Uskotko Nooan arkkiin?
Pakko on uskoa, näin lapsi opetettiin vl-uskoon.
Onko todellisuus näin?
Kaikki tietää, että se on täysin mahdotonta.
Pieni etanakin sen tietää.
Mutta on pakko kuitenkin uskoa, muuten ei ole vl-uskovainen.
Nooan arkkiin uskotko?
4
165
Vastaukset
- mato olen
ei otettu mukaan laivaan.
- mutta minä tiedän....
Nooan arkki on vain vertauskuva. Älä ota sitä niin konkreettisesti. Raamattua pitää osata lukea oikealla tavalla, muuten se muistuttaa skitsofreenikon päiväkirjalta!
Voit pyytää Pyhää Henkeä avaamaan Sanaa! Ei auta, että luet kuin piru raamattua, jos et lue sitä Pyhän Hengen valossa!- Lukea raamattua
Hyvin kirkkaassa sähkövalossa, silloin sadut aukeavat lukijan silmien eteen aivan eritavoin. Raamattu on maailman suurin ja kenties luetuin satukirja. Sikäli ovelastikin koottu, että jokainen uskonsuunta ja lahko saavat sieltä mieleisensä vastauksen ja vieläpä sellaisen vastauksen joka tekee tyhjäksi ja naurettavaksi kilpailevan uskonsuunnan tulkinnan. Joten kun luet raamattua, pitelet käsissäsi kenties maailman luetuinta satukirjaa.
- laps Suomen.
Lapselle onneksi puhun.
Onneksi vl aikuinenkin lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283147No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770