Vielä ei ole kaikkia ehdokkaita julkaistu mutta silti uskon vahvasti siihen, että Kristilliset on se puolue mikä voittaa tässä vaaliliitossa ja saa paikan Brysseliin.
On ihan turha vaahdota täällä palstoilla kaikilla typerillä argumenteilla tästä vaaliliitosta. Jos pienet ei koskaa tee yhteistyötä, niin isot jyllää joka vaalissa ja sitä en ainakaan itse halua nähdä.
Esim. Essayah on yllättävänkin kova/tunnettu ehdokas.
Kristilliset keskittänee äänet häneen, mikä on hyvä idea ja persulaiset tekee saman Virtaseen.
Uskon kuitenkin, että Essayah saanee paremman äänisaaliin, kuin Virtanen.
Kristilliset voittavat vaaliliitossa
7
436
Vastaukset
- vaan Heikkilää tai Mattilaa
Saattaa Saarakkalakin saada ääniä ihan mukavasti
- parempiakin löytynee?
Essayah kuuluu helluntalaiseen herätysliikkeseen mikä tarkoittaa sitä, että hän edustaa Suomessa USA:n kristillistä oikeistoa joka on levittänyt katalat ja kierot lonkeronsa kaikialle länsieuorooppaan. Kristillisdemokraateista tai perussuomalaisista löytynee varmasti sellaisiakin ehdokkaita jotka eivät kuuluu mihinkään rikollisjärjestöön, moottoripyöräkerhoon tai poliittista valtaa kähmivään uskonnolliseen hurmosliikkeeseen.
- ret
Jäikös aamulääkkeet taas ottamatta?
Oli meinaan niin monta virhettä tossa kirjoituksessa, ettei jaksa edes korjata niitä. - laaja joukko
ret kirjoitti:
Oli meinaan niin monta virhettä tossa kirjoituksessa, ettei jaksa edes korjata niitä.kaikista eri kristillisistä piireistä, varsinkin luterilaisia on laajasti.
- Ei helluntalaista Brysseliin
ret kirjoitti:
Oli meinaan niin monta virhettä tossa kirjoituksessa, ettei jaksa edes korjata niitä.Tarkoitatko ettei KD:sta löydy Essayaa parempaa ehdokasta? Minä uskon että löytyy! Uskonpa vielä että PS:takin löytyy järkevämpiä vaihtoehtoja kuin joku helluntalaisliikkeeseen kuuluva aivopesty kiilusilmä.
- parempiakin löytynee..
laaja joukko kirjoitti:
kaikista eri kristillisistä piireistä, varsinkin luterilaisia on laajasti.
Essayahia tukevat ja äänestävät lähinnä helluntalaiseen hurmosliikkeseen kuuluvat kiihkouskovaiset, joille Israelin harjoittama tyrannia ja hirmuteot ovat lähinnä sydäntä.
- Ei helluntalaista..
Ei helluntalaista Brysseliin kirjoitti:
Tarkoitatko ettei KD:sta löydy Essayaa parempaa ehdokasta? Minä uskon että löytyy! Uskonpa vielä että PS:takin löytyy järkevämpiä vaihtoehtoja kuin joku helluntalaisliikkeeseen kuuluva aivopesty kiilusilmä.
Kyllä meiltä kristillisdemokraateilla on laittaa peliin sellainenkin ehdokas joka saa kannatusta myös perussuomalaisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698