sosiaali- ja terveyshallintotiede (VSA)

mimmottis kummottis?

Moikka! Osaisiko joku sos.- ja terveyshallintoa opiskeleva valaista mua millaista alan opiskelu on käytännössä? Entä työllistyminen?

7

3608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaan opiskele

sos- ja terv.hallintotieteitä? Luulisi, että on helppo päästä opiskelemaan, kun ei ole paljoa kiinnostusta:) Minuakin kiinnostaisi alan opinnot. Anybody???

• oÖp

niin siis tuolla vaikka
        http://www.uku.fi/tht/
        - kai sitä opiskelee, mutta valtaosa opiskelijoista on yli 30siä eikä notku keskustelupalstoilla :).
        Mainostavat tosiaan että koulutuksella saa suht varman työpaikan ja julkisellakin puolella kelpo liksan ja haasteita riittää kun terveydenhuoltoa ja sosiaalipuolta uudistetaan Suomessa. Helppo päästä sisään koska tunnettuvuus on heikkoa ja imago ei ehkä vetoa parikymppisiin.

• opiskelijattt

Kuopiossa on nyt tullut nuorempiakin ihmisiä opiskelemaan erityisesta terveystaloustieteen puolelle, myös terveyshallintoon. Kannatan ehdottomasti, helppo on sisäänpääsy.

• Hakemassa toukokuussa

omakohtaista kokemusta pääsykokeista / opiskelusta terveys- tai sosiaalihallintotieteen puolella? Olen itse hakemassa nyt toukokuussa ja pääsykoekirja on mielestäni varsin vaikeaselkoista luettavaa...

• sos
        Hakemassa toukokuussa kirjoitti:

omakohtaista kokemusta pääsykokeista / opiskelusta terveys- tai sosiaalihallintotieteen puolella? Olen itse hakemassa nyt toukokuussa ja pääsykoekirja on mielestäni varsin vaikeaselkoista luettavaa...

Hei,

mietin tässä, että onkohan täällä ketään joka olis hakenu tänä keväänä Kuopioon sosiaalihallintotieteeseen/ terveyshallintotieteeseen ja kuinkas on menny pääsykokeet?
        Eilen huomaisin netistä, että olin päässyt sisään.. =)

Olis kiva kuulla muiden hakijoiden kokemuksia/kuulumisia...

• opinnoille
        sos kirjoitti:

Hei,

mietin tässä, että onkohan täällä ketään joka olis hakenu tänä keväänä Kuopioon sosiaalihallintotieteeseen/ terveyshallintotieteeseen ja kuinkas on menny pääsykokeet?
        Eilen huomaisin netistä, että olin päässyt sisään.. =)

Olis kiva kuulla muiden hakijoiden kokemuksia/kuulumisia...

Itse en päässyt sisälle. Case-tehtävä ainakin meni penkin alle. Tänään edessä valtsikan pääsykoe...

• no enpä
        opinnoille kirjoitti:

Itse en päässyt sisälle. Case-tehtävä ainakin meni penkin alle. Tänään edessä valtsikan pääsykoe...

...päässyt näemmä minäkään

http://uku.fi/valinta/valitut.shtml

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe