Hei.
Mulla olis viikon sisään alkuraskauden verikokeet, jossa katotaan veriryhmä ja vasta-aineet. Semmoinen asia vaivaa, et olen äskettäin lopettanut subutexin (ja xonen) käytön, n. pari viikkoa sitten. Retkahdin sen jälkeen yhden kerran, joitakin päiviä sitten, mut sen kerran vain. Voiko veressä näkyä jotain? Eivät ne multa mitään huumeseuloja kato, ainakaan mun tietääkseni, mutta voiko veressä näkyä jotain 'epäilyttävää'?
En vain halua joutua silmätikuksi! Mulla on käyttöö takana n. 3 vuotta, joista viimeiset 9-10 kk vedin joka päivä, kunnes sain tietää olevani raskaana. Ensimmäiseksi yritin lopettaa heti seinään, mutta reflat oli aivan kamalat joten vähensin annosta milliin päivässä ja sitten lopetin. Edelleenkin on aika pahat reflat päällä.... mutta kyllä se siitä, en halua että vauva saa jotain myrkkyjä! Mitään muuta en oo koksaan käyttänytkään...
Toinen kysymys koskee pattia taipeessa, joka tuli viimekerratsa kun retkahdin. Se kai meni ohi, en ole ihan varma. Mut melko kipeä on, ei saa kättä suoraks ilman kipua.. Tosin mielestäni se kipu on pienempää kuin eilen nyt, voiko se parantua itestään? ei oo kyl ennen tommmoista pattia tullut vaikka joskus aikasemminkin ohi mennyt. se vähän punertaa, ei paljoa.
Toivon asiallisia vastauksia. Missään huumejengeissä en pyöri, joten ei oo ketään keltä kysyä. Tunnen vaan yhden tyypin kenen kautta saan, joten on melko helppo lopettaa...
Verikokeista, todella tärkeetä!
4
563
Vastaukset
- Lopettaa
Vai on "helppo lopettaa"
Itse kirjoitit..
"Ensimmäiseksi yritin lopettaa heti seinään, mutta reflat oli aivan kamalat joten vähensin annosta milliin päivässä ja sitten lopetin. Edelleenkin on aika pahat reflat päällä...."
Eiköhän ole paras kysyä lääkäriltä vastauksia kysymyksiisi, eikä huumepalstan narkkareilta.
Tiedäthän hyvin, että lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus.- ei näy
seuloissa.Olet turvassa.(seuloilta,muttet näköjään huumeilta.Harmi)
- aloittaja.
Väitätkö, että jos lääkäri joka ottaa verikokeen huomaa että olen piikitellyt suoneen, se tieto ei mene eteenpäin?
Ja sillä kun kirjoitin että siinä mielessä on helppo lopettaa tarkoitin sitä, että mun on paljon helpompi lopettaa kun jonkun, jonka lähipiiri koostuu pelkästään narkeista. - Hyvinkin
aloittaja. kirjoitti:
Väitätkö, että jos lääkäri joka ottaa verikokeen huomaa että olen piikitellyt suoneen, se tieto ei mene eteenpäin?
Ja sillä kun kirjoitin että siinä mielessä on helppo lopettaa tarkoitin sitä, että mun on paljon helpompi lopettaa kun jonkun, jonka lähipiiri koostuu pelkästään narkeista.Väitän.
Miten niin helpompi lopettaa ?
Jos on on helpompi, niin lopeta helevetissä, äläkä itke surkeutas.
On aika ottaa itseäsi niskasta kiinni ja aikuistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413888Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131927Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91645Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23801- 44784
- 67779