kannabisresepti?

kukkamaija

Mietin vaan,että kuinka moni budin polttelija kasvattaa rohtonsa itse?
Minulla on epilepsia sekä sairastan maanisdepressiivisyyttä joihin kukka on ollut aivan loistolääke.Olen kokeillut vaikka mitä eri lääkkeitä vuosien mittaan,mutta vasta kukasta löysin avun.En ole käytön aloitettuani saanut kohtauksia ja mielialani on ollut huomattavasti tasaisempi ja rauhallisempi normaalin tuskan sijaan.
Niimpä kasvatan lääkkeeni itse ja tiedän tasan tarkkaan mitä polttelen.
Pitäisiköhän kysyä lääkäriltä kannabisreseptiä?Vai saakohan suomessa edes semmoisia...

4

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paavo Sepalus (Nimi muutettu)

Lukemani mukaan on miltei mahdotonta saada lääkäriltä lupaa. Lääkekannabis ei ole myöskään katukannaa paljoa halvempaa. Se maksaa vissii 12e/g, eikä kotikasvatettu tietääksini kelpaa (korjatkaa, jos olen väärässä).

Ja, jos kannaa käyttää - varsinkin lääkkeenä, niin on varmasti järkevintä kasvattaa kanna itse. Ellei sitten ole rahaa ja hyviä tuttuja, tai on esim. alaikäinen.

• Mikke_ORIG

Voisit ystävällisesti vaihtaa käyttämäsi nimimerkin joksikin toiseksi, koska minä olen käyttänyt nimimerkkiä ”Mikke” jo yli kuusi vuotta. Sitä ei kuitenkaan voi jostain syystä rekisteröidä; sekä sinä että minä olemme sitä yrittäneet.

Tiedäthän sinä tosin tämän nimimerkkiasian, kun täällä ole munattomana häiriköinyt jo vuosia. Olet vain palstan vakiohäirikkö. Patologinen valehtelija, pelkuri ja keksittyjen ”huumetarinoiden” ja valheiden kirjoittaja – siis sanalla sanottuna; pelkkää geneettistä jätettä, jonka ainoa funktio tällä palstalla on ylläpitää keskustelua. Kukaan järkevä ihminen ei sinuun samaistu, ja se näkyy. Yksinäsi joudut päivästä toiseen palstalla paskaa kirjoittamaan ja itsellesi vastailemaan.

Olet lapsellinen, henkisesti jäänyt kiusaajaksi hiekkalaatikolle ja ehdottomasti anaaliseen kehitysvaiheeseen. Luulet, että sinunkaltaisiasi on enemmistö ihmisistä, mutta kuulut kuitenkin oikeasti hyvin marginaaliseen vähemmistöön, johon ns. normaalilla järjellä varustettu ihminen ei halua samaistua.

Aikuisikäisen, mutta "pissa/kakka/homo/anaali"-kategoriaan kuuluvia "loukkauksia" viljelevä ihminen lähinnä säälittää ja huvittaa suurta enemmistöä. Kuten sanottua, ainoa funktiosi palstalla on ylläpitää keskustelua.

Tämän voin sanoa niiden vuosien jälkeen, mitä sinun tekstejäsi olen lukenut. Tosin sinun tekstisi ovat kyllä sangen lyhyitä, jos ne sitten eivät ole olleet minun tai jonkun muun kirjoittamia ja sinun muuttelemiasi. Lain kunnioitus sinulla - heikolla tolalla on se. Ainakin tekijänoikeuslakien.

Toivottavasti annat muillekin saman oikeuden päättää mitä lakeja saa rikkoa ja mitä ei.

....

• oikeesti :D

hommaa jo se elämä :D

• hyvin vaikea

kannabikselle on todella vaikeaa saada reseptiä
      vaikka potilaan oireet tai kivut sillä helpottuisivat. ensin sinun on kokeiltava kaikki
      mahdolliset lääkkeet josko ne sopisivat sinulle
      paremmin. se että niistä monet esim. voimakkaat
      kipulääkkeet ovat koukuttavia ja tekevät uneliaaksi ei ole este niiden määrämiselle.

sitten jos saat reseptin tulee helposti ongelmaksi hinta. se ei käy että kasvatat itse lääkkeesi, sinun pitää ostaa se. jos päiväannos
      on vaikka 3 grammaa ja gramma maksaa 12 e, tulee
      kuukauden lääkkeille hinnaksi 1080. aulis joka
      sai ensimmäisenä suomalaisena reseptin joutui
      hakemaan oikeudenpäätöksen saadakseen lääkkeille
      korvauksen. sosiaalitoimi kieltäytyi korvaamasta
      vaikka korvaa kyllä diapamit ja muut lääkkeet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe