Kuin Wontergehmin propagoimassa Suz:in tapauksessa.
Voiko Suomesta tulla yleisvenäläinen sairaala, jonka velvollisuus on hoitaa, jos Venäjä ei hoida?
"Hauraan oloinen Irina Antonova, 80, makaa vuoteella ja valittaa kipujaan. Tytär, helsinkiläinen Natalia Käärik säikähtää jokaista ovikellon kilahdusta.
- Poliisi sanoi, että äidin on lähdettävä huomenna. Mitä minä voin tehdä. Äiti ei pärjää yksin, Käärik itkee onnettomana.
Antonova on ollut tyttärensä luona Suomessa kohta vuoden. Tytär on hoitanut häntä ja vastannut hänen kuluistaan.
Oleskelupa-anomukseen tuli kielteinen päätös. Kun hallinto-oikeudelta ei ole herunut lisäaikaa, vanhus käännytetään Venäjälle.
Tytär on ainoa lähiomainen
Antonovan terveydentilasta on useita lääkärinlausuntoja. Mikään niistä ei ole vakuuttanut viranomaisia. Eivät edes videofilmit, joita vanhuksesta otettiin sairaalassa.
Kujanjuoksu alkoi vuosi sitten helmikuussa, kun Antonovalla todettiin Viipurin kaupunginsairaalassa aivoverenkiertohäiriö ja toispuoleinen halvausoireisto. Sitä ennen hän oli pärjännyt kohtalaisesti hissittömän talon kolmannen kerroksen yksiössä.
Käärik ja hänen kihlattunsa Ari Laitanen kauhistuivat sairaalan oloja.
- Meidän oli pakko tuoda äiti Helsinkiin. Viipurissa ei ole mitään jatkohoitoa, eikä tällainen invalidi kiinnosta siellä ketään. Äidillä ei ole muita sukulaisia kuin minä.
Käärik on Suomen kansalainen, samoin hänen poikansa ja tyttärensä. Viranomaiset eivät pidä vanhaa äitiä lähisukulaisena. On katsottu, ettei hän ole tyttärestään riippuvainen ja ettei ole kohtuutonta passittaa häntä takaisin Viipuriin."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200902119065491_uu.shtml
Sama kaava toistuu.
----+
2
442
Vastaukset
- Jep.
Jos jokainen entisestä Neuvostoliitosta tai Venäjältä kotoisin oleva, tai heidän jälkeäisensä tuovat yhden sukulaisen hoitoon Suomeen, se merkitsee sairaahoitojärjestelmään 100 000 uutta potilasta.
- DarkSideOfTheMoon
Kun lasketaan kuinka paljon Täti-Astrid haluaa "työvoimaa" ja "lapsia" Suomeen.
Ja jos pitää valita kahden välillä, otetaanko lähikulttuurista, siis itänaapurista väkeä vai Lähi-idästä ja Afrikasta täysin eri kulttuurin ja ympäristön porukkaa, ainakin minä valitsen sen lähiympäristön tulokkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740