Kyllä se kylmä

Kalja minullekkin saunan jä...

Maistuu.
Kai sinä sit oikeasti rakastit, kun et halunnut olutta kun en minäkään ja itseasiassa minä en halunnut olutta kun luulin, ettet sinäkään halua.
eipä muuta tämän päivän osalta.

13

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienet vihot

ei tietääkseni paljoa maksa kaupassa.

tosin tällä kertaa tuosta lähti kyllä jotenki kovin sarkastiset vibat

kai hän oikeasti rakasti juu

• Kommentoisit, jos

Kaikki kirjoittaisivat päiväkirjoihin.
        Tämä viesti piti sisällään vinkin.
        Oliko tämä sinulle suunnattu, vai oleleiletko muuten vaan täällä jostain syystä komentoimassa asioita joihin kuuluu kaksi ihmistä.
        Oletko yksinäisyydestä katkeroitunut?

• kommentoimassa
        Kommentoisit, jos kirjoitti:

Kaikki kirjoittaisivat päiväkirjoihin.
        Tämä viesti piti sisällään vinkin.
        Oliko tämä sinulle suunnattu, vai oleleiletko muuten vaan täällä jostain syystä komentoimassa asioita joihin kuuluu kaksi ihmistä.
        Oletko yksinäisyydestä katkeroitunut?

asioita joihin kuuluu 5,3 miljoonaa ihmistä. Tämä on julkinen palsta idiootti

• Tekosyy kun ei pystytä muuta
        kommentoimassa kirjoitti:

asioita joihin kuuluu 5,3 miljoonaa ihmistä. Tämä on julkinen palsta idiootti

Vastaamaan, toisin sanoen osui ja upposi ja tiedätkö mitä, vaikka kuvitteletkin, niin ei täällä koko suomi ole.
        Tottakai tämä on julkinen palsta, on myös julkisia kulkuneuvojakin, menetkö kommentoimaan siellä toisten asioita..idiootti.
        Yksikään normaali, eikä terve ihminen kommentoi viestejä, mitkä ovat selvästi suunnattu yksilölle, eikö yhteisölle, ellei sitten viesti tunnu tutulta, ainoastaan yksinäisyydestä katkeroituneet ja kateeliset, näin se kuule vaan on.

• miksi mua kiinnostaa
        Tekosyy kun ei pystytä muuta kirjoitti:

Vastaamaan, toisin sanoen osui ja upposi ja tiedätkö mitä, vaikka kuvitteletkin, niin ei täällä koko suomi ole.
        Tottakai tämä on julkinen palsta, on myös julkisia kulkuneuvojakin, menetkö kommentoimaan siellä toisten asioita..idiootti.
        Yksikään normaali, eikä terve ihminen kommentoi viestejä, mitkä ovat selvästi suunnattu yksilölle, eikö yhteisölle, ellei sitten viesti tunnu tutulta, ainoastaan yksinäisyydestä katkeroituneet ja kateeliset, näin se kuule vaan on.

et voi estää mua vastaamasta,

ja jos tahdot julkiseen levitykseen omaa elämääsi ja kenties jonkun toisenkin privaatti asioitanne.
        Haluat että on mahdollisuus mainostaa, samalla on mahdollisuus että joku mulkku tulee väliin ja saat ihan vääriä käsityksiä

ehkä joku toinen jostain olis vastannu sulle kauniisti ja olisit ollu todella tyytyväinen kun sait just mitä halusit

Ihan sun oma valinta. en voi estää sua kirjoittamasta, et voi estää mua kirjoittamasta vaikka sua kuinka ärsyttäis.

oletko kuullu sähköpostista?

ai niin... juu sori unohdin, luultavasti olet varattu tai yrität varattua joten pitää pysyä anonyyminä. Juu näinhän se on, ja muut ovat niitä katkeroituneita ja hirveitä ihmisiä kun et pääse pettämisen suuriin iloihin

näin se kuule vaan on, joko olet ujo, et uskalla lähestyä oikeasti, tai pettäjä. Luuseri joka tapauksessa

näin se kuule vaan on

• on?
        miksi mua kiinnostaa kirjoitti:

ja jos tahdot julkiseen levitykseen omaa elämääsi ja kenties jonkun toisenkin privaatti asioitanne.
        Haluat että on mahdollisuus mainostaa, samalla on mahdollisuus että joku mulkku tulee väliin ja saat ihan vääriä käsityksiä

ehkä joku toinen jostain olis vastannu sulle kauniisti ja olisit ollu todella tyytyväinen kun sait just mitä halusit

Ihan sun oma valinta. en voi estää sua kirjoittamasta, et voi estää mua kirjoittamasta vaikka sua kuinka ärsyttäis.

ai niin... juu sori unohdin, luultavasti olet varattu tai yrität varattua joten pitää pysyä anonyyminä. Juu näinhän se on, ja muut ovat niitä katkeroituneita ja hirveitä ihmisiä kun et pääse pettämisen suuriin iloihin

näin se kuule vaan on, joko olet ujo, et uskalla lähestyä oikeasti, tai pettäjä. Luuseri joka tapauksessa

näin se kuule vaan on

Oot tänään jotenkin pahalla tuulella? Miksi?

