Äskettäinen Darwin-aloitus oli ehdottoman asiallinen mutta niin kaukana tämän palstan aiheesta, että siirsin sen tiede/evoluutio -palstalle.
Huomautan tässä samalla nimimerkille !Halleluja, että hänen olisi syytä opetella erottamaan suoruus ja törkeys toisistaan. Muuten on pakko ryhtyä toimenpiteisiin, koska toisiin keskustelijoihin kohdistuvat huomautukset alkavat jo ylittää sen rajan.
Darwin-aloitus, !Halleluja
5
392
Vastaukset
- !Hallelujaa
Miksi jatkuva vittuilu minua kohtaan sitten salitaan.
Ei ole kauaa kun minua nimiteltiin sarkastisesti
"ritariksi".
Totuus on kuitenkin se että en ole esiintynyt täällä kertaakaan ritarina, (hyi kun oksettaa) vaan parannussaarnaajana omavanhurskaus synnistä.
Sen sijaan ritarina esiintyvät juuri ne henkilöt, jotka kiehnäävät kimpussani lähes joka päivä halveksivilla ja alatyllisillä viestellään, syytellen minua lähes kaikista tänne kirjoitetusta parannusta saarnaavista viesteistä.
Omavanhurskaus on loisteliausuudestaan ja virheettömyydestään huolimatta saatanasta,
- se painakaa mieleenne.
Piru on aina piru, vaikka sillä on lampaan turkki päällään. Kunpa ihmispoloiset uskoisitte tämän, niin pääsisitte paljon vähemmällä tuskalla ja vaivalla. - niin se on
!Hallelujaa kirjoitti:
Miksi jatkuva vittuilu minua kohtaan sitten salitaan.
Ei ole kauaa kun minua nimiteltiin sarkastisesti
"ritariksi".
Totuus on kuitenkin se että en ole esiintynyt täällä kertaakaan ritarina, (hyi kun oksettaa) vaan parannussaarnaajana omavanhurskaus synnistä.
Sen sijaan ritarina esiintyvät juuri ne henkilöt, jotka kiehnäävät kimpussani lähes joka päivä halveksivilla ja alatyllisillä viestellään, syytellen minua lähes kaikista tänne kirjoitetusta parannusta saarnaavista viesteistä.
Omavanhurskaus on loisteliausuudestaan ja virheettömyydestään huolimatta saatanasta,
- se painakaa mieleenne.
Piru on aina piru, vaikka sillä on lampaan turkki päällään. Kunpa ihmispoloiset uskoisitte tämän, niin pääsisitte paljon vähemmällä tuskalla ja vaivalla.et vaan ymmärrä mitään ,ennen kun olet löytänyt peilikuvasi...
- !Hallelujaa
niin se on kirjoitti:
et vaan ymmärrä mitään ,ennen kun olet löytänyt peilikuvasi...
Sinä joka oman vanhurskauden vankina etsit autuutta imemällä omia rintojasi, et tiedä omavanhurskaudesta mitään. Viestisi todistavat sinusta itsestäsi, keituri.
Sen sijaan me jotka olemme päässeet vapaiksi saatanan ja ihmisoppien kahleista Jeesuksessa Kristuksessa, tiedämme hyvin omavanhurskauden metkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433434Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182668Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3872620Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541090SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs701015- 74985
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68801