eurosport 2

korismikko

Kertokaas viisaammat että onko sellaista kanavapakettia olemassa missä olisi tuo eurosport2 ja jonka saisi kaapelitalouteen näkymään?

6

1539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo näkyy

      DNA:n Tuplapaketissa, muista kaapelioperaattoreista en kyllä tiedä, mutta luulisi kyllä olevan valikoimissa muillakin.

    • Soneralla

      Welholla ES2 sisältyy M- ja L-pakettiin, Soneralla Surf-pakettiin.

      • tietoja...?

        Hei vielä viisaammat, mitä eroa on eurosport 1:n ja 2:n ohjelmistossa ja kumman ohjelmat ne on jotka yleensä näkyvät ohjelmatiedoissa - ilmeisesti 1:n? Kumpi kanava esittää esim. taitoluistelua?


      • Soneralla
        tietoja...? kirjoitti:

        Hei vielä viisaammat, mitä eroa on eurosport 1:n ja 2:n ohjelmistossa ja kumman ohjelmat ne on jotka yleensä näkyvät ohjelmatiedoissa - ilmeisesti 1:n? Kumpi kanava esittää esim. taitoluistelua?

        Se ykkönen on oikeastaan vain Eurosport. Eli jos näet (pelkän) Eurosportin ohjelmatiedot, ne ovat "ykkösen".

        Kakkosen ohjelmia ei sitten muuten ole selostettu suomeksi.

        En kiinnittänyt huomiota juuri taitoluistelun kohdalla, mutta livetapahtumien mennessä päällekkäin (kuten viikonloppuisin usein käy), suoraa lähetystä saattaa tulla kummalta vain. Yleisesti ottaen suorat kai pyritään sijoittamaan "ykkösen" puolelle.


      • kyselijäXX
        Soneralla kirjoitti:

        Se ykkönen on oikeastaan vain Eurosport. Eli jos näet (pelkän) Eurosportin ohjelmatiedot, ne ovat "ykkösen".

        Kakkosen ohjelmia ei sitten muuten ole selostettu suomeksi.

        En kiinnittänyt huomiota juuri taitoluistelun kohdalla, mutta livetapahtumien mennessä päällekkäin (kuten viikonloppuisin usein käy), suoraa lähetystä saattaa tulla kummalta vain. Yleisesti ottaen suorat kai pyritään sijoittamaan "ykkösen" puolelle.

        Kiitos tiedosta! Hinta esim. Soneran Easy- ja Surf-paketeilla on melkoinen, toisen n. 9 euroa kuussa, toisen 28. Kalliimmassa on mukana nuo Eurosport 1 ja 2, mutta mukana kamalasti muuta sälää, jolla en tee mitään :(


      • Soneralla
        kyselijäXX kirjoitti:

        Kiitos tiedosta! Hinta esim. Soneran Easy- ja Surf-paketeilla on melkoinen, toisen n. 9 euroa kuussa, toisen 28. Kalliimmassa on mukana nuo Eurosport 1 ja 2, mutta mukana kamalasti muuta sälää, jolla en tee mitään :(

        Minulla on tuo Surf, koska se sisältää myös Maikkarin kanavat. Itse asiassa oma tilaukseni halpeni Surfin myötä, kun tarvitsi tilata yksi paketti vähemmän ja bonuksena tuli Soneralta aiemmin puuttuneet Eurosportit.

        Olisihan se mukavaa, jos noita voisi itsekin vähän valita, mutta yksittäishinnoiteltuna ne olisivat luonnollisesti kalliimpia per kanava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe