Joko poliisi haki parempaan talteen vai edelleenkö Suomen poliisi kohtelee sisulaisia epäilyttävin silkkihansikkain. Onko laki kaikille sama, vai pitääkö tässä ihan oikeasti alkaa huolestua poliisiorganisaation tilasta? Jos uhkailee ihmisten ampumisilla blogissa jota oman kertomansa mukaan lukee 5000 ihmistä päivässä, niin miksi tällaisella uhkaajalla on edelleen aseita hallussaan? Helvetti soikoon, onko tässä alettava itse kunkin hankkimaan aseita oman turvallisuuden takaamiseksi. Onko muuta vaihtoehtoa jos poliisin itsensä "natsihenkiseksi" luonnehtima järjestö kantaa aseita, uhkailee ampumisilla ja soluttaa politiikkaa jäsenillään ilman että poliisi puuttuu toimintaan millään tavalla.
Mites Prinsessan aseiden kanssa?
7
158
Vastaukset
- takavarikoitu?
Luulin, että miesprinsessan pistooli ja muut aseet on jo takavarikoitu. Eikö niin olekaan? Jo on aikoihin eletty!
- olla oikea
syy siihen,että aseet joltain takavarikoidaan,punanatsien pitäisi ymmärtää tämä.
- ...ilkeä mies!
Lopeta tuo loanheitto heti tai olet vaikeuksissa ennen kuin kerkiät sanoa 'tutkintapyyntö'!
http://farm4.static.flickr.com/3005/2986288658_54672a8ed2.jpg?v=0 - sivareilta!
...ilkeä mies! kirjoitti:
Lopeta tuo loanheitto heti tai olet vaikeuksissa ennen kuin kerkiät sanoa 'tutkintapyyntö'!
http://farm4.static.flickr.com/3005/2986288658_54672a8ed2.jpg?v=0Koskaan ei voi tietää, ketä he ampuvat päähän?
- hekumointi
olla oikea kirjoitti:
syy siihen,että aseet joltain takavarikoidaan,punanatsien pitäisi ymmärtää tämä.
ole oikea syy?
- huolestua
ihan niin paljon kuin haluat,kukaan ei siitä välitä,ja aselupaa sinä tuskin saat,vai on suomessa jo nykyään prinsessojakin?,Victoriako se on,vai oma mutsis.
- erääseen
Eiralaiseen asevarastoon hakemaan itselleni turvaa Prinsessatohtorin Seurakunnan vainolta. Olen katsos sellainen pelottava maahanmuuttaja jonka päälle kuka tahansa kuvittelee voivansa nykyään käydä verbaalisesti ja fyysisesti vain koska arvon Prinsessa teki sellaisesta salonkikelpoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163