ei lopu ikinä.?

epileptikko94

Taas koulus eilen multa meni taju. kesti 5-7min.
ambulanssi sinne tuli ja ku heräsin niin ruvettiin antaan happee yms..
ku siitä heräsin niin koko luokka oli ollu vahtaamas..!! miksei pettaja edes oppilaita osaa pihalle laittaa.. Mä en jaksa tätä enää..:P

Mulle tulee vaan koko ajan noita tajunnan menetyksiä. eikö se oo jo aika vaarallista..?
monta kertaa kestäny oli 10min.

niis en kramppaa, taju vaan menee. mutta niitä tulee ainaki kerran viikos.. mistä ne johtuu..? :P

ennen sain kouristuskohtauksia ja ne tuli aina yöllä, niitä ei ny oo tullu puoleenvuoteen. mutta nyt on ruvennu meneen koko ajan taju.

ja mulla on joka päivä sellasta että vihlasee lujaa päähän,joskus niinki lujaa että tippuu jalat alta.
mitä sellanen sitte on?
onko tää ny ihan tavallista?! onko mulla hemmetti joku kasvi pääs?! se on kyllä kuvattu ja vasemmas aivolohkos jotaki on mutta ei sekää viä varmaa mikä on. kaikilla lääkäreillä eri mielipide.. ku oon aika monella lääkärillä ollu.

kuolenko mä hemmettikohta tähän..??! en jaksa kouluakaa kunnolla käydä ku on aina pää kipee

3

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikanaan, ei enää

Minulla oli kauppiksessa samat kokemukset, kun stressasin liikaa opintosuorituksissa. Sain kolmekin kohtausta á 10 min. lähes peräjälkeen. Ambulanssi hälytettiin välittömästi, joskus vietiin kotiin eikä keskussairaalaan. Tuolloin oli myös väärä lääkitys, joka muutettiin nykyiseen silloisessa Vaajasalossa.

Reilu vuosi kauppiksen jälkeen alkoi kohtauksettomuus Vaajasalon lääkemuutoksen ansiosta.

Minullakin kohtaukset alkoivat yleensä yöllä, joten kauppisvuodet olivat poikkeus.

Koska lääkäreilläsi on erimielisyyttä hoitosi tarpeesta, käske jonkin heistä lähettää sinut KYS:n hoidettavaksi. KYS auttoi minutkin kohtauksettomaksi (epilepsiakirurgia).

Toinen vaihtoehto kohdallasi on mikreeni (aina pää kipee). Se pitäisi selvittää tutkimuksilla. Maallikkona en osaa neuvoa enempää.

• epileptikko94

kiitos.
        ja on mulla kyllä kunnon migreeniäki, sitä ny vähä harvemmin. noin 1-2kertaa viikos. semmonen että näkyy väripalloja ja ottaa valot silmiin ja pää kauheen kipeä. :P

• epileptikko94

Mulla ei ikinä ennen oo tullu mitään tärinää raajoihin paitsi silloin kun kunnolla suuttuu.
      nyt mulla on nykyään monta kertaa viikossa. eilen kesti tärinä vasemmas jalas melkein puolitoista tuntia, sitte loppu ja alko illalla uudestaan. se väsyttää. nyt on jalka ihan paskana. pohje jumis. kuolen jos se viä alkaa uudestaan. kaupaski oli kahvitarjoilu ja alko vapiseen niin läikky kahvit lattialle ku en kerinny millekkää tasolla setä laskeen.. :P
      ja heräsin taas yöllä päänsärkyyn.

kai noi ny on jotaki kohtauksia. miksei lääkäri vaihda lääkitystä tai mitn neuvoja anna?!? äite soittanu kyllä on.
      kaikki koulus vahtaa ku siä tutisen, sitte pitää häipyä kotio. menee koulu ihan perseelleen tän takia, ja opettajat ei enää päästä mua lepohuoneeseen ku on sinnekki menny montakertaa taju. eli meen kotio ku on pää kipeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe