Ei todellakaan viitsisi asioida sellaisella kassalla jossa on oikein happaman näköinen tai suorastaan vihaisen näköinen myyjätär. Sellaisia näkee turhan paljon... esim. Säästösalissa, Kotikioskissa, Jerassa ,Kaksi kassaneitoa K-marketissa,eräällä huoltsikalla... K-marketista kyllä löytyy mukaviakin esim. se nuori vaalea kassatyttö jolla yleensä on hiukset poninhännällä ja tietysti lihatiskin väki.Olen todennut että Eurohamsterissa ei paljon kanssa hymyillä. Tokmannilla on palvelevia myyjiä(en tarkoita kassa), mutta totista porukkaa sielläkin. Mukavia myyjiä löytyy myös pikku ässästä, tori ärrältä, paakarin kahvilasta jne.
Oisko mielipiteitä
22
3600
Vastaukset
- ...............
joidenkin raukkaparkojen elämäntarkoitus näkyy olevan myyjien kyttääminen. eikö sun pienestä elämästä ihan todella mitään muuta löydy? no, aina voit tulla tänne itkemään kun joku tuhma myyjätäti on taas ollut sulle ilkeä.
- ... porukkaa
Toiselta puolen Suomee tänne tulleena olen havainnut ettei täällä yleensäkään paljon hymyä kylvetä. Toki olen ystävällisiäkin ihmisiä tavannut, mutt suurin osa ei raaski suutansa hymyyn vääntää.
- se haudankaivaja
pikku s-marketis!!!on jopa kassalla joskus!voi ristus!
- olla kuitenkin
niin että asiat voi olla kiinni täysin omasta naamavärkistä? Itselläni ei ole ollut mitään valittamista saamastani palvelusta missään. jos menet naama jo valmiiksi väärinpäin vaatimaan palvelua niin luuletko tosiaan toisen edes yrittävän hymyillä ja palvelevan? Tässä ketjussa taas kaikki ammatti-valittajat tai yksi tosi katkera? Kun kerran nimeät liikkeitä niin saa laittaa myös oman nimen.
SAISIKO TÄNNE PALSTALLE JOTAIN POSITIIVISTA?- ..Joskus asunut Kpäässä...
Mutta eikö se ole niin, että vaikka asiakas ei hymyile, niin eihän se sitä tarkoita, etteikö myyjä voisi hymyillä?! :D Eihän se pahitteeksi ole, vaikka vähä hymyä pilkauttaa :) (ainakin silloin kun asiakkaita on näkyvissä) Se tekee aina hyvän vaikutuksen. Ja kyllä Kankaanpäästä löytyy paaaaaljon hyviä ja ammattitaitoisia asiakaspalvelioita :) Itse olen ainoastaan Kpään kelassa saanut huonoa palvelua. Mutta mitäpä siittä kaunaa kanteleen :D
- ....muuttanut
Luulenpa ettei mun naama oo täällä yhtään sen enempää väärinpäin kuin kuin tuolla pohjois-Suomessa asioidessakaan. Sanoin että yleensä tuntuu että täällä hymy on ihmisillä kireempänä ku mitä olen tottunut muualla asuessani, ammattiin katsomatta.
- ajankohta myöhäinen ; = ) )
älä ny ollenkaan sano että sulla on huonoja kokemuksia,k.päästä.
määki heikko tekstin vääntäjä.
Koska en oo itekkään perus paikkakun. vaikkaki asunu jo sany jonku kolkyt vuotta.
Ja kuiteski tykkään olla, käyny kuitenki jostain kumman syystä muuallaki pikavisiitillä, ja totuus on,että pysy siä misä sun paree on.
Ja nyt asiaan, miksi kummassa moitit täällä yrityksien, ja kauppaliikkeiden henkilökuntaa.
Varmasti huomaat,että täälä aikalain kaikki toisensa tuntevat.
Ja "nyt vuoksesi sinun" saattavatkin suut mennä nurin niskoin, Mutta entäpä jos poikkeaisit kurkistamassa kotikontujesi puoleen ja vertailet palveluja, mutta.. mutta oletko ajatellut että ehkä osa ovat harjoitteloita, eivätkä vielä asiakaspalvelun osaavia.
Heitän pointsin..tuleeko sinulla suora sauma heti hitsatessa?Täähän on metallivoittonen pk.... tuskin tulee. Nyt annoin vuodattaa..
Joten jokainen opetelkoon uusissa tehtävissään ja aikaisemmat työntekijät, jotka palkkansa ansaitsevat,jatkakaa samaan malliin ja ihan hyvällä omalla tunnolla.
Olette ihania ja mahtavia,kivoja sekä auttavaisia ammatissanne.
Ja vielä sinulle tyytymätön "sinäkin muualta" muuttaja,kuten minä, muuta takaisin,minun mansikkamaani on täällä, mustikassa käydään tarpeen vaatiessa..Kauniita unia,Hymyillään kun nähdään, PS: laita neilikka napin läpeen. - paikan päälle!!!!
Mitä sitä täällä rutiset jos sinulle ei ole hymyilty jossain mainitsemassasi yrityksessä! Ettepä te asiakkaatkaan aina niin miellyttäviä ole, aina joku huonosti palvelipa teitä miten hyvin tahansa. Luojan kiitos on myös niitä ihania asiakkaita jotka osaa myös antaa positiivista palautetta eikä aina rutise. Olen ehkä jossain mainitsemistasi liikkeessä töissä joten tervetuloa palautetta antamaan kasvotusten ja asiallisesti niin ehkä me molemmat hymyilemme seuraavalla kerralla =)
- pyrkinyt
hyvään asiakaspalveluun ja olen sitä saanut joka paikassa.
Terveisin Juha, erään baarin työntekijä.
Tulkaa muutkin kirjoittelijat kaapista ulos omalla nimellä?
- Matias Meikäläinen
Uskomatonta, mutta totta. Parasta kassapalvelua olen saanut Kankaanpäässä Lidhlissä, Ystävällistä sakkia koko porukka.
Aikoinaan luulin, että siellä ei kassat saa puhua juuri sanaakaaan asiakkaille, mutta kas kummaa, siellä kassat puhuvat asiakkaalle keskimääräisesti enemmän kuin muissa marketeissa, ja ennenkaikkea asiallisesti ja aidosti. Kymmenen pistettä Lidhl. Yhdeksän pistettä Keskuskadun ärrälle. Kahdeksan pointsia Siwa Myllymäkeen. Tässä kärkitrio!- joopa joo
Olen melkein samaa mieltä,mut ykkönen on keskuskadun ärrä ja kakkonen myllymäen siva.kolmosta en vielä tiedä mut kai sekin selviää tässä ajan myötä.
- jo vain
Totta. Ulkopaikkakuntalaisena kävin Lidlissä ja myyjä kassalla jutteli ja hymyili.
Muutenkin kankaanpääläiset naiset kauniita, en ollut uskoa silmiäni.
- juupa
Sellaista ihmistä ei maailmassa olekkaan joka kaikkia miellyttäisi, yksi tykkää toinen ei. Onko kukaan koskaan tullut ajatelleeksi miksi myyjät eivät kestohymyile kokoajan? Tänäpäivänä monessa työpaikassa "säästetään" ja "kolme" työntekijää korvataan yhdellä, yhden työntekijän pitäisi olla kolmessa paikassa yhtäaikaa! Kaikilla on hemmetillinen kiire nykypäivänä ja vaikka kuinka henkihieverissä juokset kassojen väliä ja palvelet parhaasi mukaan jokapuolelta mulkoillaan vihaisesti ja kun menet palvelemaan ei edes tervehditä. Itse teen parhaani ja olen luonteeltani iloinen persoona ja tiedän että on olemassa "hankalia" asiakkaita kuin myös asiakkaiden mielestä meitä nyrpeitä myyjiä. Muistakaa sinua kohdellaan samoin kun sinä kohtelet muita.....
- on...
kylläpä niitä vaan löytyy nyrpeitä ja tiuskivia asiakaspalvelijoita, vaikka itse olisi asiallinen ja ystävällinen! Mutta sitä varten on ne että saa laittaa palautetta!
- niinpä niin
on... kirjoitti:
kylläpä niitä vaan löytyy nyrpeitä ja tiuskivia asiakaspalvelijoita, vaikka itse olisi asiallinen ja ystävällinen! Mutta sitä varten on ne että saa laittaa palautetta!
Ja kun palautteen antaa suoraan kohteeseen voisi jotain muutosta tapahtua.
- mmm
Millähän huoltsikalla??
- haluisin
tietää??