En oo tähän ketjuun enkä paljon muihinkaan vastaillut, mutta sivusta vaan mietiskelen.

• Meni kyllä niin pahasti

näin se kuule vaan on

Metsään kuin olla ja voi, taidat nyt kirjoittaa ihan omista jutuistasi ja poistaa traumojasi.

Mutta jos sinun tarkoituksesi on kommentoida ja ärsyttää tunnepalstoilla niin silloin et ole normaali, etkä terve.
        Etkä tunnu oikein muutenkaan ymmärtävän mistään mitään, sinulle tämä saattaa olla koko suomi, muttei minulle.
        Ja ei minun elämäni ole kirjoitus, eikä pieni vinkki oluen juonnista, sinun näköjään on.
        Ja tiedätkö muuten, että normaali suhde on aina julkinen, ei salainen, ymmärätkö edes sitä, kun kävellään vaikkapa kaupungilla käsi kädessä, niin huomattavasti enemmän ihmisiä näkee ja kuulee kuin täällä olevista kirjoituksista, olet kyllä kohtuullinen pölkkypää.

• voin kirjottaa
        Meni kyllä niin pahasti kirjoitti:

Metsään kuin olla ja voi, taidat nyt kirjoittaa ihan omista jutuistasi ja poistaa traumojasi.

Mutta jos sinun tarkoituksesi on kommentoida ja ärsyttää tunnepalstoilla niin silloin et ole normaali, etkä terve.
        Etkä tunnu oikein muutenkaan ymmärtävän mistään mitään, sinulle tämä saattaa olla koko suomi, muttei minulle.
        Ja ei minun elämäni ole kirjoitus, eikä pieni vinkki oluen juonnista, sinun näköjään on.
        Ja tiedätkö muuten, että normaali suhde on aina julkinen, ei salainen, ymmärätkö edes sitä, kun kävellään vaikkapa kaupungilla käsi kädessä, niin huomattavasti enemmän ihmisiä näkee ja kuulee kuin täällä olevista kirjoituksista, olet kyllä kohtuullinen pölkkypää.

sulle ihan mitä vaan ja niin toimin myös jatkossa.

Sulle järki ja tunteet merkkaa sun omasta suhteesta jauhamista? mukavia pikku paloja sieltä täältä, tuntemattomille jakamista.

mulle järki ja tunteet merkkaa ihmisiä joilla on vaikeuksia

• Siis aloittajaa, niin minä ...
        on? kirjoitti:

Oot tänään jotenkin pahalla tuulella? Miksi?

En oo tähän ketjuun enkä paljon muihinkaan vastaillut, mutta sivusta vaan mietiskelen.

Pahalla tuulella aina nykyään, 24h/vrk.
        Ja älä edes kysy miksi, koska täällä on ihan turha mitään järkevää kirjoittaa tai edes mitään tunneasioita, siitä pitävät huolen ne jotka täällä päivystävät ja odottavat tiettyjä viestejä vesi kielellä, yksinäisyyttään tietenkin ja haluavat ärsyttää, koska heillä ei ole yksinkertaisesti omaa elämää.

• ON SINUN
        Siis aloittajaa, niin minä ... kirjoitti:

Pahalla tuulella aina nykyään, 24h/vrk.
        Ja älä edes kysy miksi, koska täällä on ihan turha mitään järkevää kirjoittaa tai edes mitään tunneasioita, siitä pitävät huolen ne jotka täällä päivystävät ja odottavat tiettyjä viestejä vesi kielellä, yksinäisyyttään tietenkin ja haluavat ärsyttää, koska heillä ei ole yksinkertaisesti omaa elämää.

ELÄMÄ. MIKSI SUN PITÄÄ KIRJOITTAA TÄNNE OMIA TUNNEASIOITA!!!???

pitääkö niihin saada joku hyväksyntä? ole hyvä sait sen, ole rauhassa, herra on sinun kanssasi jne.

• sen verran lisätä, että

näin se kuule vaan on

Minulla ei ole koskaan ollut yhdessäkään ssuhteessani kumppanini sähköpostia tiedossa, eipä ole edes tullut mieleenkään kysyä, sitä katsos kun ollaan silloin yhdessä, ihan oikeassa elämässä, ei siinä kummallisessa virtuaalimaailmassa, missä ssinä kirjoitustesi perusteella olet.

• Siis olet jonkilainen netti...
        voin kirjottaa kirjoitti:

sulle ihan mitä vaan ja niin toimin myös jatkossa.

Sulle järki ja tunteet merkkaa sun omasta suhteesta jauhamista? mukavia pikku paloja sieltä täältä, tuntemattomille jakamista.

mulle järki ja tunteet merkkaa ihmisiä joilla on vaikeuksia

On täällä vaikeuksissa olevien ihmisten takia, tietenkin täynnä tietoa ja taitoa ja ihan vaan sattumalta nytkin piipahdit katsastamaan tilanteen ja lueppas näitä viestejä, lähes kaikki kirjoittavat täällä yksilölle.
        Sitä sinä et käsitä, koska oletettavasti sinulla ei ole ollut ihmisuhteita, vaan etsit niitä täältä ja itseäsi sieppaa kun huomaat, että joillakin on ja on ollut.

• Rakastin,,,

eipä muuta.ku vino tinto,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe