Nukuin yöni todella huonosti,heräilin kokoajan ja painajaiset piinas..Nukuin klo.12 saakka,ja heräsin..
Ahdistus nousi heti pintaan ku nousin sängystä.Kämppä likanen,pitäis siivota,Ei oo ruokaa eikä rahaa..jne..
Hitaasti nousin sängystä tekemään aamupuuhia..Ei kiinnosta.
Avasin tietsikan,katoin sähköpostit,ei mitään ihmeellistä,pelkkiä mainoksia..plööh.Keitin kahvia,maito loppu.
Kauhee tiski vuori vituttaa.Kun poikaystävä
lupas tiskata,muttei koskaan tiskaa.
Alkoi tulla päivä.Samaa rataa..Ahdistusta,ja järjettömän väsynyt olo..Niinkun aina.
Katsoin tv.tä.Sieltä tuli jotain muoti-ja
lifestyle ohjelmia.Voi kun mullakin olis noin nättejä vaatteita..Mulla on siis tasan 2 housut.Kaikki vaattet kirpparilta,ja joskus harvoin seppälästä tai tarjoustalosta.Ehkä vielä joskus..
Tiedän että oon tosi masentunut,enhän mä muuta mietikkään..Ja päätäkin särkee.
Kissat riehuu,mun pikku riiviöt:)
Mitähän tänää sais aikaseks?
No jos vaikka imuroisin..Joo pakkohan se on,ettei tukehdu näihin kissankarvoihin.
Huoh..Ihanaa siistiä.
Moppaan vielä lattian..noin
Poikaystävä lähti raha kerjuulle.Jos vaikka mummolta heruis pari euroa ruokaan..
Kämppä on nyt siisti,ja hiljainen.Kissat nukkuu ja kello tikittää seinällä.Ulkona kohisee ja autot ajaa ohi..
Harmaata..Tulispa kevät jo.
Rötkötän koneella,jalat pöydällä.
Kohta meen tiskaamaan...ihan kohta..heh.
Tämmöstä tänään
12.2.09 Rakas Päiväkirja...
5
515
Vastaukset
- että tiedät
että on olemassa ihminen, minä, jolla on asiat paljon huonommin kun sinulla. Oon onnetonsielu vm 91.
- Pieni pyöreä
pari asiaa, jotka sulla ovat kuitenkin hyvin. Itse en voisi ottaa kissoja allergian vuoksi ja olen liian lihava mahtuakseni hyvännäköisiin vaatteisiin, vaikka rikastuisinkin joskus tulevaisuudessa. Kuten joku kirjoitti Köyhyys-palstalla, jos on nuori ja nätti, näyttää hyvältä vaikka missä rytkyissä. Me muut näytämme vaan kurjemmalta :-(
- kiukkuinen veronmaksaja
Tyhmä kysymys, mutta sinulla ei ilmeisesti ole käynyt mielessä kokeilla töihin hakeutumista?
- kiukkuinen lukija
Miksi sinä 'kiukkuinen veronmaksaja' pyörit masennuspalstalla jauhamassa tuota samaa sontaa? Mahdatko itse käydä töissä ollenkaan. Tiedoksi vain, että kun sinä sairastut johonkin niin me maksamme siitä. Jos et halua niitä veroja maksaa niin muuta sinne missä niitä ei makseta, onko selvä? Ei tarvitse joka välissä rutista siitä, että joku käyttää SINUN rahojasi.
- Mielenterveyskuntoutuja
En ole alkuperäinen kirjoittaja, vaan kommentoin työmahdollisuuksista. Itse en pystyisi esim. puhelinmyynnin tai haastattelujen tekemiseen tai asiakaspalvelutyöhön (kuten kaupan kassa), koska otan töykeän käytöksen henkilökohtaisesti. Mitähän työnteosta tulisi, kun pitäisi lähteä itkemään joka kerta, kun joku alkaa haukkua? Siivoamista inhoan muutenkin ja lehtien jakamiseen ei riitä kunto, koska olen kroonisesti väsynyt. Viime kesänä olisin halunnut työmarkkinatuella töihin, mutta puolison tulot vaikuttavat ja tuki olisi ollut melkein 0€.
Revi siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780