onko muka 325 mallissa se heikkous et männänrenkaat saattaa katketa jos antaa enempi hanikkaa? kokemuksia?
voiko männänrenkaat
6
434
Vastaukset
- putkesta
monesta 325 mallisesta tulee pakoputken päästä sinistä öljyn sekaista savua,se johtuu katkenneista männänrenkaista/kuluneista männänrenkaista.eihän bmw ikiliikkuja ole mutta kyllä se 150tkm pitäs kestää ilman männänrenkaitten vaihtoo normi ajossa.eli vastaus=kyllä ne voi katketa
- Tämän asian esille ottaja
on kokenut kun oma vm 87 suzuki pv:stä on mennyt männänrengas poikki, kyrpä otsassa sitten bmw:palstalle... Eli mopoissa voi mennä, ei enää autoissa... Tottakai kuluu, ihan joka autossa.
- nakki ja kirves
kyseessä toyotan jlkeen BMW 318 kaasari versio.
Samoilla sikarumpalla kylmässä koneessa ei katkennut pelkästään männänrekaat vaan hajosi kaikki männät.
Joka ikisessä männässä oli murtumat, tämä tarina on tosi. - ja tunkenu
nakki ja kirves kirjoitti:
kyseessä toyotan jlkeen BMW 318 kaasari versio.
Samoilla sikarumpalla kylmässä koneessa ei katkennut pelkästään männänrekaat vaan hajosi kaikki männät.
Joka ikisessä männässä oli murtumat, tämä tarina on tosi.tulpan rööristä prikkoja...
- sdfghjyutre
ne männänrenkaat ei katkea,enempi kannattaa varoa ettei päästä 325 vanos konetta ylikierroksille,venttiilit vaurioituu.
joo tiedän siinä on kierr. rajoitin,mut jotkut lastut ohittaa sen,tai missi vaihteenvaihdossa esim.vaihto nopeesti 4->3 meneeki vahingos ykkönen.myös kytkin hiukan alimitoitettu moottorin tehoon nähden.- Nimetön
ei ole minulla tietoo bemussa olisi katkennut,männät voi särkyä muustakin syystäkin.kun jossain fiat merkkisissä voi katketa ihan mäntiä särkemättä.bemuissa yleisin syy savutukseen (sininen savu) venttiilin ohjurit ja niiden kumit.Jos ohjurit on väljät saattaa katkasta venttiilin ja keinuvivun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117