Kuka valvoo rkp:n rekisteröintitouhuja? Tuskin ainakaan tietosuojavaltuutettu?
--------------------------------
Jotain se kai
Kirjoittanut: vaikuttaa 11.2.2009 klo 14.42
koska muutama vuosi sitten Wideroos ilmoitti paniikissa kirjaavansa vastustajansa johonkin rkp:n mustaan rekisteriin, kun keskustelu ruotsalaismielettömyyksiä vastaan kävi kuumimpana valtionhallinnan omalla "otakantaa.fi"-keskustelupalstalla, jonka Wideroos pian sitten lopettikin, kun ei pystynyt asiallisesti puolustamaan mielipiteitään kansalaisten perusteltua arvostelua vastaan.
Samoihin aikoihin muuten perustettiin Kelaan ihan erityinen kiintiöjohtajanvirka erityisesti ruotsalaisille: sen tehtävänä on johtaa koko Kelan (eli koko Suomen kaikkien kansalaisten!) tietojenkäsittelyä!
Että kyllä rkp:ssä rekistereitä pidetään vastustajista - joita sillä fasistipuolueella taatusti riittääkin!
------------------------------------
mitä
se sitä 11.2.2009 klo 12.29
liikuttaa, vaikka kommentoijan nimen tietäisikin? Nyt tämä RKP:läisen vallan humalluttama narsisti haluaa uuden lain tämän mitättömän asian johdosta. P.S. En ole itse kommentoinut kyseistä blogia.
----------------------------------
Asia: ruotsalaiset sulkevat blogejaan, kun eivät pysty asiallisesti vastaamaan kansalaisten arvosteluun.
Rkp:n mustat
listat
1
307
Vastaukset
- Jorma rantamäki
Olen samaa mielta.
Asun itse närpiössä tidän miten rasismi rehottaa
ja epäoikeudenmukaisuus kukoistaa.
es:m kun olen hakenut kodinhoitotukea sairauteni takia niin ei mene läpi,mutta määrätyillä kyllä vaikka eivät ole edes oikeutettuja.
? missä tasaarvo ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376