Moikka! Osaisiko joku sos.- ja terveyshallintoa opiskeleva valaista mua millaista alan opiskelu on käytännössä? Entä työllistyminen?
sosiaali- ja terveyshallintotiede (VSA)
7
3608
Vastaukset
- kukaan opiskele
sos- ja terv.hallintotieteitä? Luulisi, että on helppo päästä opiskelemaan, kun ei ole paljoa kiinnostusta:) Minuakin kiinnostaisi alan opinnot. Anybody???
- oÖp
niin siis tuolla vaikka
http://www.uku.fi/tht/
- kai sitä opiskelee, mutta valtaosa opiskelijoista on yli 30siä eikä notku keskustelupalstoilla :).
Mainostavat tosiaan että koulutuksella saa suht varman työpaikan ja julkisellakin puolella kelpo liksan ja haasteita riittää kun terveydenhuoltoa ja sosiaalipuolta uudistetaan Suomessa. Helppo päästä sisään koska tunnettuvuus on heikkoa ja imago ei ehkä vetoa parikymppisiin.
- opiskelijattt
Kuopiossa on nyt tullut nuorempiakin ihmisiä opiskelemaan erityisesta terveystaloustieteen puolelle, myös terveyshallintoon. Kannatan ehdottomasti, helppo on sisäänpääsy.
- Hakemassa toukokuussa
omakohtaista kokemusta pääsykokeista / opiskelusta terveys- tai sosiaalihallintotieteen puolella? Olen itse hakemassa nyt toukokuussa ja pääsykoekirja on mielestäni varsin vaikeaselkoista luettavaa...
- sos
Hakemassa toukokuussa kirjoitti:
omakohtaista kokemusta pääsykokeista / opiskelusta terveys- tai sosiaalihallintotieteen puolella? Olen itse hakemassa nyt toukokuussa ja pääsykoekirja on mielestäni varsin vaikeaselkoista luettavaa...
Hei,
mietin tässä, että onkohan täällä ketään joka olis hakenu tänä keväänä Kuopioon sosiaalihallintotieteeseen/ terveyshallintotieteeseen ja kuinkas on menny pääsykokeet?
Eilen huomaisin netistä, että olin päässyt sisään.. =)
Olis kiva kuulla muiden hakijoiden kokemuksia/kuulumisia... - opinnoille
sos kirjoitti:
Hei,
mietin tässä, että onkohan täällä ketään joka olis hakenu tänä keväänä Kuopioon sosiaalihallintotieteeseen/ terveyshallintotieteeseen ja kuinkas on menny pääsykokeet?
Eilen huomaisin netistä, että olin päässyt sisään.. =)
Olis kiva kuulla muiden hakijoiden kokemuksia/kuulumisia...Itse en päässyt sisälle. Case-tehtävä ainakin meni penkin alle. Tänään edessä valtsikan pääsykoe...
- no enpä
opinnoille kirjoitti:
Itse en päässyt sisälle. Case-tehtävä ainakin meni penkin alle. Tänään edessä valtsikan pääsykoe...
...päässyt näemmä minäkään
http://uku.fi/valinta/valitut.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066