Onko kellään kokemuksia tosta Onoff:in tarjoamasta vakuutuksesta ja siitä kuinka huolto toimii näiden tuotteiden kohdalla?
Mulla meni alkuvuodesta digikamera rikki ja lähetin sen samaan liikkeeseen josta kameran aikoinaan ostin. Näin sovittiin myyjän kanssa puhelimessa. Lähettivät sitte kameran huoltoon jossa tehdään analyysi jonka pohjalta katsotaan sopiva toimintatapa, tarkoittaa sitä että kannattaako kameraa huoltaa vai korvataanko se.
Nyt on menny kuukausi siitä ku kameran vein postiin ja yli kolme viikkoa sitten on kamera laitettu huoltoon Onoff:sta.
Oon aina välillä soitellu ja kyselly että missä mennään ku ei koskaan kuulu mitään. Maanantaina soitin viimeeks jolloin myyjä lupasi selvittää että mistä on kyse kun on kestänyt näin kauan. Huollossa sanoivat että kamera on tehtävälistlla.
Hämmästyttää ja kummastuttaa miten voi nyky maailmassa mennä näin kauan ammattimiehellä sanoa suht. halvan kameran kohdalla kannattaako tilata varaosia vai ei. Kameran viat oli siis rikkoutunut salama sekä kameran sisältä kuuluva taukoamaton rahina.
Eli jos jollakin on ollut saman tyylinen tilanne niin kertokaas kestääkö asiat aina näin kauan!!!
Ei oo koskaan ennen menny muiden firmojen takuu huolloissakaan näin kauaa. Kuukauden sisään aina tullut korjattuna takaisin. Nyt mennyt kuukausi eikä koko kameraan oo ees koskettu.
Onoff vakuutus+huolto
3
842
Vastaukset
- TV : ni mun
...Tv:ni oli kyseisessä firmassa 4,5 kk korjattavana, kunnes totesivat, ettei sitä todellakaan saada kuntoon.
ELI OTA YHTEYTTÄ KULUTTAJA-ASIAMIEHEEN JA LISÄKSI SOITA ON-OFFIN ALUEVASTAAVALLE...
TAKAAN, ETTÄ TÄMÄN JÄLKEEN ALKAA TAPAHTUMAAN !!!
Laki velvoittaa, että laitehuolto voi kestää max n. 2-3vk ellei näin tapahdu täytyy asiakkaalle antaa vastaava laina laite.
Onneksi oli vakuutus, sain ostetuksi kyseisellä summalla uuden tv:n, tosin lisäsin vähän, jotta sain sen merkin mitä oli ajatellut.
Lisäsi muista eräs tärkeä asia, jos kyseistä laitetta ei saada kuntoon, on sinulla oikeus saada jäljellä olevasta vakuutus summasta LOPPU RAHAT TAKAISIN...SILLÄ JOS OSTAT UUDEN LAITTEEN, NIIN SIIHEN TEHDÄÄN UUSI LAITEVAKUUTUS,JOS ITSE TÄTÄ HALUAT..- kumarrus
Taidanpa heti tällä viikolla alkaa soittelee.
Tänään soitin TAAS onoff:iin eikä ollu tapahtunu mitään uutta. Alkaa sietokyky tulla vastaan. - TV: ni mun
kumarrus kirjoitti:
Taidanpa heti tällä viikolla alkaa soittelee.
Tänään soitin TAAS onoff:iin eikä ollu tapahtunu mitään uutta. Alkaa sietokyky tulla vastaan....miten loppupeleissä kävi..Älä yhtään pitkitä soittoa näille kummallekkaan taholle. Aluepäällikkö kiitteli, kun soitin,sillä he ovat myyjien pääliköitä näin heidänkin täytyy tietää mitä "kentällä" tapahtuu.
Lisäksi VAADI laina konetta, kunnes tiedät oman koneesi kohtalon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2285090Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583683
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413155Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232356
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo532347UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241987