Onkos kenelläkään jo kokemusta uudesta Volvo XC60-katumaasturista? Auto on koeajettu, ja vaikutti hyvältä.
VOLVO XC 60
74
23297
Vastaukset
- xc60
kohta kuukauden olen omistanut auton ja voinen todeta että paras volvo tähän mennessä!
(ja se on paljon se!)
Ei ole syyttä arvosteltua parhaimmaksi citymaasturiksi suomessa ja koko maailmassa!- pari.
huomattavasti parempaa,audi q5 ja mersu glk
- xc60
pari. kirjoitti:
huomattavasti parempaa,audi q5 ja mersu glk
qfemma ei pääse puolueettomissa testeissä edes top5 joukkoon ja se on hävinnyt kaikki testit mitä on tehty volvon ja sen välillä. Kannattais jo pikkuhiljaa uskoa että se on oikeasti huono auto!
- taviskansalainen
Tilaukseen menee. Kiitos uskonvahvistuksesta...
- huono.
xc60 kirjoitti:
qfemma ei pääse puolueettomissa testeissä edes top5 joukkoon ja se on hävinnyt kaikki testit mitä on tehty volvon ja sen välillä. Kannattais jo pikkuhiljaa uskoa että se on oikeasti huono auto!
Kyllä itse ainakin tykkäsin enemmän Q5:stä kuin tuosta Vollesta.
- testissä
taviskansalainen kirjoitti:
Tilaukseen menee. Kiitos uskonvahvistuksesta...
Q5 on Vollelle hävinnyt?
Paitsi kulutuksessa, siinä Volle on jopa 1/3 parempi tukemaan arabeja... - xc60
testissä kirjoitti:
Q5 on Vollelle hävinnyt?
Paitsi kulutuksessa, siinä Volle on jopa 1/3 parempi tukemaan arabeja...no kyl ison ja tehokkaan auton kuulukin kuluttaa löpöä enemmän kuin tehoton pikkuaudi.
tuskin kukaan volvon omistaja menee konkkaan jos auto kuluttaa sen 7-8litraa satasella. - pahalla
xc60 kirjoitti:
no kyl ison ja tehokkaan auton kuulukin kuluttaa löpöä enemmän kuin tehoton pikkuaudi.
tuskin kukaan volvon omistaja menee konkkaan jos auto kuluttaa sen 7-8litraa satasella.mutta Volvon moottorit ovat aika surkeita Audin moottoreihin nähden. Audissa on enemmän potkua mutta silti pienempi kulutus.
- Ilman muuta
huono. kirjoitti:
Kyllä itse ainakin tykkäsin enemmän Q5:stä kuin tuosta Vollesta.
No sitten sen täytyy olla parempi. Oli sen verran vakuuttavat perustelut.
- Best of the Best
sarjassaan.
Esim. Audin vastaava on lähinnä ylätila-auto ja nuhapumppu XC60:n verrattuna. Näkeehän sen jo myyntiluvuista.
Audissa ei toi "neliveto" oikein wörki, onhan siitä faktaa vaikka youtubessa.
Volvo on voittanut kaikki testit maailmalla ja suomessa. Että siinä jo syitä miksi Volvon XC60 on kateutta herättävä auto. Ja hyvä niin.
Onhan Volvo tosin kalliimpikin kuin Skodan valmistama Audi, joten sekin selittää miksi Volvo on Nro:1
Laatu ja teknologia maksaa. - Vertailija
xc60 kirjoitti:
no kyl ison ja tehokkaan auton kuulukin kuluttaa löpöä enemmän kuin tehoton pikkuaudi.
tuskin kukaan volvon omistaja menee konkkaan jos auto kuluttaa sen 7-8litraa satasella.Ei vw konsernin nakukone saanut hirveästi positiivista julkisuutta. Puhumattakaan Audin aftersale.
- Volvo on voittaja
pari. kirjoitti:
huomattavasti parempaa,audi q5 ja mersu glk
Tässä sulle Audin quatro paskaa.http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM http://www.youtube.com/watch?v=TRzD0l8JE4k Jos haluat ostaa etuvetoisen ota Audi.
- Volvo on voittaja
huono. kirjoitti:
Kyllä itse ainakin tykkäsin enemmän Q5:stä kuin tuosta Vollesta.
Eli tykkäät etuvetoisesta. http://www.youtube.com/watch?v=HvqQuC_8VrM
- 309
huono. kirjoitti:
Kyllä itse ainakin tykkäsin enemmän Q5:stä kuin tuosta Vollesta.
Volvo on ihan ok. mutta ei se Bemarille eikä Audille laadussa pärjää, tuskin edes Mersulle, on hyvää japanilaista tasoa, eli toimii mutta ei kestä tarkkaa saumojen, eikä sovitusten tarkastelua, muistuttaa paljon Tojoa työn laadultaan eli ovet sulkeutuvat ilman tuskaa, mutta ovien, ja takaluukun sovitus ei ole saksalaista täsmällisyyttä, eli välys ei ole saman suuruinen ovien sekä luukkujen reunoissa, mutta isot aukot auttavat vaikka ei niin tarkkaa sovitusta olisikaan. Automaatti laatikko toimii uusissa tyydyttävästi, ja riittävän nopeasti normaalisti, eli ei ole aina vika vaihde päällä kuten vanhemmissa, jos ajoi vaihtelevaa nopeutta mutkaisella tiellä, lisäksi ne vaihdot kestivät kauan, eikä manuaalisesti nopeutunut. Huolto on sitä mieltä että sovitukset ovat tehtaan jäljiltä juuri niin kuin kuuluu, vaikka takaluukku olisikin lähempänä aukon toista reunaa. Mutta ei auto huono ole, mutta ei se laadultaan pärjää saksalaisille, kesto on yksilöllistä ja aika näyttää.
- sfshfj
vastahan tuo oli koeajettu TM:ssä ja testissä ei löytynyt mitään moitittavaa (aika harvinaista TM:n koeajossa ! )
- justiinsa
Hyvä on ajaa, Volvo XC60. Audi quattro myös OK. Mutta parempi kumpaakin noita on Saabin neliveto, uskokaa tai älkää.
- :DD
justiinsa kirjoitti:
Hyvä on ajaa, Volvo XC60. Audi quattro myös OK. Mutta parempi kumpaakin noita on Saabin neliveto, uskokaa tai älkää.
ei ole vertailupohjaa..............
- niinpäkaet
:DD kirjoitti:
ei ole vertailupohjaa..............
Olisko Lada Niva mitään...?
- Wagoneer on hieno
niinpäkaet kirjoitti:
Olisko Lada Niva mitään...?
Niva on hyvä auto omassa käyttötarkoituksessaan. Ongelma on vain onneton kestävyys ja todella pienet tilat. Jos tarvitset helposti tundralla korjattavaa autoa, jonka ei tarvitse kestää kovin pitkään, mutta jolla voi ajaa paikassa kuin paikassa kunhan alla on jotain muuta kuin asfalttia, niin osta Niva.
- Matero
... mutta XC60 on tulossa maaliskuun puolessa välissä. Kärsimättömänä lasken päiviä.
Pariin kertaan koeajoin ja vertailin vaihtoehtoja. V70:a ollut pari aiemmin ja syrjähyppy toiseen merkkiin, mutta nyt palataan Volvoon. On kuin olisi kotiinsa tullut. Toivottavasti on laadukas ja hyvä tuote, ajettavuus ja tyyli kelpaa mulle.- Siis sama auto
Sama auto kuin Ford Kuga? Vrt. Ford Focus = Volvo S40
- ei-nimimerkkiä
Hyvältä ainakin näyttää tuo auto. Mersun GLK myös hyvännäköinen. Siinä tämän luokan vaihtoehdot kun ulkonäkökin on kriteeri, muusta (mm. turvallisuus) puhumattakaan.
- volvoillaan
Ostettiin xc60 tulee helmikuun alussa sit saa kokemusta kuinka hyvä tai huono kauppa tuli tehtyä
- d24awd
Hienon auton tilasit. Vm. 2010 uudet koneet ja automaattilaatikko on selkeä parannus vm. 2009 verrattuna. Kymppitonni tuli juuri täyteen ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Tulisi vielä lisää lunta ja liukasta niin pääsisi nauttimaan nelivedosta. On muuten sopivasti takavetopainotteinen AWD - liukkaalla kun kunnolla polkaisee mutkassa niin takapää lähtee irti eli yliohjaa mukavasti.
- Volvosta taas
d24awd kirjoitti:
Hienon auton tilasit. Vm. 2010 uudet koneet ja automaattilaatikko on selkeä parannus vm. 2009 verrattuna. Kymppitonni tuli juuri täyteen ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Tulisi vielä lisää lunta ja liukasta niin pääsisi nauttimaan nelivedosta. On muuten sopivasti takavetopainotteinen AWD - liukkaalla kun kunnolla polkaisee mutkassa niin takapää lähtee irti eli yliohjaa mukavasti.
Viime keväänä hommattiin XC60 ja 13000km on mittarissa. Loppiaisena sanoi akku itsensä irti ja kun saatiin uusi akku tilalle, niin noin viikko siitä, hajosi Webasto, et se siitä tulevasta kiinalaisesta luxusautosta. Mukava tällaisilla pakkasilla pistää dieseli murisemaan ilman esilämmitystä. Kuinkahan kauan nykymoottorit kestävät moista?
Eipä silti, on tullut kokeiltua Peugeotia, Volkkaria, Opelia ja Sitikkaa viimeisen kymmenen vuoden aikana ja kyllä nämä tietokoneilla toimivat kulkuneuvot ovat ainakin minun osaltani pettäneet lupauksensa. Ehkä vika on kuskissa, tiedä häntä. - rabant
Tilasin uuden Trabant nelivedon lasikuitukorilla Ruoste ei raiskaa ja suola ei syö.
- jape hml
Jos ajattelet että arvonalennuksella (tonni kuussa) ostaisit kossua saisit sitä 100 pulloa. Eli joka päivä voisit kumota kolme kosanderia. Vuoden lopulla saisit palautettua pullot ja niistä 240e, haluatko todella ostaa Volvon?
- Volvosta taas
No ehkäpä mieleen voisi tulla uudenkin Volvon ostaminen. On se ajomukavuus sen luokkaa kitkarenkailla ollut tähän asti ja jos viat saadaan takuuaikana korjattua ja minut itseni briefattua auton oikeaan käyttöön, niin en ihan hevin Japskiin vaihda, tiedä sitten noista Sakuautoista kuinka hienoja lienevätkään.
Kossuahan tai vaikka rommia menee ihan mielettömät määrät, mut auton ajoon en toistaseks ole antanut sen vaikuttaa.
Volvo vai Kia vai Honda?
Eipä ole toistaseks tullut vastaan paikkaa, mistä en olisi pois päässyt
nykyisella. Automaattineliveto ja venekin tulee rannasta aika jyrkkää luiskasta ihan iloisesti. Tosin ei paina kuin 700kg:tä:
Jos joku haluaisi asiasta lisää kysellä niin [email protected] saa lisätietoa.
- meitsi tässä
ainakin pk-seudulla on jo muutama XC60 pienemmällä dieselillä lastutettuna.
Sillä irtoaa reilusti yli 200 heppaa ja vääntöäkin 100Nm lisää.
Istuin sellaisessa taksissakin yksi kerta.
Onko kokemuksia? - ohx474
Ostin 22 kuukautta sitten uuden "laatu"auto = Volvon. Nyt käyty n 12 kertaa korjaamolla erilaisten vikojen takia. Webasto 2 huoltoa ja kolmannella kerralla vaihdettiin. Ovien lukot reistailleet, takaovi korjattu, etuovi jo kaksi lukon vahtoa. Blis järjestelmä toimii miten sattuu, on maahantuojan/korjaamon mukaan "ominaisuus". Turvavyö hälyyttää vaikka ei pitäisi, peili ei käänny. Mukautuva vakionopeudensäädin...jne. Takuu umpeutuu toukokuussa, mikä neuvoksi ?
Myyjä tarjoaa yhtä veloituksetonta vuosihuoltoa ja Blis-järjestelmälle ytä lisävuotta takuulle, vaikka eivät ole sitä nytkään vielä kuntoon saaneet - eraser-08
onpa tosi ma "yksilö"! Kerro tarkemmin malli/versio?
- Valintaan tyytyväine
Erinomainen auto ajaa. Ei vikoja toistaiseksi: 42000km (AWD D5 aut.) Toiseksikin aivan ÄLYTTÖMÄN hyvännäköinen. Jos oisin naapuri, oisin ainoastaan kade.
- The best
Joo samoja kokemuksia kuin valintaan tyytyväisellä. Tosin mittarissa vasta 28000km. Mut siis paras auto tähän asti, muuta ei voi sanoo. Ja valintaan tyytyväisel viel: sama peli: AWD D5 automatic rules.
- lever12122
Tilaan huomenna D3 AWD:n.
Testasin BMW:t (X3, 520d), Mersun (E-sarja), Skodan (Suberb), Audin (A6), Toyota (Avensis) ja Volvon (V70 ja XC60), kaikki fakkuja paitsi tietenkin SUVit. Täytyy sanoa, että meidän perheelle Volvot oli ihan ylivoimaisia ja päädyttiin XC60 vehkeeseen. - lever12122
Höh, pitää vähän korjata: tilasin XC60 D5 AWD vehkeen. Ei kaduta.
- VolleyXC60S
Onnittelut hyvästä valinnasta!
Ei turhaan luokkansa eniten myydyin...ja kyllä niitä näkeekin jo paljon.
Täällä alla marraskuussa 2010 saatu XC 60 D3 Summum.
Aika namia oli ajella talven liukkailla ja loskilla.
Mökkitiellä oli ilo laskea menemään. Ja jos talvet tälläisinä pysyvät, niin
kyllä tässä tuli hyvin valittua kulkupeli.
Ainoa josta voisin mussuttaa, on vaalea nahkapenkki. Kerää farkuista likaa.
Saa olla pyyhkimässä ja putsaamassa. Mutta kun nahkat on vakiot tässä Summumissa, mustat penkit olisivat olleet paremmat.
Nyt on survottu menemään 16.500 km ilman mitään ongelmaa.
Eniten viehättää vääntävä kone (D3 ei tietty mikään raketti), mutta omasta mielestäni kulkee ja lähtee mukavasti. Riittää, ei jää jalkoihin 162 hepalla.
Jämäkkä ja turvallinen peli. Nyt kesän alussa automaattinen jarrutussydeemi
on pelastanut peräkolarilta kaupungissa parikin eri kertaa. (ne lyhythameiset vosut hittovie). Tietty siinä hiukka pelästyy kun auto pysähtyy itsestään....
Auton kun jättää työpäivän päätteeksi pihaan, niin jo lähtee pojan kanssa "ilta-ajoon". Poika kehuu, että on "röheet ääneet" moottorissa kun painaa tallan pohjaan...pojat on poikia...ja isä kanssa!
- jsjdiöojdlijf
Moi, mulla kans XC60 -11, en oo oikein tyytyväinen ajo-ominaisuuksiin, lähinnä ehkä suuntavakavuus on heikko, voi johtuu osittain renkaista. Renkaat tosin ihan alkuperäiset 235-60-18. Tai sitten kaiki johtuu vaan mielestäni tosi kovasta alustasta, tuntuu meinaan ihan kaikki pienetkin tien epätasaisuudet. Toinen on se säädettävä tehostin. On kiva kun hiljaisella nopeudella kevyt mutta sitten nopeuden kasvaessa muuttuu tosi jäykäksi ohjata. Entinen auto oli Volvo S80 D5 aut. ja oli mielestäni paljon parempi ajaa. Onko sulla mitään ajo-ominaisuuksiin liittyviä havaintoja?
- xc60 D5 2011
Ei Volvo tunnu kestävän yhtään huolto välii kasassa kele. Millon ei Wepasto toimi millon on vedet lattialla, pakkasella jakso joku vetolaitteen osa ujeltaa ei edes huolto löytäny syytä ja ollut millon mitäkin pikku vikaa. Motari nopeudessa katiska suhisee ovista ja jos tuuppaa 150km/h alkaa karmea resonointi jostakin. Et ei oikeesti oo totta et 60 donaa maksava katiska ei ole millään lailla luotettava tai edes mukava muutoin kuin kaupunki nopeudessa. Kannattaa tosiaankin miettiä autoa vaihtaessa olisiko joku muu merkki tuohon hintaan kypsempi.
- oikeinkäytettynäjees
wepasto häiriöt ovat useinmiten kuskin tyhmyyttä ajellaan pätkä ajoa wepasto aut asennossa kyllä nokeentuu
- ajan siis olen
Hyvä peli! Itselläni jo toinen menossa. D3-moottori tarjoaa erinomaisen väännön siedettävällä kulutuksella. Auto näyttääkin todella hyvältä, mielestäni jopa paremmalta kuin saksalaiskilpailijat.
Jos olisi sitten oikeasti rahaa, niin Range Rover: se on paras OIKEA maasturi (kyllä, se on parempi kuin Mercedeksen G-Wagen, joka sekin hieno laite). Ja kaupunkiin vapaan maailman V-.ääntä eli Cadillac Escalade.- Jaksan vielä uskoa..
Mukava ajettava - 11 D3 aut. neliveto on, hyvä vääntö! ja hieman paremmat tähystyspaikat korkeammalla kuin matalammalla henkilöautossa ja tietty turvallisuus vakuutti valinnan. Nyt on vajaan vuoden onnellisena omistajana on ilmennyt harmaita pilviä Volvoliittoon. Ongelmia nitinöiden ja natinoiden kanssa. Etuovea käytetty korjaamolla saman vian korjaamiseksi nyt neljättä kertaa.. kysyy hieman eikä enää hieman hermoja kun ei tullut toisellakaan kerralla sama vaiva kuntoon, ikkunan nostajan salpa kuulemma löysällä, no ehkä kunton laitto sitten todella tarvitsee ne kolme erillistä kiristyskertaa, mut kun ei sit vieläkään..uusin natina tulee kojelaudan uumenista ja sitä taasen on nyt korjattu kaksi kertaa.. En kyllä ymmärräs enkä jaksa sitä, että samojen vikojen kanssa saa laukata pajalla yhtenään.. käsittämätöntä laatuvikaa tämän hintaisessa autossa!! ehkä tää on sitten se kuuluisa maanantaimalli ja se tuli mulle! jo pelkkien kulkemisten kanssa aivan likaa vaivaa. Edellinen e-mersu ja on pakko todeta oli auto fordien ja pikkuvolvojen jälkeen, mut maasturi tietty viehättää jo pelkästään ominaisuuksien puolesta. XC 60 on hyvä ajettava ja neliveto on oikea talvivaruste, jes tosin volvo häviää kyllä sisämelussa ja tunnelmassa selkeästi mersulle kun nopeutta nostaa riittävästi!
- Volvo
Samaa mieltä harvalla kyllä on varaa range roveriin !
- ohx474
>> lisäys edelliseen viestiini 27.3.2011 =: nyt 60´000 km huollon jälkeen ilmestyi infotauluun viesti: "moottori kaipaa huoltoa", ja eikun takas Automaahan/Vsa. Samalla mainitsin että takaa kuuluu outoa murinaa. Selvis että huollossa lisätty liikaa öljyä, imettiin liika pois ja infoherja hävis. Murinan syynä oikean takapyörän laakerin rikkoutuminen !!!
Luvattiin vaihtaa veloituksetta vaikkaa takuuaika (2v) umpeutui jokunen kk sitten. Laakeri saatiin vaihdettua parin viikon kuluttua, outo ääni hävis. Nyt viimeistään hävis usko myös Volvon laatuu, takuukorjauksia ja korjausten korjauksia toistakymmentä reilun kahden vuodewn aikana uuteen Volvoon, hinta hilavitkuttimineen yli 67`000€ - kiitos.
Kumpi parempi vaihtoehto vetään traileria Mersu ML55 vm-2004 vai Volvo XC60?
- jannu112
Kannattaisin volvoa koska mersu on aika imaseva kone ainakin ml !
- Quattro Biturbo
Citypaskoja porukka vaan ostelee ja vieläpä Volvoa.. Kyykytys valoissa on taattu kun teillä nuo tonnivessat alla ja pää punaisena yritetään näyttää normi autoille kuinka city-romu kiihtyy talvellakin.. Todellisuus iskee säälimättä valoissa kuin vaimonne nussijaan siemennenneste kasvoillenne
- bolero...
Älä itse kyykytä itseäsi, sillä sieltä vaipan välistä voi valua sitä ihteään, pyydä äitiäsi vaihtamaan sinut kuiviin.
- voi voi...
Voi pikku koulupoikaa...sinä et ole quattroa nähnytkään kuin märissä unissasi.
D5 summum jossa Polestar-virisofta (laitettu Bilia Espoo ja takuu säilyy), ja kyllä on mahtava peli luokassaan! Ennen oli aina henkilöautoja, nyt kun ostin ekan maasturin niin en enää palaa matalaan autoon! Eihän täällä pks:n lumihelvetissä ja reikäisillä kaduilla matalalla kaksvetoisella tee yhtään mitään.
XC60 on nyt 7 kk vanha ja kilsoja noin 20 tkm. Ei vian vikaa, ei edes lisälämppärissä. Erittäin junamaisen vakaa ajaa, mahtavan tuntuiset etupenkit, laadukkuus ja koneen woima ja kulku jaksavat ihastuttaa. - Polestar on perseest
voi voi... kirjoitti:
Voi pikku koulupoikaa...sinä et ole quattroa nähnytkään kuin märissä unissasi.
D5 summum jossa Polestar-virisofta (laitettu Bilia Espoo ja takuu säilyy), ja kyllä on mahtava peli luokassaan! Ennen oli aina henkilöautoja, nyt kun ostin ekan maasturin niin en enää palaa matalaan autoon! Eihän täällä pks:n lumihelvetissä ja reikäisillä kaduilla matalalla kaksvetoisella tee yhtään mitään.
XC60 on nyt 7 kk vanha ja kilsoja noin 20 tkm. Ei vian vikaa, ei edes lisälämppärissä. Erittäin junamaisen vakaa ajaa, mahtavan tuntuiset etupenkit, laadukkuus ja koneen woima ja kulku jaksavat ihastuttaa.Täältä boxi joka maksaa vain 149€ toimituskulut, ottaa minuutissa irti kun menee huoltoon ja TAKUU säilyy. Mulla on nyt D4 moottorissa paljon enemmän vääntöä kun D5:ssa. http://www.micro-chiptuning.de/Volvo/XC-60:::30_145.html
- Kuka nussii ja ketä
Byhyyyy...
- JoppeJöpöttöjä
Nooh ei se Audikaan mikään kummoinen ole...Pirkka Mersu vaan.
Rinkelikerhon pojat vaan sitä ylistää...nimimerkki Biturbollakin taitaa olla ykkössarjan nelivetoja...halvin mitä kaupasta sai. Tai olisko vaan märkiä unia..mitä haaveilee kun mopoautollaan amikseen ajelee. - hra Tri
Hyvä auto, en mitään vikaa, 20 000 km takana. Ainoa valituksen aihe on että saisi olla isompi. Joten uutta XC90-mallia odotellaan...
- Romeo
Volvo-kuskit puuhaa XC60-miittiä Lahteen Renkomäen ABC:lle 5.5. klo 15 alkaen:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=15964.0;topicseen - Wolle
Toka XC 60 D5 AWD Aut. (2012) peräkkäin ja nyt Polestar softalla...NAM
6 wolle V70 kauden jälkeen (-00)... ei missään autossa valittamista tai mainittavia
vikoja. Kaikkia isoja volvoja yhdistää hiljaisuus ja hyvät maantieominaisuudet!
Hiljaisempi eemeliä&audeja...uusi A6 ilmeisesti on jo kirinyt kiinni (rengasmelu)
KIIHTYY PAREMMIN KUIN ML320CDI JA ON EDELLEEN HILJAISEMPI, vaikka
on Pirelli rossot alla, ei niitä hiljaisimpia!
Uudessa D5 on nyt huikeasti parantunut sporttitoiminnolla oleva loota, ei luista niin kuin edelliset. Sport moodi muuttaa vielä ajonvakautusta ja antaan anteeksi enemmän esim. sivuluisua. Premiumia kerrakseen ;-)))- wtywrty
Ihan sama auto se on kuin vm 08
- VollePolle
Paljonkos Polestar antaa lisää tehoa/vääntöä? Itsellä XC 60 D3.
- 1324
No mihin sä tarviit noita kiihtyvyyksiä. Lähe mielummin ajoissa liikkeelle. NAM.
- Volvari
Kyllä on xc60 pito kallista kun kilsoja alkaa olla 160000.
4-5 tonnia rahaa 2012 korjauksiin!!!!????
Biliassa kun joutuu käymään niin aina on aseeton ryöstö kyseessä. - Pete 60
Älkää maksako liikaa autoistanne:
http://www.coches.com/coches-nuevos/Volvo-XC60/ - Volvo
Meillä on Volvo XC 60 D5 AWD summum käytetty vuosmallia 2009 ja siinä on kaikki herkut ja täytyy sanoo että on hyvä ajettu 140 000 ja eii oo meijän käytön aikana ollu mitää vikaa sähköinen takaluukku pelaaa viellä erin omaisesti ja niin myös navi ja automaatti vaihteisto ja kaikki muut Blissit ja sen semmoset
- m+s
neliveto ei taida toimia. vauhti 0km/h etupyörät käännetty ja hanaa.
- GLK
Aitoa nelivetoa ei Volvo osaa valmistaa, ajakaa pyörät ristiin korokkeiden päälle niin siinä olette. Se ei oo muuta kuin ylihintainen Renault varustettuna Valeon sähköillä, pieni tuokkonen sisältä, todella ahdas !
Kyllä Mersun GLK pesee tuon mennen tullen laadussa / ajettavuudessa / arvon säilymisessä.
Audin neliveto on tuon rinnalla aivan eri luokassa, ei kiinalaisomisteinen Renault ole mistään kotoisin, Volvojen valmistus loppui viimeisiin takavetoihin, ne oli vielä Volvoja...- Mursu vai marsu
Ristiriipunta ei ole Volvolle mikään ongelma. On kokeiltu: kun ilmassa olevat pyörät alkavat pyöriä tyhjää, ne lukittuvat jarrujen avulla ja matka jatkuu. Systeemi on sama, kuin muissakin nykyaikaisissa nelivedoissa. Mersu on hyvä auto, ei tosin pärjännyt XC60:lle TM:n testissä.
- C200CDI omistaneena
Ajettavuudessa ns. normimersut häviää kaikille. AMG-mallit voivat olla poikkeus mutta C, E, GLK ymsyms ovat niin surkeita ajettavuudeltaan kuin vaan voi olla. Kaasu pitää polkaista pohjaan jos haluaa saada kotteron liikkeelle ja nopeuden mukaan säätyvät ohjauksesta ei ole tietoakaan. Ja ahtaita ovat kyseiset kilpailijoihin verrattuna, litramäärältään on enemmän mutta käytännössä menee vähemmän. Edellinen auto oli 2006 C 200 CDI eikä ollut omasta mielestäni hintansa arvoinen peli. Uusi C, joka nyt tullut markkinoille voi olla eri luokkaa jo.
- Eka volvo
Mahtava peli ajaa, itse tilasin Volvo XC60 5D AWD, Rdesign Polestar mallin panoraamakatolla yms. herkuilla. Toimitus joulukuun puolessa välissä...ei meinaa malttaa odottaa ;)
- Mikäveto
Mites se neliveto toimii yli 30km/h. nopeuksilla? Ainakaan vanhemmissa xc70 se ei ollut enää edes avustava neliveto vaan pelkästään etuvetoinen yli 30km/h. nopeuksilla.
- Siishäh
Mikäs neliveto tollanen on?
- Volvobilar
Mukava ajettava, kulut keskitasoa. Ainut miinuspuoli vaikuttaa olevan kulutus,
tietokone fuskannee jonkin verran lukemia todellista alemmas, varsinkin kaupunkiajossa. - Kfkffkf
Polttoainemittarit temppuilee ja leikkineliveto. Kyll on hyvä.
- eitodellakaanhuono
Ostin 3 vuotta sitten uuden XC 60:sen ja ainakaan minulla ei ollut mitään vikoja. Kokonaiset 2 kertaa olen käyttänyt sitä huollossa, siis vuosihuollossa. Nyt mittarissa kilometrejä noin 80000 km. Uusi auto on tilattu ja vaihdan 60:sen XC 90 : seen toukokuussa. Katsotaan minkälainen se on.
- 63745745
Ainakin BMW ja Mersuun verrattuna XC60 on aika halvanoloinen. Sisusta muovisempi ja natisevampi. Penkit takana niin tasaiset eivätkä tue joten ainakin nahkaverhoilulla liukuu sivuttain. Melko äänekäskin verrattuna saksalaisiin.
Volvo on aika ylihnnoiteltu auto, hinnan pitäisi olla paljon lähempänä keskihintaisia autoja, ei ainakaan mun kokemuksen perusteella voi verrata premium merkkeihin. - muuvik
Nii on tankkiki muovia oli mennyt ruttuun ku joku puki tukossa ja siihen jäi hhiitoloma reisu
- PAKOVENAT
Volvo XC90 T6 AWD P0234 Code MIKÄ ON VIKA YKS KAKS ALKO SAVUTTA
JOKU SANOI ET PAKOVENAT KANTAA OLISKO
https://www.youtube.com/watch?v=OqMopaomEZ4 - Cab
Tulossa kuukauden päästä D5 AWD polestar,neljäs Volvo ammattikäyttöön,ei tuota pettymystä,hyvä työjuhta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709