onko mahdollista että kun oma rakastettu sanoo että olen yhtä nätti erään toisen tytön kanssa joka taas minun mielestäni on paljon parempi ja nätimpi kuin minä ja pelkään kovasti että tämä mies ihastuu tähän toiseen koska ulkonäköähän sitä ensin katsotaan? kun halusin tietää kumpaa hän pitää nätimpänä ja toki olisin toivonut että hän sanoo minä mutta "kumpikin olette yhtä nättejä" alkoi vielä enemmän pelottamaan ja tuntuu etten ole yhtään sen korkea arvoisempi kun tämä toinenkaan. EN TIEDÄ mustasukkaisuus tekee hulluksi! kyllä hän sitten taas sanoi että on jotain miellyttävämpää minusa kun tässä toisessa mutten tiedä ulkonäköön vai muuhun liittyvää...
MIEHET onko mahdollista?
4
1023
Vastaukset
- näkemättäkin
Jos miehesi pitää jotain toista yhtä nättinä kuin sinä niin anna olla ja tule minun kainaloon.
- miten ihanasti
sanottu =)
- .....
miten ihanasti kirjoitti:
sanottu =)
Ikinä ei kannattaisi kysyä sellaisia kysymyksiä joihin ei kestä kuulla rehellistä vastausta..
- hullujenhuone
tuon tunteen niin täydellisen hyvin, sama on vaivannut itseänikin jo kauan. :D Tavallaan niin palaa halusta tietää ja sitten kun kuulee vastauksen niin se ei olekkaan se jonka mielessään kuvitteli.. Itsekkin olen aika mustasukkainen, mutta sitäkin epävarmempi itsestäni.. Tavallaan haluaisi, että mies tajuaisi pönkittää itsetuntoasi korkeammalle muutenkin kuin vaan satunnaisilla "Ootpas kaunis tänään." lauseilla yms.. Ihan hullua, onko se sitten perusluonteessani kiinni tämä mustasukkaisuus vai missä oikein mättää. :o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760