottuneet aina saamaan.Satoi tai paistoi aina tulee korvauksia!Punikeilla miehitetty Kemin valtuusto ja kaupunginhallitus näkyi oppineen Juankosken metkut.
Sen verran oli papereissa tyhjää tilaa, että nimikirjaimet juuri ja juuri mahtuivat.
Tuosta sinun viittauksestasi kepuvetoisiin kuntiin huomaa kyllä, että punikit on tottuneet aina saamaan. Satoi tai paistoi aina tulee korvauksia!
Sosiaalitoimi ja työttömyys onkin suurin tukien saaja Kemissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117