ERÄS JOKA AAMULLA HERÄS

PYÖRITTELEE HAKOMAJASSA

Eräs joka aamulla heräs pyörittelee Hakomajalaisia 12-0. Saas nähdä kuinka moni tekee parannuksen?

18

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HERÄSIN MUUTEN MINÄKIN

Huomaa, ettei hakomajalainen ole erisnimi.

• vastauksesta

kitos vastauksesta ja neuvosta.Samalla saadaan ketjuun viestejä:)

• selvitä vähä?

siitä että heräs, siitä että ei kuset tullukkaan housuun yöllä, siittämisestäkö, vai Amishista, Helluntalaisuudesta, ateistista. Vai, HÖLMÖ

• sitten

menit sitten vipuun. kiitos kuitenkin loistavasta vastauksestasi.näitä tarvitaan lisää!

• puhujantytär

Vain Jumala tietää kuinka moni tekee parannuksen tuostakin joukosta. Aikaa on vähän ovet ovat sulkeutumassa. Me ihmiset voimma vain toivoa parasta ja uskoa, Jumala pitää omistaan hyvää huolta.

• Kempelainen

pitää lopun ajalla huolta?

Missä kohti Raamattu niin kerrotaan, että Jumala huolehtii lopun ajalla, ja miten?

• löytyy
        Kempelainen kirjoitti:

pitää lopun ajalla huolta?

Missä kohti Raamattu niin kerrotaan, että Jumala huolehtii lopun ajalla, ja miten?

Ilmestyskirjasta löytyy, miten lopun aikojen tullessa piskuisesta joukosta Taivaan Isä pitää kuitenkin huolta.

• acimlai nen
        löytyy kirjoitti:

Ilmestyskirjasta löytyy, miten lopun aikojen tullessa piskuisesta joukosta Taivaan Isä pitää kuitenkin huolta.

..ei ole pelastaa joitakin tiettyjä lihoja vaan kaikki lihalta.

"Ilmestyskirjasta löytyy, miten lopun aikojen tullessa piskuisesta joukosta Taivaan Isä pitää kuitenkin huolta."

• Kempelainen
        löytyy kirjoitti:

se on pitkä kirja, kerro paikka?

• vitocortizone

Taidat keksiä omiasi. Minua ne viestit lähinnä ärsyttää niin paljon että jos olisin Admata niin hävittäisin ne kaikki bittiavaruuteen.

Ps. Tiedän muuten, kuka siellä oikein multinickaa, olipa taas vaikea arvata..

• Hauska tavata:)

Tunnen minäkin sinut tai lähinnä tiedän. Hauska tavata:) Tämmöistä hiekan potkimista pihalla seurojen jälkeen tämä tosiaan on.

Ps.En koskaan multinickaa. Mielestäni nämä nimimerkit ovat aivan turhia. Joko oikea nimi tai ei mitään. Itse olen valinnut ei mitään nimimerkkiä.

• tietty......

Kicki tietty.

• Vitocortizone.
        Hauska tavata:) kirjoitti:

Tunnen minäkin sinut tai lähinnä tiedän. Hauska tavata:) Tämmöistä hiekan potkimista pihalla seurojen jälkeen tämä tosiaan on.

Ps.En koskaan multinickaa. Mielestäni nämä nimimerkit ovat aivan turhia. Joko oikea nimi tai ei mitään. Itse olen valinnut ei mitään nimimerkkiä.

Irl vai vaan netistä?

Utelias lähinnä olen..

T. Vito

• tai sheriffi

poistelee viestejä vain siitä syystä, että ne häntä itseään ärsyttävät, se palsta menee äkkiä hunnigolle. Siihen ei enää luoteta, koska siellä vallitsee mielivalta.
        Kicki taitaa muuten olla sellainen palstanpitäjä. Onkohan sillä vielä se palstansa?

• kuvaavampaa

sanoa että ERÄS JOKA AAMULLA HERÄS
      PYÖRII JA HYÖRII HAKOMAJASSA

• kahta

kysymystä kuka se on! Ilmeisesti ei oma palsta oikein houkuttele väkeä kirjoittamaan, niin on parkkeerannu Hakomajaa hämmentämään.

• >> Eräs joka aamulla heräs pyörittelee Hakomajalaisia 12-0. Saas nähdä kuinka moni tekee parannuksen?

• hyvä, että

saatte sinnekin vähän väriä.
        Itse en kyllä vl:nä tulis sinne keskustelemaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen