hei,näettekö minun ja mieheni kaverin välillä jotain.
ihanat näkijät
2
110
Vastaukset
- Melita
ota varauksella!
näkisin että sisälläsi on syntymässä uudenlainen energia. sinun tunteesi saatavat olla hieman sekavat?
sinun elämäsi on nyt muutos viheessa.ja siihen liittyvät intohimo, itsesi toteuttaminen, uusi alku ja itsetuntemus.
tämä miehesi kaveri näyttäytyy aika tasapainoisena tyyppinä ja menestyvänä ihmisenä.hänellä on monta kiinostuksen kohdetta samaan aikaan, eikä hän osaa keskittyä nyt hyvin mihinkään vaikka muuten tasapainoinen on...
teidän yhteiset energiat näyttävät minulle kuitenkin tunteita. anna aisioiden kehittyä omalla painollaan, sinuna miettisin kaksi kertaa, ennen kuin on seuraavan askeleen vuoro. pidä mielesi kirkkaana ja aitous ja rehellisyys lähelläsi, niin et menetä jotain arvokasta...
kuitenkin myöhemmin näkisin että jompi kumpi teistä tekee aloitteen, varovaisen alun jälkeen...ja se taas tuo elämääsi onnellisuutta.- nelli:)
Hei melita,mitenkähän nyt nousi karvat pystyyn kun luin viestisi vaikka olen tätä asiaa kysellyt jo muutamalta,mutta sinä arvasit jo pari asiaa oikein kaverista,on nimittäin tasapainoinen ja menestyvä jo nyt..:)ja haluankin olla rehellinen ja aito!ja sillä kaverilla on tällä hetkellä kyllä aika monta asiaa,joten vähän levoton on.sinäkö vasta harjoittelet,vai?harjoittele lisää vain:)näkisitköhän jotain muutakin minun elämästä,kiinnostus heräsi???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780