- <3
haluisin kirjoitti:
tietää??
Parasta palvelua saa ehdottomasti Kankaanpään halpa-hallista, Johanna-nimiseltä kassalta. Oon sille monesti sanonut kehuja. Onkohan sillä ikinä huonoa päivää?
- niitä
jos jonkilaisia myyjiä asiakkaita ja löytyy..
Myyjän kantaa asiaan voi käydä lukemassa osoitteessa: http://www.aasiakas.net/ - hymy täytyykin sitten jo an...
itse siis olen myyntityössä, en silti profiloi itseäni tarkemmin, täälläkin kun toimin. ;D
halusin vain tuoda esiin sen tosiasian, että elämme ihan pikkuriikkisessä kylässä, jossa kaikki (muka) tuntevat toisensa, tai ainakin ihan taatusti kuullaan juttuja toinen toisistamme, jos yhtään haluamme -yleensä silloin, kun jotain valittamista on,niin selvää otetaan, ja aika harvoin ne on jotain persoonaa ylistäviä, luulisin? en ainakaan liian usein ole niitä hyviä juttuja kenestäkään kuullut, eikö se pikemmin niin mene, että paha kello kauas kuuluu..? täälläkin se on nähtävissä.
jos vähän ajatellaan sitä, että myyjä on se, joka usein on sitten ensin asiakkaan hampaissa, jos jotain on valittamista tai asiakas ei ole tyytyväinen myyjän sen hetkiseen hymyyn, ja asiakkaita käy parhaimmillaan satoja päivässä, niin jossain vaiheessa ne paineet kasvaa myyjänkin naamalla. ja jos joku tietty vakiasiakas on usein jollain tavalla "hankala" se ei kaikessa kiireessä aina ole se ilahduttavin juttu -vaikka asiakkaasta se toki niin kuuluisi olla- niin kyllä se vetää apeaksi.
anteeksi nyt puolestani, mutta kyllä se ikuisesti pahalta haiseva ja typeriä laukova kaveri siinä asiakkaana, joka ei koskaan itse käyttäydy mukavan neutraalisti, saa pinnan hiukan kireälle joskus.
tai se, joka ottaa myyjän liian henkilökohtaisesti tavalla tai toisella (herranen aika, me toimitamme teille haluamanne tavaran, ei meitä kotiin tarvitse viedä!).
tai se, jolle kaveri on puhunut paskaa, kun ei meitä tosiaan ole onnistunut viemään kotiinsa, ja tämä luulee tekevänsä fiksusti kostamalla kaverin puolesta. ( näitä löytyy. kyllä me tiedämme sen oikeankin laidan, vaikka teitä on vedätetty. teitä ja teidän hyväuskoisuuttanne sitten säälitellään. joulupukkiakaan ei ole! älkää uskoko kaikkea, mitä kerrotaan!! ;) )
ihan tosi on, ettei aina jaksa hymyillä kuin hangon keksi, anteeksi. pyrkii menemään vähän niin, että kaikki kun toisemme niin tunnetaan, tämä asiakassuhde on kuin edamia -arkipäivää, ja sitä luulee asiakkaankin ymmärtävän siinä hajuissaan ja pahantuulisena mulkoillessa, ettei sekään aina hymyilytä.
kokeillaan kaikki ensin olla asiakkaana kivoja!
kyllä ne koviksi keitetyt puunaamat siitä heltyy hymyilemään, kun yllätätte ne olemalla sujuvia ja mukavia, uskokaa pois!
asiallisuutta ja ystävällisyyttä sopivassa suhteessa meille kaikilla.- ANSAITA! ;)
lisäyksenä edelliseen
- kärpänpoika
Minun mielestäni hymy ei tee asiakaspalvelijasta hyvää tai huonoa.
Mieluummin katselen asiakaspalvelijaa, joka tekee työnsä innolla, saati että vääntää hymyä väkisin.
Kankaanpään baareissa on paras asiakaspalvelu.
Varsinkin Oivassa.
Palvelu toimii, on nopeaa, myyjät ovat mukavia, reippaita, puheliaita ja hauskoja, ilman hymyäkin. Vaikka heillä olisi kiire, yrittävät aina jäädä rupattelemaan meille vanhemmille jotka kaipaamme juttuseuraa. Ruokapuolellakin suurin osa ottaa asiakkaat vastaan rennosti ja ystävällisesti. Ihania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882