Erikoista asiakaspalvelua

IKANO-rahoituksessa

ihme pulju, kun eivät vaivaudu edes ilmoittamaan
kielteisestä luottopäätöksestä.
Ekalla kertaa hakemus oli kuulemma "hukassa" sanoi
kaveri puhelimessa. Viikkoa aiemmin olin kysellyt sen perään ja silloin oli tallessa mutta jonossa.

Panin toisen kun kehotti niin tekemään, nyt olikin sitten päätös hylkäyksestä tehty jo aikaa sitten, muttei mitään ole ilmoitettu , vaan selvisi soittamalla.

Ei ole häiriöitä eikä aiempaa asiakassuhdetta ko.puljuun ja tuloja hyvinkin yli keskituloisen
vakityöstä.Ei myöskään hirmuvelkoja.
Luulisi, että näitäkin edes vähän kiinnostaa asiakashankinta- kyllä tuollaisesta jää hieman outo kuva.

11

1748

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Olen odotellut vastausta sieltä jo useamman viikon verran, eipä mitään ole kuulunut. Tarkoittanee siis että hakemus on hylätty... Outoa etteivät vaivaudu ilmoittamaan jos näin on.

• hurreja paljon

Suomen markkinat kiinnostaa nyt laskusuhtanteessa.

Taitaa olla enemmän välttämätön paha koko Ikano
        Rahoitus herra Kampradille, panivat jo yksipuolisesti Ideaparkin ja Lindexin kanssa sopimukset poikki- kivaahan sekin on , jos oli noila logoilla varustetut Visat, ja irtisanominen tulee yksipuoleisella ilmoituksella. Seuraavana varmaankin St1 ja/tai Carlson.

Harkitkaa tosiaan viitsittekö vaivautua tämän puljun armoille. Hernekeitto ja lihapullat eivät taida maailmalla tuottaakaan enää IKEAlle tarpeeksi.

• Sama täällä
        hurreja paljon kirjoitti:

Suomen markkinat kiinnostaa nyt laskusuhtanteessa.

Taitaa olla enemmän välttämätön paha koko Ikano
        Rahoitus herra Kampradille, panivat jo yksipuolisesti Ideaparkin ja Lindexin kanssa sopimukset poikki- kivaahan sekin on , jos oli noila logoilla varustetut Visat, ja irtisanominen tulee yksipuoleisella ilmoituksella. Seuraavana varmaankin St1 ja/tai Carlson.

Harkitkaa tosiaan viitsittekö vaivautua tämän puljun armoille. Hernekeitto ja lihapullat eivät taida maailmalla tuottaakaan enää IKEAlle tarpeeksi.

Odottelin myös kolme viikkoa kunnes soitin, päätös oli kielteinen ja syynä: Luottopolitiikka?

• Aadalmina

Tervehdys, olipa mukava lukea muidenkin Ikano yritykseen suivaantuneiden
      ihmisten juttuja. Yritys toimii Halonen Fashion korttien luottottajana ja haimme
      ihan vain uteliaisuuttamme korttia paikallisesta Halosen -liikkeestä. Vastaus
      luotolliseen korttiin tuli heti, myyjän soitettua kyseiseen yritykseen. Vastaus oli
      kielteinen ja perustui luottopokitiikkaan. Kysyinpä sitten oikeusturvani mukaista selitystä, mikä seikka minun henkilössä aiheuttaa luottopoliittisen riskitekijän?
      Kukaan ei moiseen osannut vastata.... Pyydettiin soittamaan sinne ja tänne,
      heidän mielestään kenenkään ei tarvitse selitellä asiakkaille heidän päätösten perusteita. Joten kerronpa ihan piruuttani asiasta eteenpäin ja kuulostelemme minkälaisen selityksen viranomainen heiltä saa, kun kysymysten aika tulee.
      Periaatteessa Suomen kansalaisen perusoikeuksiin kuuluu saada häntä itseään koskevien päätösten perusteet käyttöönsä, tämän yrityksen "politiikkaan" ei kuulu Suomen lain noudattaminen.

• perusoikeus?

