Asiallinen ja ystävällinen, mutta olisihan se minun pitänyt muistaa, että silloin toimit aina päinvastoin, joten jatkan sitten huomenna toisella tavalla taas.
Älä muuten unohda, että missä tahansa kuljetkin, niin jonain päivänä joku kertoo sinusta, sinulla kun ei vaan yksinkertaisesti ole kuin kaksi vaihtoehtoa, koska sinä et muuta ansaitse, painappa se sinne puupäähäsi jaa painaa myös puupäähäsi se, että sinä tulet häviämään.
Koitin olla tänään
6
844
Vastaukset
- pkleen
vaippoihin psskova kevari, vammanen narkkarihomo,
KOETA työntyä peräreikääs sittisontiainen.
Vitun pedofiili, vedä ittes jojoon
:p- sinusta Antero WALLIUS
TUrska Turusen mukaan sinä olet juri tuollainen.
- sinä perä-
reikä aika yksinkertaisista palikoista rakennettu
Luuletko, että sinun
Kirjoittanut: Täällä kirjoittamasi jutut.. 8.2.2009 klo 18.47
Ne kauttarantain kirjoitetut "kauniit" sanat merkitsevät minulle paskankaan vertaa?
Eivät merkitse, luulet pinessä päässäsi, että tämä palsta olisi minulle kovinkin tärkeä paikka, mutta siinäkin olet väärässä, ei merkkaa minulle mitään ja syyn täällä olemiseeni olenkin jo kertonut ja sen tiedät ja jos joku muu ei tiedä niin tämä ei sitten häntä koske.
TOSIAANKO LUULET PONTTÖÖN PASKANNETTU, ETTÄ TÄÄLLÄ SULLE JOKU KIRJOITTELEE, ETENKÄÄN "KAUNITA" SANOJA
BUAHHAAAAAAHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - vielä .:p
Jos tietäisin
Kirjoittanut: Mitä päässäsi liikkuu niin 11.2.2009 klo 00.03
Ehkä minun ei tarvitsi olla sinua kohtaan paha, mutta en tiedä, niin näillä eväillä mennään, omilla johtopäätöksillä pahaakin pahempana, mutta se on vain suunnattu sinua kohti ja oikeutetusti.
Muista, että ne mitä itseelleni lupaan, niin myös teen niin ja elän, käsitätkö.
Et sinä tällä kertaa selviä pakenemalla, vaikka se on aina tapoihisi kuulunut, koko elämäsi aikana, et taida edes ymmärtää, että pakenet itseäsi.
BUAHHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA - sitä nyt...
muutenkin pystyvän olla ystävällinen ja asiallinen toiselle ilman yrittämättä. Ja elämä ei ole mielestäni mitään kilpailua vaan oppimista.
- Wttä nuo kopiosi
Muuttavat mitään..ei sitten niin mitään, siellähän se Antero Wallius taas kirjoittaa, Turskan ystävä ja narkkari iisalmesta, vieläpä rekoa peloitteleva hörhö..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740