Moikka! Osaisiko joku sos.- ja terveyshallintoa opiskeleva valaista mua millaista alan opiskelu on käytännössä? Entä työllistyminen?
sosiaali- ja terveyshallintotiede (VSA)
7
3764
Vastaukset
- kukaan opiskele
sos- ja terv.hallintotieteitä? Luulisi, että on helppo päästä opiskelemaan, kun ei ole paljoa kiinnostusta:) Minuakin kiinnostaisi alan opinnot. Anybody???
- oÖp
niin siis tuolla vaikka
http://www.uku.fi/tht/
- kai sitä opiskelee, mutta valtaosa opiskelijoista on yli 30siä eikä notku keskustelupalstoilla :).
Mainostavat tosiaan että koulutuksella saa suht varman työpaikan ja julkisellakin puolella kelpo liksan ja haasteita riittää kun terveydenhuoltoa ja sosiaalipuolta uudistetaan Suomessa. Helppo päästä sisään koska tunnettuvuus on heikkoa ja imago ei ehkä vetoa parikymppisiin.
- opiskelijattt
Kuopiossa on nyt tullut nuorempiakin ihmisiä opiskelemaan erityisesta terveystaloustieteen puolelle, myös terveyshallintoon. Kannatan ehdottomasti, helppo on sisäänpääsy.
- Hakemassa toukokuussa
omakohtaista kokemusta pääsykokeista / opiskelusta terveys- tai sosiaalihallintotieteen puolella? Olen itse hakemassa nyt toukokuussa ja pääsykoekirja on mielestäni varsin vaikeaselkoista luettavaa...
- sos
Hakemassa toukokuussa kirjoitti:
omakohtaista kokemusta pääsykokeista / opiskelusta terveys- tai sosiaalihallintotieteen puolella? Olen itse hakemassa nyt toukokuussa ja pääsykoekirja on mielestäni varsin vaikeaselkoista luettavaa...
Hei,
mietin tässä, että onkohan täällä ketään joka olis hakenu tänä keväänä Kuopioon sosiaalihallintotieteeseen/ terveyshallintotieteeseen ja kuinkas on menny pääsykokeet?
Eilen huomaisin netistä, että olin päässyt sisään.. =)
Olis kiva kuulla muiden hakijoiden kokemuksia/kuulumisia... - opinnoille
sos kirjoitti:
Hei,
mietin tässä, että onkohan täällä ketään joka olis hakenu tänä keväänä Kuopioon sosiaalihallintotieteeseen/ terveyshallintotieteeseen ja kuinkas on menny pääsykokeet?
Eilen huomaisin netistä, että olin päässyt sisään.. =)
Olis kiva kuulla muiden hakijoiden kokemuksia/kuulumisia...Itse en päässyt sisälle. Case-tehtävä ainakin meni penkin alle. Tänään edessä valtsikan pääsykoe...
- no enpä
opinnoille kirjoitti:
Itse en päässyt sisälle. Case-tehtävä ainakin meni penkin alle. Tänään edessä valtsikan pääsykoe...
...päässyt näemmä minäkään
http://uku.fi/valinta/valitut.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090