Netissä näyttää olevan vouhotusta näistä emätinorgasmeista. Itselleni on aina ollut itsestään selvää, että klitoris kiihottaa naisen äärimmilleen ja sen hierominen ei ainakaan pahaa tee.
Itseäni vaan hieman ihmetyttää, että miksi yksikään nainen ei ole pyytänyt, että en hieroisi hänen klitoristaan niin ahkerasti, jotta hän saisi emätinorgasmin eikä klitorisorgasmia. Mietityttää, että ovatko nämä emätinorgasmit hieman puppua ja onko kyseessä yksinkertaisesti vain se, että emättimen herkin kohta tuntee myös kosketuksen samalla kuin tulee se orgasmi klitoriksen aiheuttamana. Itse en ole ainakaan vielä tavannut yhtään naista, joka olisi halunnut lähteä hakemaan orgasmia ilman klitoriksen hyväilyä.
Jos tämä emätinorgasmi todella on ihan toista luokkaa kuin klitorisorgasmi niin mistä mies sitten voi tietää kumpi orgasmi on kyseessä? Itse olen huomannut, että orgasmin saadessaan yhdynnässä nainen vääntelehtii ja ääntelee enemmän kuin pelkällä kielen sipsutuksella. Näissä asennoissa joissa naiset yleensä tulevat on kuitenkin enemmän tai vähemmän stimulaatiota klitorikseen.
Onko teillä naisilla jotain erityisiä merkkejä joista tunnistaa emätinorgasmin klitorisorgasmista? Supistelu kun tuntuu mielestäni orgasmissa kuin orgasmissa jos ylipäänsä tuntuu ollenkaan.
Mistä mies tietää onko kyseessä emätin- klitorisorgasmi?
10
2946
Vastaukset
- kumpi on kyseessä
paitsi ehkä siitä, kumpaa paikkaa on stimuloitu enemmän klittaa vai emätintä. Orgasmisupistelut tulevat minulla ainakin ihan samalla tavalla molemmista orkkutavoista. Mutta olen huomannut erään omituisen asian: en voi saada molempia orkkuja yhtäaikaa. Ja jos yrittää hinkata molempia paikkoja yhtäaikaa, ei tunnu oikein miltään. Täytyy siis valita jompikumpi paikka hinkattavaksi, ja klitta on minulla ainakin ykköspaikka. Vaginaorkku on minulla niin laimea verrattuna klittaorkkuun etten kovin usein viitsi edes vaginaa rämpyttää.
- tule yhtäaikaa...
Minäkin olen huomannut saman jutun, että jos yrittänyt kahdesta kohtaa (klitoriksesta ja emättimestä) aivan yhtä aikaa, niin ne sitten ikäänkuin kumoavat toisensa, eikä tunnukaan sitten miltään. MUTTA jos liikkeet tehdään vuorotellen, tuolta, täältä, tuolta, täältä... niin sepä sitten toimiikin, ja hyvä tulee :)
Pelkästään klitorista hyväilemällä olen saanut suuremman nautinnon kuin pelkässä emätinorgasmissa.
Jälkimmäinen omalla kohdallani kyllä lähes vetää vertoja klitorisorgasmille... kauemmin menee päästä siihen, mutta siellä on herkkä kohta, joka lopulta orgasmin tullessa on jopa liiankin herkkä! Se kohta emättimen suulla on niin herkkä, että erottaa pehmeän sileän naisen sormen ihon yksityiskohdatkin, paremmin kuin voi vaikka huulilla tai kielellä tuntea.
(Tästä huolimatta minulla on suuria vaikeuksia tuntea yhdynnässä yhtään mitään, tosin ei ole koskaan ollut läheisiä pitkiä suhteita vaan pelkkää jännittämistä ja epämääräisiä suhteita & "lyhytkestoisia munia" ... uskon kuitenkin että jos löytyisi Se Oikea, niin se tunteista ja sieltä pääkopan kautta lähtisi heti menemään vallan uusille, oikeille urille...)
- ero..
emätinorgasmi tarkoittaa että nainen saa orkun kun jotain on emättimessä, kalu tai sauva, mitä kullakin. klitorisorgasmi on sellainen kun pelkkää klittaa hinkataan ja tulee orkku. lopputulos on molemmissa samanlainen, eli pimpin lihakset alkavat supistella (jota on helppo myös feikata). jotkut naiset sanovat emätinorkkua voimakkaammaksi, erilainen se kuitenkin on (ei silti parempi), ja samalla harvinaisempi, harva saa orkut yhdynnässä, lähes joka nainen saa klitorisärsytyksestä. ja paras lopputulos on kun jotain on pimpissä samalla kun klittaa hieroo.
- ..sanottu
..orgasmien eri nimet eivät tarkoita, että ne olisivat erilaisia, vaan sitä, että ne saadaan eri tavoin.
Ja te, jotka väitätte, että pystytte matkimaan oikeaa orkkua, pidättekö te miehiä tyhmänä? Oikeessa orkussa lihasten supistelu on niin nopeeta, että en usko siihen kovinkaan monen pystyvän "tahdonalaisesti".- feikkaamisesta
Siihen pystyy jopa lahnamainen suominainen. itänaiset ovat omaa luokkaansa.
Itsekin siis epäilet, koska sanot ettet usko KOVINKAAN MONEN siihen pystyvän. ;-)
"se..." otsikolla aloittava henkilö sanoikin ihan oikein.
Eli se orgasmi jonka nainen saa kun hänen sisällään on mitä sitten onkaan, on itseasiassa aika usein aiheutunut g-pisteen hieronnasta. Itse tunnen voimakkuuseroja miehen kanssa rakastelun ja masturboimisen (=klitoriksen hieromisen) välillä.
G-piste on vain hyvin vaikeassa paikassa, joten rakastellessa ratsastus- asennossa nainen voi hyvin saada tavallisen klitoris orgasminkin.
Joskus on naisen itsekään vaikea tietää, kumman orgasmin hän on saanut, mikäli se on voinut olla kumpikin (esim. ratsastus-asennossa).
Orgasmit eivät sinänsä eroa tunteiltaan, muutakuin vähän voimakkuuksiltaan - tästäkään en mene lyömään vetoa että onko kaikilla naisilla siinäkään eroa, vaikka itsellä onkin.
Miesten ei kuitenkaan tarvitse miettiä rakastelun aikana sitä, kumman orgasmin nainen saa. Loppu peleissä en usko että kellään naisella on mitään väliä, tuleeko orgasmi g-pisteen vai klitoriksen kautta.. Se tuntuu äärimmäisen hyvältä, ja se on se joka saa naiset sitä yrittämään.
Miesten ei myöskään kannata liiaksi miettiä naisen orgasmia ja sitä että "Nyt haluan että hän saa sen", sillä itse olen huomannut että miehen kalu helposti "löystyy" seksin aikana mikäli hän sitä miettii liiaksi. Helpoin sääntö on että myötäilee naisen liikkeitä, ja ottaa selvää vaikka kysymällä mikä tuntuu hyvältä seksin aikana. Näillä pääsee jo pitkälle! :)- satun
tietämään , että noin 1.5 tuntia nussittuani
jäykällä kalulla vaimoani , sillä on sormet klitalla kokoajan ja vaikka pilluun tunkis
banaanin , niin sillä ei ole suurta eroa naiselle.
KIIMAISELLE PILLULLE RIITTÄÄ -SORMETUS- satun kirjoitti:
tietämään , että noin 1.5 tuntia nussittuani
jäykällä kalulla vaimoani , sillä on sormet klitalla kokoajan ja vaikka pilluun tunkis
banaanin , niin sillä ei ole suurta eroa naiselle.
KIIMAISELLE PILLULLE RIITTÄÄ -SORMETUS-Mikä "riittää" ja mitä sinä et kykene antamaan vaimollesi.
Tottakai naiselle ns. "riittää" klitoriksen kautta saatu orgasmi. Sitähän minäkin sanoin; loppu peleissä ei ole mitään väliä naiselle, kumman hän saa. Molemmat tuntuvat hyvältä.
Eihän miehellekään ole suuren suurta eroa, saako hän orgasmia naisen ottaessa suihin vai pannessa.
Sitten se, mitä et kykene antamaan vaimollesi, on g-piste orgasmi.
Hyvä uutinen on se, ettet ole ainoa - se on vaikeampaa. Huono uutinen on se, että mikäli joku muu mies antaa ensimmäisen vaimollesi, voi olla suurikin mahdollisuus että vaimosi ei koe seksiä sinun kanssasi riittäväksi.
Itsellä ero näiden kahden orgasmin välillä on sen verran suuri, että teen mitä vain saadakseni g-pisteen kautta - en tunne vaimoasi joten en osaa sanoa hänen puolestaan :)- g-piste juttuja
Twink kirjoitti:
Mikä "riittää" ja mitä sinä et kykene antamaan vaimollesi.
Tottakai naiselle ns. "riittää" klitoriksen kautta saatu orgasmi. Sitähän minäkin sanoin; loppu peleissä ei ole mitään väliä naiselle, kumman hän saa. Molemmat tuntuvat hyvältä.
Eihän miehellekään ole suuren suurta eroa, saako hän orgasmia naisen ottaessa suihin vai pannessa.
Sitten se, mitä et kykene antamaan vaimollesi, on g-piste orgasmi.
Hyvä uutinen on se, ettet ole ainoa - se on vaikeampaa. Huono uutinen on se, että mikäli joku muu mies antaa ensimmäisen vaimollesi, voi olla suurikin mahdollisuus että vaimosi ei koe seksiä sinun kanssasi riittäväksi.
Itsellä ero näiden kahden orgasmin välillä on sen verran suuri, että teen mitä vain saadakseni g-pisteen kautta - en tunne vaimoasi joten en osaa sanoa hänen puolestaan :)mutta kyllä mun kalu osaa pisteen tyydyttää , jos
vastapuoli on halukas ??
monta rouva-ihmistä olen saanut tehdä onnelliseksi
sen pitkänkaavan mukaan. g-piste juttuja kirjoitti:
mutta kyllä mun kalu osaa pisteen tyydyttää , jos
vastapuoli on halukas ??
monta rouva-ihmistä olen saanut tehdä onnelliseksi
sen pitkänkaavan mukaan."mutta kyllä mun kalu osaa pisteen tyydyttää , jos
vastapuoli on halukas"
Näin sen pitäisikin olla - Kaikkien miesten kohdalla. Liikaahan tuo on toivottu, mutta minkäs teet.
Ei ole montaa herraa jotka sen taidon (tai siihen paremmin soveltuvan kalun = käyremmän) omaa, ja omalle kohdalle ei ole liian montaa sattunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822