Se tuhoaa ihmisen kuin ihmisen elämän. Vain onnekkaimmat ja rikkaimmat selviävät ilman kärsimyksiä. Poliisi sais tutkia pikkuhiljaa tota 7 Päivää-toimintaa. Kai Merilästä puhumattakaan. Saatanan somerolainen pukumies.
Varoitus julkkiksille
10
756
Vastaukset
- hymyssä paistatellut.
mitä siitä seuraa? olet silloin viimeistään leimattu täys IDIOOTIKSI ja saat sanoa hyvästit kaikille kunnnon työtarjouksille,ei kukaan halua enää sua mihinkään ja näin ollen olet aina ilman rahaa!!
- tilaus poikki jo 2v
Todellakin rupesin häpeämään ja pelkäämään milloin joku näkee että äiti tilannut seiskan.
Annoin äidille uuden puhelimen ,ja nyt lehtitilaajat soittaa suoraan mulle. ja sanon suorat sanat.
Muuten kuulosti siltä kun lehtimyyjä olisi ollut ite ex kuronen. - saatanan paholaiset!
tilaus poikki jo 2v kirjoitti:
Todellakin rupesin häpeämään ja pelkäämään milloin joku näkee että äiti tilannut seiskan.
Annoin äidille uuden puhelimen ,ja nyt lehtitilaajat soittaa suoraan mulle. ja sanon suorat sanat.
Muuten kuulosti siltä kun lehtimyyjä olisi ollut ite ex kuronen.Sitten pokerinaamoilla esitetään maailmanparantajia vaik herkutellaa ihmisten surkeudella. Olihan 90-luvullakin tää AIDS-pariskunta ja nykyään entinen suuruus,nykynen klovni Nykänen&Mervi. 7 Päivää on saatanan riivaama paska! Hymykin on samaa tasoa. Pahinta on et iltapäivälehdistökin on lähteny samalle linjalle!
- ennustajaeukko---
tilaus poikki jo 2v kirjoitti:
Muuten kuulosti siltä kun lehtimyyjä olisi ollut ite ex kuronen.Ne on yksiä demoneita nois lehdissä. Ihme ettei poliisi tee mitään!
- Nimetön
mitätön lehti.Toivottavasti menisi konkurssiin koko lehti.Ruusunen niin masentunut.Kiva juttu.Voi v.ttu tätä sontaa.
- eii voi olla totta eiii
Kuroskalla silmät seisoo, punkkulasi kädessä.
pystyykö edes töihin,saati huoltaan lapsii.
nyt tarttee jo sosiaalihoitoo. - Vessasharja
Seiskahan toimi hyvänä foorumina Susan Ruususelle että pääsi tääs tölväisemaan Mattia kertomalla kuinka hän joutui jynssäämään Matin likaisia vessoja ja siivoamaan asuntoa ja joutui vieläpä omista vähistä rahoistaan ostamaan pesuaineetkin. Varmaan maksoi paljon verrattuna kaikkeen siihen mitä Matti oli häneen klaittanut. Milläs rahoilla se Susanin auto ostettiin?
Susan se vain jaksaa jatkaa paskan tonkimista vaikka pytyt on jyystety aikoja sitten. Ihmettelee että miksei Matti voinut vain unohtaa koko kirjaa. Mikseikähän Susan voinut itse vain unohtaa Mattia ja jatkaa eteenpäin?- vai mitä itket
Matti pihinä miehenä vähensi Suskaan kuluttamansa rahat maalaitollojen tukiaisista?
Siltä vaikuttaa kun näitä valivalivalituksia lukee. - Vessasharja
vai mitä itket kirjoitti:
Matti pihinä miehenä vähensi Suskaan kuluttamansa rahat maalaitollojen tukiaisista?
Siltä vaikuttaa kun näitä valivalivalituksia lukee.nyt itse paskomansa Matin vessanpytyt sentään voi pestä omilla rahoillaan ostamilla pesuaineilla.
Ihan oiken että sai pestä ne kun kuitenkin Susan niitä pyttyjä käyttikin. Pihvejä ja uuniperunoita sinne päästeli "jalostetussa" muodossa.
- Paljon ovat yhteistyötä teh...
Tuli vaan mieleen ykskaks että oliko siitä meidän hiihtokuningatteresta,ruususesta ja virpin sulhasesta jokin juttu niin olihan sekin seiskassa ollut.
Voi voi kuronen-ruususta jos tuokin on totta!!!
http://www.seiska.fi/c/97257/8417_kansi225.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756