Mihinkähän lain kohtaan oikeen viittaat. Eipä taida ko. pykälää löytyä. Jos olet toista mieltä, kerro minullekin mistä se löytyy...

Mikä on se viranomainen, joka asiaa selvittää... epäilenpä tuotakin...

• kallenköllykkä
        perusoikeus? kirjoitti:

Mihinkähän lain kohtaan oikeen viittaat. Eipä taida ko. pykälää löytyä. Jos olet toista mieltä, kerro minullekin mistä se löytyy...

Mikä on se viranomainen, joka asiaa selvittää... epäilenpä tuotakin...

Sinä se taijatkin olla tämän pilipalipikavippiyrityksen kätyri, lyttäät ihimisten mielipitteetki maan rakkoo, jos asia kiinnostaa tutki toki itekki asioita, jos ossaat ja tee johtopäätöksiä... jos nimittäin tiijät mitä ne semmoset on.

• mojoojojva

Itsekin sain kielteisen vastauksen ja kun tivasin lisä tietoa ei saanut kuin ympäripyöreitä vastauksia; "Kun katsotaan hakemuksen yleisilmettä ja kokonaiskuvaa kaikkineen tietoineen, emme valitettavasti voi lainaa myöntää" jne. :D Tosin ekaa lainaa elämässä olin ottamassa ja vielä IKEAn laatu huonekaluja varten, osamaksulla olisin halunnut maksaa. Pankistahan sitten sain lainan samantien, ehkä parempi näin. Tiedä sitten mitä luottopokitiikka kriteereitä IKANOlla käyttävät.

• asdfasg

Mulla ei ongelmia Ikanon kanssa; kaksi korttia löytyy (St1 ja ViewVisa) , molemmat myönnettiin heti.

Nou, en ole rikas, ihan tavallinen duunari, bruttotulot about 32 donaa vuodessa, asuntolainaa n. 65 tuhatta €, 34 v. mies ja sinkku.. Luottotiedot kunnossa tottakai...

• Liiini

Itse lin laittanut hakemuksen jo kuukausi sitten, ja aloin muutama päivä sitten ihmettelemään kun vastausta ei ollut tullut. Soittamalla kuulin että hakemukseni oli hylätty, ihmetyttää vaan tuo niiden käytös, ettei päätöksistä ilmoitella mitään..

• täälläkin...

Visa-kortti tuli heti ja olen eläkkeellä ja minulla oli kaksi muun ryhmän Visaa käytössä. Käytännössä olen jonkin verran käyttänyt luottokunnan Visaa. S-pankin Visaa en ole käyttänyt ollenkaan ja Ikanon Visaa hain Carlsonin asiakkuuden vuoksi. Olen kerran ostanut sille visalle luotolla ja ihmettelin kun lyhennyssumman minimi oli vain 10e yli sadan euron ostoksesta. Bruttoeläkkeet n 25 tonnia/vuosi.

• Öykkäri-Ikano??

Tyrmistyttävää Ikano-palvelua.! Lähes sama juttu minulle kuin ekassa palautteessa. Ennsin tuli tarjouskirjeitä, sitten tilinostopalvelutarjous.
      Vihdoin ajattelin kätevästi käyttää tätä palvgelua. IKaksi viikkoa si9tten postitin hakemuksen, syyttävät Itellaa parin viikon postikasoista tai jotain 6täysin kummallista. Soittanut kolme kertaa tiedustellen asiaa. Eilen lupasi asiakaspalvelija lähettää lomakkeen jonka sitten voin allekirjoitettuna skannata. Ei ole tullut.Laitoin eilen myös lomakepyynnön s-postissa. Ei ole tyullut. Äsken taas soitin asiakaspalveluun noin klo. 14, sain niin töykeän , suorastaan hävyttömän vastauksen, että ei tähän ikään vielä sellaista ole Suomessa tullut. OLen suht. hyvätuloinen eläkeläinen, laskujenmaksu ei koskaan myöhässä tms. Aion nyt auttaa tilapäiseen hätään joutunutta lähisukulaista Opin tästä kuinka epäihmillisesti Ikea-konserni kohtelee kehitysmaan köyhiä, ilmeisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe