Kuzetus jatkuu...!

Olavi63

Käväisinpä http://www.sonera.fi/tilaa/laajakaista katsomassa minkälaisia 'laajakaistoja' sitä olisi vielä tarjolla - ja kuin olhakkakaan niin minulle olisi tarjolla Tapulikaupunkiin:

24 Mbit/s / 1 Mbit/s

Tarjous 0,00 €
(Norm. 129,00 €)

Tarjous 18 kk
44,10 €
(Norm. 49,00 €)

Huippunopea laajakaista kovaan käyttöön. Pelaa ja lataa leffoja tai musiikkia
samanaikaisesti jopa monella tietokoneella.

Voi kilinv...u, juuri sama linja ei toimi. Taisteltu on 16.12009 asti. Kuparinartsaa välissä 2,5km.

Ottakaa nyt helvetissä tommoset pois ihmisten silmistä.

Pärkkele, onko ketään Tapulista tai Puistolasta jolla 24/1 toimii. Otat heti yhteyttä ja kerrot kaiken miulen nootta pääsen minäkin nauttimahan 'Huippunopeasta laajakaistasta kovaan käyttöhön´.
Olis näjetsen tarpheen.

2

890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alustava arvio

" Alustavan arvion mukaan Sonera Laajakaista on saatavilla osoitteeseen Xxxxx, Helsinki. Lopullinen saatavuus varmistetaan tilauksen vastaanottamisen jälkeen."

Ja ton alapuolella mullakin näkyy tuo 24 meganen.

En kuitenkaan aio tilausta tehdä, sillä yhteyden jo vaihdoin toiselle palveluntarjoajalle.

Siis sun yhteyden saatavuutta ei varmistettu, vaikka tuolla saatavuuskyselysivulla niin mainitaan.

• oltu varmistettu. Asia selvisi minulle kun Sonera oli jo pessy kätensä ja siirtänyt korjauksen Elisalle jonka asiakas en ole. Elisan asentaja soitti kytkentäpaikalta ja sanoi vaihtaneensa kytkennän jo kahdesti ja ihmetteli että kun on narua reilusti yli kaksi kilometriä niin miten Sonera luulee että 24/1 kaista toimii. Eihän se toiminut kunnolla sittenkään, paremmin kylläkin. Soitin Soneralle ja siellä sanoivat että eivät tee 24/1 sopimuksia yli kilometrin siirtoteille, miten ne sitten minulle sen tekivät. Enhän minä voinut tietää kupanartsojen pituuksia ristarille. Soitin Soneraan ja pyysin tiputtamaan 8/1:seksi ja siinä ihmetellessä ja odotellessa huomautin siirtotiestä ja selvisi tämä myyntipolitiikka. Siis mielestäni myivät minulle 24/1 saadakseen eds 8/1, eihän se heiltä ollut pois - hyvä kun jotain sai myytyä. Vittu nopeudet siitä ole miksikään muuttuneet, vieläkin ollaan 40% nominaaliarvojen alapuolella, sivut eivät lataudu kunnolla. Totta hitossa kirkas pingi menee läpi kuin nuppineula kortsusta mutta data onkin eri asia. Ny olen sitten onnellinen ~4/0,1 käyttäjä jolla putputtaa ja pätkii kuin ilmavaivaisella virtahevolla. Että silleen.

Over and out.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe